1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

1. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1

mee eens.

Niet iedereen aanbid halo en er zijn zelfs mensen die het niet zo leuk vonden (zoals ik) maar als ik het spel goed bekijk dan zijn er genoeg dingen die ze moeten veranderen.

ik geef halo zelf een 9 en een 9.4 is ook wel terecht van de pu.

s2 heb ik nog niet gespeeld maar dat moet volgens veel mensen het beste vechtspel ooit zijn (ik wil het eerst zelf spelen zodat ik zelf kan oordelen ).

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net de nieuwe binnen gekregen. Nummertje 1 van 2005:

Reviews van Half-life 2, Ghost Recon 2, The Lord Of The Rings Battle From Middle Eath, Vampire Bloodlines, Call Of Duty Finest Hour en nog veel meer.
    Coverview van Timeplitters: Future Perfect
    First Look: Pariah
    Previews: oa. Blinx 2 (update), Super Mario DS, Wanda and the Colossus.

Zo en nu snel lezen:p

Laatst bewerkt: 17 dec 2004
  3. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Timesplitters 3! :cool:
    Straks toch de stad nog in voor wat Dvd-R's en meteen de PU ff ophalen dan.

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Officieel pas maandag :), weet niet hoe streng ze zijn?!
    Ik krijg em morgen denk ik, vandaag zat ie er niet bij (depost dus)

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heeft er niets mee te maken hoe streng de winkels zijn omdat ze hem ook pas op maandag geleverd krijgen(is tenminste hier zo)

6. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ah kut hij was vandaag niet bij de FRS, maar hij ligt er bijna altijd al op Vrijdag :)

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dan toch dat ze hem maandag pas hebben.
    Zo staat het ook in het vorige nummer, maar abbonees krijgen hem altijd eerder binnen.:p

8. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K krijg em altijd op zaterdagochtend.. rond half 11 ofzo. Nu maar hopen dat ie een beetje vet is.

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat krijgen abonnees wel wat winkels-kopers niet krijgen.
    Op de site staat namelijk dat abonnees iets extras krijgen _O_

10. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou niets boeiends, er zat een soort kalenderposter bij met een cartoon van de PU crew die nieuwjaar viert (niet echt een kalender die je het hele jaar laat hangen dus :{ ). En een boekje met Ubisoft releases (nog niet ingekeken maar van extra reclame materiaal wordt ik nooit echt blij). En dat bel en win boekje maar dat hebben de winkelkopers er ook bij neem ik aan.

11. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb em vanaaf ook gekregen (jaaaaah die luie zak van een postbezorger weet eindelijk waar z'n grenzen liggen...) en hij is wel geinig, al vond ik de vorige leuker

Laatst bewerkt: 18 dec 2004
  12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Joepie, mwa beter dan niks.. Vind wel dat ze mij een keer een Gamecube mogen geven, Ben al enkele jaren lid (6 jaar ofzo - zullen best mensen 14 jaar lid zijn ofzo maar goed..) en dat apperaat kost toch niks ;)

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die cartoons altijd wel grappig. Die kalendar hang ik cker weten op, kan ik altijd snel ff kijken wanneer de nieuwe PU komt:p.
    Alleen vraag ik me af wat het extra is voor abbonees....?

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Moet iemand ff een winkel exemplaar showen.. ik hoop dat ik hem vandaag krijg.

15. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had em gister al binnen :) Komt zon dude langs met een kaartje prettige kerstedagen etc.Vergeet ik dat hij geld moet vangen:pGooide de deur voor zen neus dicht:DMaar de nieuwe pu is best wel dope:0

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, had ik ook gedaan denk ik. Tis dat mijn moeder de deur opende, anders had ie het kunnen vergeten. Nu was het voordeel dat de PU mooi bleef, normaal vind ik in het midden een dikke vouw; terwijl de PU gewoon in de brievenbus past (was vooral jammer bij nummer 11, met Halo 2 in zilveren letters erop).

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb meegedaan aan die bel en win wedstrijd en mortal combat gewonnen (+dvd remote), mijn weekend is weer goed;)

18. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb em net uit de winkel en had ook gewoon een Kalender, Bel & Win boekje en een Ubisoft Promotie boekje. Wat hebben de Abbo's nu wel wat ik niet heb? :)

19. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal niks

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Zelda is erg populair op de cube jah. Maar als ik me op zo'n blad zou abbonemeren zou ik tog wel xbmagazine doen. Je gaat tenmiste tog voor de XB. In pu is de helft ps2 man. das tog zonde van al die bladzijde.

Deel Deze Pagina