Haha nee had hiervoor Skate Kijk dit is de eerste keer, en waarschijnlijk de laatste keer dat hij dit gedaan heeft. Ik weet niet of je Boris een beetje kent, maar hij doet altijd wel een review net iets anders als de andere. Maarja als jij het niet goed vind heb je alle recht om te kappen met het abonnemnt van de PU.
@ Iron Maiden, die strip (weet ook niet precies hoe je die naam schrijft) was leuk, maar ik vind Framefrop ook wel leuk, iets minder maar wel aardig voor erbij. En dat van Star Wars snap ik niet helemaal, beetje rare zin imo, maar het kan best dat je het oneens bent met de cijfers die gegeven worden hoor. Een 80 is toch niet slecht? Kijk zolang de gamers de game maar leuk vinden, boeit het cijfer niet, de review zelf is veel belangrijker, daar kun je toch zelf een vijfer bij bedenken...
Het blad mag dan €3,30 kosten, het is nog altijd minder dat XBM (€4,95) dat vind ik absurd duur voor een gamesblad. De eerste uitgave kostte toendertijd €4,95, alles is duurder geworden en dan vind ik deze stijging nog wel meevallen. En BTW om de zoveel tijd is er een prijsvermindering (bijvoorbeeld de uitgave met Halo2 review kostte 2,95€).
Laatst bewerkt: 30 dec 2004