1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

  1. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat van het cijfer valt natuurlijk nog te bezien. Black and White kreeg een 9 in de PU, verdient die dat ook? Wellicht wel, de ene kan zonder moeite over minpunten heenkijken dan de anderen. Het gaat in principe om de review, niet om het cijfer, die moet voor mij dan ook goedzijn en veel informatie bevatten. Dit is voor mij bij geen enkel blad het geval en daarom lees ik ook amper bladen. Soms lees ik heel even de XBM om alleen maar bevestigd te zien dat het karig is. PU las ik eerst wel maar dat is gewoon voor de humor, nu lees ik het niet meer, niet omdat ik de humor niet meer waardeer, maarja ik mis het niet meer.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Morgen valt hij weer in de bus. Het wordt een beetje een herhaling van december. Veel toppers dus! Hopelijk lees ik deze weleens vierkant uit. Hehe :D
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo kan het natuurlijk ook. Ik lees de PU omdat ik gewoon wil weten of een game tof is of niet, dan maakt het mij niet echt uit of dat een 90 of een 80 is.

    Ik zag t ook ja, best leuk. Reviews*, Previews*, Nieuws en Polls.
    Alleen de Poll reset zich bij mij wel steeds, dus dat ik opnieuw kan stemmen.

    Gisteravond lag de PU bij mij in de bus. Beetje raar maja...


    *Die zijn dan wel rechtstreeks uit het blad:)
     
  4. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    De PU is deze maand egt wel vet alleen bijna geen info over de psp maar dat komt dan volgende maand:D. En een paar goldawards!!
     
  5. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    volgende maand komt Splinter Cell: Chaos Theory review in de PU :) Jan was er bijzonder enthousiast over en zei zoiets van: ''ben ik al te vroeg met SC: CT te bestempelen als één van de games van 2005? Dan doe ik dat volgende maand wel..''

    1. volgende maand dus de review
    2. het cijfer gaat waarschijnlijk heel erg hoog uitvallen.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Welke reviews staan er deze maand in de PU?

    Heb geen abonnement dus kan hem op z'n vroegst morgen kopen
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Asphalt Urban GT (DS)
    Death By Degrees
    ESPN NBA 2K5
    ESPN NFL 2K5
    Garfield The Search For Pookie
    King Of Fighters Maximum Impact
    Legend Of Kay
    Mario Party 6
    Mechassault 2
    Nano Breaker
    Oddworld Stranger's Wrath
    Otogi 2
    Project Rub (DS)
    Poject Zero 2
    Rumble Roses
    Shadow Of Rome
    Spider-Man 2 (DS)
    KotOR 2
    Star Wars Republic Commando
    Super Mario 64 DS
    TAK 2
    Ninja Turtles 2: Battle Nexus
    The Settlers: Heritage of Kings
    Timesplitters: Future Perfect
    Wario Ware Touched (DS)
    Resident Evil 4
    NBA Street V3
    UEFA CL 2004/2005
    Mercenaries
    Constantine
    Metal Gear Solid 3
    DOA Ultimate

    Edit: nu volledige lijst:)
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2005
  8. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    deze PU was vetjes... MGS 3 werd trouwens helemaal niet zó positief afgeschilderd door Jeroen. Viel me overigens nog van hem mee. DOA U lijkt me vet en SC: CT natuurlijk. Veel goede cijfers deze keer btw.
     
  9. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat cijfer van Resident evil 4(9.8) misschien iets te hoog. Ik heb het spel nog niet gespeeld , maar dat cijfer is volgens mij iets te hoog. En vooral t.o.v andere reviews in deze PU.
     
  10. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Volgens mij heb jij geen idee hoe gruwelijk vet Resident Evil 4 is..
     
  11. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nog dat resident evil 2 toendertijd ook een 9.8 kreeg... en van mij had ie best een 10 mogen krijgen, RE blijft gewoon 1 van de beste spelllen aller tijden (voor mij een reden om nog een GC te kopen btw, als ik alleen het geld had...)
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Whehe, volgens mij heb jij geen idee hoe gruwelijk vet Resident Evil 4 is... Ik heb hem, net als een aantal andere RE delen voor de cube, en ik kan je vertellen dat RE4 vele malen beter is. De vrijheid, graphics, AI van zowel de "zombies"(het zijn eigenlijk gasten die zijn "possesed") als van Aslee, gameplay en de uber grimmige sfeer maken deze game tot een topper van formaat. Naar mijn gevoel is dit het beste spel van deze generatie consoles, en dat is echt zeker iets waar Halo (2) nog een puntje aan kan zuigen. Hoewel dat natuurlijk heel andere games zijn, die moeilijk met RE4 zijn te vergelijken...
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind dat zo dom hè? Hoe kan je een cijfer nou te hoog vinden van een spel dat je zelf nog nooit hebt gespeeld? En dan de zin: "En vooral t.o.v. andere reviews in deze PU"... Wat bedoel je daar nou weer mee? Play it, then judge it my friend.

    Ik heb het spel zelf wel en ik vind het cijfer eigenlijk niet meer dan terecht, ik ben het dus volkomen eens met het cijfer. Smaken verschillen natuurlijk, maar roep alstublieft niet dat je een cijfer misschien te hoog vind, als je het spel nog niet hebt gespeeld.... Niet snugger imo.
     
  14. Grolsch

    Grolsch Bierrrrr

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Power Unlimited is leuk, maar 't zou nog leuker zijn als ze Jan eruit gooien, aangezien die gast echt corrupt is. Maarja, dat kan niet anders natuurlijk als ie Breed een 7+ geeft.
     
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo? Ben je niet tevreden met het cijfer dat hij gaf...moest het hoger of lager?
    Ik vind Jan eigenlijk iemand die duidelijk voor zijn standpunt uitkomt, en ben het dan ook meestal eens met hem.
     
  16. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    idd hij zegt tenminste echtw at nuttigs ove rgames.
    de andere journo's lopen in hun reviews een heel levensverhaal over zichzelf te vertellen en nemen de lezers totaal niet serieus....
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou dat is nou ook weer overdreven. Ik vind de reviews van de andere redacteuren net zo goed.

    Geef dan eens voorbeelden van reviews waarin het totaal fout gaat en niets over de game verteld wordt wat nuttig zo kunnen zijn.
     
  18. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Quote jij dan even een stukje uit de PU voor me waarin jij vindt dat Jan zich "corrupt" uit. Dan weet ik ook waar jij jouw mening op baseert.
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat waren de punten voor MGS3 en DOAU?
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    MGS 3...90
    DOAU....91

    Volgens mij waren dat de punten. Kan de PU niet zo snel meer vinden.
     

Deel Deze Pagina