1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mwa, xbm is een slecht blad, doen veel dingen niet/verkeerd/rare manier enzo...
    Zou dan OXM pakken (heb ik ook een abonnement op :))

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    ah ken ik niet, maar geef dan eens een paar fouten uit xbm.

3. Rupac

Rupac Back in the days....

Leuk Bevonden:
    0
    xbm vind ik ook wel goed lees al 6 jaar de pu maar ook veel andere bladen

4. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben echt blij dat ik eindelijk van de PU af ben. Ik vondt het blad eerst goed, maar het niveau daalt hard.
    Boris schrijft een review voor Vietcong: Purple Haze, wat houdt het in? Alleen maar een liedje. Wat he je daaraan? Niks
    Ook is de PU erg onserieus en dat vindt ik maar niks. Geef mij de XBM maar of de Gamequest (maar die heten dan nu anders).

5. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met je eens over de kwaliteit van het blad. Sinds de nieuwe vormgeving werd geintroduceert en er bepaalde mensen vertrokken zijn, is de kwaliteit van de (p)reviews / nieuws hard achteruit gegaan.

6. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    Hebben jullie ook wel eens Gamekings gekeken. Echt een programma voor jongere mensen. Ze zeggen weinig zinnigs. Er zijn bij de PU en GK crew maar een paar serieuse mensen, en daar valt Jan o.a. onder. Het niveau is gewoon heel erg gedaald.

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap echt niet waarom jullie een gamesblad willen dat serieus is. En zo onserieus is de PU ook niet, ze maken gewoon wat lol. Gamen is toch ook bedoeld om lol te hebben. Ik vind het maar saai als er puur alleen wordt verteld,
    Het niveau dat vind ik zeker niet gedaald, het is ook niet gestegen maar dat hoeft toch ook niet. Ik heb nog nooit gehad dat ik het totaal oneens was met de reviews. Tuurlijk is het wel eens dat je een spel speelt dat volgens hun niet goed is, maar dat imo dan wel wat beter is dan dat PU of XBM verteld.
    Maar jullie zeggen kwaliteitvermindering, wat is dat minder kwaliteit geworden dan? Noem eens wat voorbeelden, want je kan zeggen dat de kwaliteit minder is, maar dat is toch puur subjectief?
    En dat van Boris, die preview van Vietcong, daar maken ze alleen maar mee duidelijk dat je die game absoluut niet moet kopen. En zeker heb je wat aan die preview. Er wordt gewoon tussendoor een liedje geplaatst. In de preview staat genoeg info, genoeg om te weten waarom je deze game dus niet moet kopen.
    Hier heb je de preview:

En over Gamekings, daarbij wordt gewoon op een leuke manier die games gebracht en er wordt war informatie gegeven. Die informatie is soms wat aan de korte kant, maar daar heb je de PU voor. Maar de info die gegeven wordt is genoeg.

Laatst bewerkt: 30 dec 2004
  8. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    In een preview geef je nogsteeds redenen aan waarom je iets wel of niet moet kopen en ga je geen leidje opschrijven. Dat is echt belachelijk.

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar het is een preview, en in een preview kun je gewoon nog niet zo veel vertellen...
    Boris verteld gewoon een beetje wat voor soort game het gaat worden, meer is er dan ook niet bekend.

10. Rupac

Rupac Back in the days....

Leuk Bevonden:
    0
    ach ze hebben de review in ieder geval voor dat de game uitkomt (kuch XBW)

11. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Het grootste minpunt op het moment met de PU is dat het een beetje op de Privé en de Story begint te lijken. "Steven heeft iets heel vies gegeten in Tokio. Hij wist niet wat het was." Boeiend denk ik dan bij mezelf, maar hier had ook een nieuwtje over een game kunnen staan. "Skate heeft in een .. sterrenhotel overnacht, waarna hij kon genieten van de vele drankjes op de PES conferentie." Goh, fijn om te weten zeg. Maar vertel eens wat meer over het spel zelf.

Zo kan ik nog vele honderden voorbeelden geven, maar daar heb ik geen zin in. Op deze manier vind ik het blad erg hard achteruit gaan. Ook de reviews van Boris zijn niet meer om over naar huis te schrijven. Ik noem bijvoorbeeld Star Wars Battlefront, waarin hij meer loopt te janken over Sam & Max 2 & over de Star Wars licentie van Lucasarts, dan over het spel zelf.

Al met al kan ik de humor in het blad wel waarderen en lees ik het nog steeds met plezier. Ik vind het kwalitatief dus alleen met de jaren achteruit zijn gegaan.

12. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    Heel lief, maar zo hoort een preview niet. En ik ben zelf previewer en reviewer dus ik weet het dondersgoed. En BTW, aan je ava te zien ben je Boris Fanboy.

13. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De vormgeving met het oude logo vond ik super. De nieuwe vormgeving zuigt. Het blad wordt steeds duurder: ze zeggen door de nieuwe vormgeving. Die ziet er eerlijk gezegd goedkoper uit dan de oude vormgeving. Geef mij die oude vormgeving maar: toen was het blad tenminste 5 gulden.

14. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    idd, die oude vormgeving was veel mooier, had je nog de qwiffs ( toch , die strip ?? )
    okay kan niet op de naam komen.
    maar wat al word gezegt, allemaal verhaaltjes waar je best om kan lachen maar het mag er uit blijven van mij.
    en ik vind het ook nergens opslaan, iedereen zegt altijd van wat hun zeggen dat klopt of ik vind dat ook. maar ik bedoel hun zeggen zoveelste star wars game * heel verhaal * 80, terwijl het spel misschin een dikke 89 verdient ofzo.
    het is gewoon grotendeels de mening van die schrijven met wat extra info.
    en ik vind bij gamekings skate nogal iritant met zijn mooie woordenschat:
    o.a. uber, dikke shit, dig en dat zoort dingen, halve gamekings kijk volk praat hem na.

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha nee had hiervoor Skate;) Kijk dit is de eerste keer, en waarschijnlijk de laatste keer dat hij dit gedaan heeft. Ik weet niet of je Boris een beetje kent, maar hij doet altijd wel een review net iets anders als de andere. Maarja als jij het niet goed vind heb je alle recht om te kappen met het abonnemnt van de PU.

@ Iron Maiden, die strip (weet ook niet precies hoe je die naam schrijft) was leuk, maar ik vind Framefrop ook wel leuk, iets minder maar wel aardig voor erbij. En dat van Star Wars snap ik niet helemaal, beetje rare zin imo, maar het kan best dat je het oneens bent met de cijfers die gegeven worden hoor. Een 80 is toch niet slecht? Kijk zolang de gamers de game maar leuk vinden, boeit het cijfer niet, de review zelf is veel belangrijker, daar kun je toch zelf een vijfer bij bedenken...

Het blad mag dan €3,30 kosten, het is nog altijd minder dat XBM (€4,95) dat vind ik absurd duur voor een gamesblad. De eerste uitgave kostte toendertijd €4,95, alles is duurder geworden en dan vind ik deze stijging nog wel meevallen. En BTW om de zoveel tijd is er een prijsvermindering (bijvoorbeeld de uitgave met Halo2 review kostte 2,95€).

16. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    ja maar ik ga niet gelijk van 1 review uit of een game leuk is,
    ik moet hem dan zekker wel zelf gespeeld hebben en ik weet dat hun alleen maar info geven maar hun geven zo een dikke mening dat de halve pu bevolking die game stoer vind omdat die persoon dat zegt.
    hun hebben een sterke invloed maar ik vind het vaak maar dom overkomen

maar dan moet je wel zien dat het xboxmagazine wel een stuk dikker is dan de pu _0/

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee maar je kan toch wel een beetje uit een review afleiden of de game voor jou geschikt is of niet...
    Dat van dom overkomen is je eigen mening, ik vind dat jouw posts maar dom overkomen (lekker veel interpunctie etc.):{

Nou dat slaat nergens op. De PU en XBM hebben ongeveer allebei rond de 80 pagina's, en hebben allebei wel eens uitschieters naar meer pagina's. WTF boeit dat eigenlijk:{

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry voor de dubbelpost maar het kan niet anders...

Heeft iemand de nieuwe PU al? Normaal zou ik die gister al hebben ontvangen maar nog nix, hopen dat ie vandaag komt.

19. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Nee, krijg 'm vandaag in de bus.

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb em binnen, en ze zijn niet echt super te spreken over die DS zelf (buitenkant).
    J.J al helemaal niet :+..
    Verder heb ik nog niet echt veel gelezen

Deel Deze Pagina