1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Bij mij zal hij vandaag ook wel weer in de bus vallen, ik ben wel weer benieuwd :)

2. Mogie

Mogie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ze al drie maanden zeggen dat ze met een preview komen van MGS3...

3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    dat jurjen hoge cijfers voor nintendo games geeft boeit me niet echt veel, hij geeft tenminste wat info over een game.
    maar de pre en reviews van boris is echt lariekoek.
    van de weinige tekst gaat hij zn eigen levensverhaal vertellen en dan als conclusie zegt die dat de game kut speelt of super goed is.
    hij geeft geen enkele uitleg waarom iets goed of slecht is.
    na zon review zit ik meer in onzekerheid dan voor de review doordat hij alleen zn eigen mening geeft.

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Ja idd. *kickt postbode* :+

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb een mailtje gestuurd over Jeroens stukje over patches van de xbox..
    Hopenlijk staat ie er volgende maand in ;)

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Krijgen non-abbo-owners eigenlijk ook zo'n PUV of hoe je het ook moet noemen? :+ En ja, hij is dus binnen :)

EDIT: Ik lees het net, en nee dus :)

... is geheel terecht omdat veel van de desbetreffende games het verdienen, bekijk gamerankings maar, en vergelijk. Verder is hij wel vaak erg positief, maar zijn keuze van cijfers zijn weldegelijk terecht 99 van de 100 keer :)

Laatst bewerkt: 15 jan 2005
  7. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k em vdaag ook binnengekregen. K vond het niet zo'n geweldig nummer maar goed. Donkey Kong een 9,5? Jurjen weer :{ Voor de rest heb k me eigenlijk meer geinteresseerd voor de powerspy e.d. dan voor de re- en previews.. deze waren namelijk van onbekende games of van games die mij voor geen ene ruk kunnen boeien. Review van Blinx 2 is overigens wel terecht denk k. Hij was niet echt verbeterd ofzo t.o.v. zijn voorganger en de mp zoog.

8. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze verdienen het misschien wel, maar dan heb ik het idee dat de andere consoles achter blijven. Als je naar de cijfers kijkt zou de gamecube de beste console moeten zijn. Bijna alle grote spellen die daarop uitkomen zijn echte toppers (volgens Jurjen) Toch weet ik zeker dat ik (= persoonlijke mening) heel snel uitgekeken zou zijn op die gamecube spellen. Ik houd niet zo van die games. Ik heb Zelda gespeeld, maar die kan me echt niet lang boeien.
    Maar waarom zouden die spellen zoveel beter zijn dan de meeste xbox spellen. Neem bijvoorbeeld Halo 2. Een shooter is niet origineel. Het basisconcept blijft hetzelfde, maar dan kan de uitwerking nog steeds zo goed zijn dat dit leuker is om te spelen dan zo'n origineel spel op de gamecube. Maar deze krijgt een lager cijfer omdat deze meer van hetzelfde is...
    Die VIG-card is trouwens zeker vet. 7,50 korting per maand op een game boven 47.99 euro bij FRS. Die komt goed van pas samen met de vvv bonnen die nog thuis liggen :D

9. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    je moet wel bedenken dat die games puur op kwaliteit gecijferd is. en die is blijkbaar erg goed van al die spellen. ik vind het ook niet allemaal super. die donkey kong die een 95 kreeg zal kwalitatief wel heel goed zijn, maar als t je niet aanspreekt (mij dus ook niet) zal er weinig aan zijn. en daarom verkoopt de gamecube ook veel minder dan ps2 en xbox. veel mensen denken er namelijk hetzelfde over.

10. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich best relax, dat pasje voor FRS, kan ik wel gebruiken! Maar aan de andere kant, heb toch al een free-id.

11. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    dat VIG pasje, waar vinden jullie die?
    ik heb de PU vluchtig doorgebladerd en zag wel bij abbonees een foto ervan maar geen pasje gezien? ik ben trouwens wel abbo. Vaag.. PU zat plastichoesje met adressticker en twee foldertjes van een of ander PC blad. Waar is pasje nou?

Jurjen heeft trouwens postuum Halo 2 game van 2004 verklaard...zie Commentaar tussen power spy in.

12. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    De cijfers van Jurjen moet je ook zien als cijfers van een Nintendo fan. Ik bedoel hij vond halo 2 de beste game van 2004(wel tof dat hij dat aangeeft) terwijl games als Pikmin 2,Paper Mario en Metroid prime 2 evenhoge of hogere cijfers krijgen. J.J die vaak de xbox games reviewed geeft gewoon wat minder hoge cijfers.

13. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ben eindelijk van dit blad af. Kinderachtige mensen die denken dat ze previews / reviews kunnen schrijven. Nou, er zijn er al een paar vand e PU die ik er dubbel en dwars uit zo flikkeren.

14. UnleasH

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kinderachtige mensen? Dat begrijp ik niet.. Denk je dat misschien omdat ze lol in hun vak hebben en de (gemiddelde) lezer proberen te amuseren? Leg mij dat is uit als je wil.

15. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, ik had de laatste jaren echt et idee dat vooral die nieuwe redacteurtjes et vooral leuk vonden om een stukkie te schrijven, maar echt veel wijzer van et spel werd ik nooit. Om over de gegeven cijfers nog maar de zwijgen....

16. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het pasje zat op de voorkant geplakt.
    Jurjen geeft in dit nummer trouwens toe dat Halo 2 voor hem de titel van het jaar was voor hem. :cool:

Ik vind de PU vooral leuk om te lezen. Vaak staat er een hoop kwats in, maar ik kan daar wel om lachen. Ik haal toch de games die mij aanspreken, dus de reviews zijn niet van zoveel belang.
    Door de PU blijf ik toch nog een beetje op de hoogte van de andere consoles, met alleen een xbox kom ik alleen op xbox sites normaal gesproken.

17. UnleasH

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een onwijs lachen blad!

18. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik von em vroeger ook wel leuk, stukkies van ed onder de screens waren echt goed. Vind ze nu steeds minder leuk worden... maar dat kan natuurlijk ook aan de leeftijd liggen ;). Maar jurjen die halo2 de beste game van 2004 vind... meent ie dat echt, of is et sarcastisch? (heb de pu zelf nog niet gezien...)

19. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het stukje staat er alsof hij het serieus meent. Hij heeft het over zijn nintendo verleden. Dat al die nintendo games ook wel hetzelfde zijn, maar hij ze wel allemaal moet spelen om bij te blijven. Hierdoor heeft hij Halo 2 pas uitgespeeld, en hij vond hem eigenlijk.

Misschien moet hij eens met de anderen gaan praten zodat de punten in verhouding gaan kloppen...

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb 'm net in de bus gevonden (was nl. hele dag weg:mad: ). Cover vind ik trouwens super (al ben ik geen fan van Warcraft).
    Ik vind de redactie trouwens heel erg goed, kinderachtig is het niet. Ik snap niet waar jullie dat vandaan halen, die jongens maken gewoon lol. Anders vind ik het maar te serieus worden, en dat is gewoon saai als je het over games wilt hebben.
    De reviews geven mij trouwens altijd wel genoeg info en dan kan ik zelf beslissen of ik de game goed of slecht vind.

Deel Deze Pagina