Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Liven komt close, maar op de bank gamen met vrienden is nog wel het leukst. Maar online kun je met anderen spelen zonder ites af te spreken, je kan korter spelen (een uurtje ofzo) en eventueel in je superman pyjama zitten gamen ;)

2. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Live leuker dan met vrienden. Een spel zoals Halo moet je eerst leren voordat het goed gaat. CTF met beginners is lang niet zo leuk als met ervaren spelers die echt samenwerken. Zelfs slayergames zijn minder fun omdat mijn vrienden de maps niet goed kennen en niet goed om kunnen gaan met de wapens.

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Idd meeste vrienden die kunnen er vaak niks van en spelen ook kinderachtig. Dan is live leuker. Dan kan je tenminste beetje lekker samenspelen enzo. Maar het is wel gezelliger gewoon in het echt natuurlijk.

4. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met vrienden is het wel gezelliger ja. Krat bier erbij, eten op tafel. Maar voor de game zelf heb je meer aan Live.

5. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dus als iemand liever online multiplayer dan singleplayer speelt is dat gewoon fout? Een beetje ongenuanceerd omdat zo te brengen, niet? Zoiets heet volgens mij smaak en daarom gaf ik aan dat het persoonlijk is en dat het verhaal van Jeroen dus voor een heleboel mensen lulkoek is.

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee jij snapt volgens mij het verschil niet tussen leuk en belangrijk. Voor sommige reviewers is de Multiplayer het belangrijkste, dat maar is in principe niet zo. Het gaat toch om de singleplayer bij (de meeste) games. Multiplayer is gewoon een bonus.
    Jeroen had het over reviewers, niet over gamers.

Als je de Multiplayer leuker vind, dan is daar helemaal niks mis mee.

7. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp wat je bedoelt. Halo 2 is online echt goed om te spelen, maar het verhaal had zoveel meer kunnen zijn dan wat het nu is.
    Toch vind ik dat bij sommige games de multiplayer juist voorop gesteld moet worden. Een fighting game heeft meestal weinig verhaal en een enorm goede multiplayer.
    Singleplayer is voor iedereen beschikbaar, multiplayer alleen voor degene met Live, xboxconnect etc dus ik begrijp het wel. Maar voor mij is de multiplayer zeker van zoveel belang als de singleplayer omdat ik daar de meeste tijd in steek.

8. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    nee...zat niet op kaft...maar ff contacten mnorgen,...ook al haal ik alles bij gc weg.

9. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k had em op de kaft zitten. Viel me eerst niet eens op eigenlijk, maar toen veegde ik een keer per ongeluk over de voorkant heen en flikkerde dat geval deraf.

10. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    heb gehoord dat ze halo 2 multi 3/5 sterren gaven, omdat ze matchmaking kut vonden en zeikten over het witte knopje, is dit waar? Zo ja, dan :{

11. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ja klopt maar dat was niet het enigste het ging er meer om dat er een aantal goeie functies op zaten die niet goed werkten. Het zoeken van voor ingestelde partijtjes enzo.

12. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    het zou ze wel ontgaan zijn dat halo 2 op vele sites best multiplayer 2004 heeft gewonnen vanwege die fantastische matchmaking. Je hebt altijd nog de keuze om custom game te spelen, je hebt wel vrienden nodig maar die zijn makkelijk te vinden.

13. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    ik scan het wel ff in kan je t zelf lezen. binnenkort

Laatst bewerkt: 16 jan 2005
  14. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    Dit stukje bedoelt hij:

Edit: Hoop dat het een beetje leesbaar voor jullie is, plaatje is precies 1mb anders kon ik het niet uploaden.

Laatst bewerkt: 16 jan 2005
  15. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook overdreven. Ze geven de lezer echt een verkeerde indruk van Halo 2 online.
    Ik vind het echt niet erg dat het nu random gebeurt, alleen zijn sommige levels onderhand zo vaak voorbij gekomen (ten nadele van de leuke levels) dat ik die graag een paar weken (bijna) niet wil zien.

16. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Het eerste deel moet je eigenlijk ook wel even lezen want in deel 2 gaan ze daar op verder:

17. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    In de nieuwe pu, bij ff bijpraten over de ps2. Tering wat zeikt Jeroen zeg. Net een klein kind.

18. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    het einige wat nog vet aan de pu is is die pas die ook ngo korting op een accoire geeft...

19. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    hoe kan het nou irritant zijn om het witte knopje te gebruiken, je hoeft er maar een keer op te drukken. En dat gedoe rond het blauwe scherm word alleen veroorzaakt als iemand van het rooie team (hosts) quit. Joinen van friends is niet mogelijk als ze een matchmade game aan het spelen zijn, staat er ook duidelijk achter als het zo is (unjoinable). Wie heeft dit geschreven?

Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  20. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft wel gelijk als hij zegt dat quickmatch en optimatch hetzelfde zijn. Eigenlijk is het systeem van Optimach in Halo 2 bestwel slecht.

Deel Deze Pagina