1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prepaid telefoon: welk netwerk?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door RumbleBumble, 24 jul 2003.

1. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan prepaid en gprs niet, gaat ik opzoeken :)

2. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou dus echt niet voor KPN gaan....
    teneerste al omdat KPN tarieven echt zo onoverzichtelijk zijn, je kan ze haast niet vergelijken..... ze hebben zelf iets van 4 verschillende soorten abbo's... ( bedoel ik niet abbo's met alleen verschillende belbundels etc. maar echt totaal verschillend)
    je hebt KPN Hi abbo, flexibel, KPN bundels, KPN Debitel.....

Bovendien heeft KPN alleen Imode, Wap2.0 ondersteunen ze geloof ik niet....

ik heb de gprs tariefen van kpn gevonden
    http://www.kpn.com/br2/ng/catalog/c...OID=42518&site=0&channel=0&search=GPRS&page=1

3. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vodafone is ook maar 1x in het jaar, niet 1x in het half jaar hoor...

3 Juli had ik mijn beltegoed opgewaardeerd, net nog ff gecheckt en dit beltegoed is nog geldig tot 3 juli 2004. Dus 1 jaar de tijd.

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Gezien de informatie die hier verschaft wordt vind ik dit topic toch meer thuishoren in ASEL, dit is allemaal best interressant en iedereen heeft er wat aan. *)

>> * Pakt de draad weer op

5. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pffff de ene zegt dit, de ander zegt dat haha. Zo kom ik niet echt veel verder :) Maar T-mobile niet in Italie is voor mij al gelijk een flinke afknapper. Dan valt t-mobile eigenlijk al gelijk af...

En jullie hebben het over GPRS. Wat is dat nou weer? :) En wat is het verschil tussen wap 2.0 en oudere versies? Moeilijk moeilijk... :)

6. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    even een antwoord op een gestelde vraag hier, bij T-Mobile is het mogenlijk om GPRS te gebruiken op Prepaid als je toestel het aankan uiteraard.

7. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta op het punt om de 3510i T-mobile te kopen maar er resten mij nog een paar vraagjes. De telefoon ondersteund MMS, maar kan dat ook met prepaid? En zijn er van die camera'tjes die je er onder kunt klikken? Oja en DwD, jij bent de kenner, gaat t-mobile in de toekomst nog wel bellen in meerdere landen van Europa ondersteunen?

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Als je uitzoekt wat de verschillende dingen zijn zul je zien dat ze weldegelijk verschillen voor ieder. Een normaal iemand neemt gewoon Hi. Heb altijd bereik en bevalt prima. En ja rekeningen zijn onoverzichtelijk, maar ik heb nog geen een aanbieder gezien die dat eens goed doet.

Ook vind ik het nog steeds zwaar lame dat ik niet mijn beltegoed kan opvragen met een abbonement.,..

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik zou een abbonement nemen.. prepaid is echt heel erg duur als je gewoon elke maand een uurtje belt.

Ik ga zelf btw in september voor die nieuwe imode telefoon, die is echt sexsie :9

Heeft ook een camera en een tweede kleurenbeeldscherm. Echt alles wat ik nodig heb :). Kan ik gewoon mensen die mij bellen met hun hoofd op de voorkant doen. Hoe vet is dat? 8) :+

10. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al jaren lang Hi (van KPN is dat toch?) En dat werkt iig uitstekend :)

edit: *laat z'n telefoon dan ook maar zien [​IMG] *wacht totdat er weer iemand zegt, damn wat is dat voor een koelkast :9

Laatst bewerkt: 26 jul 2003
  11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Klopt.... had alleen geen zin om dat apart te vermelden :)

GPRS staat voor General Packet Radio Service, en is een vorm van mobiel internet, net als wap, alleen dan een stuk sneller, en je betaalt niet voor de tijd dat je online bent, maar puur en alleen voor de data die je verstuurt c.q. ontvangt. Handig voor bijvoorbeeld het downloaden van ringtones, spelletjes en wallpapers.

MMS versturen kan wel met T-Mobile prepaid, met O2 geloof ik ook. Met Vodafone kan het iig (nog) niet. KPN en Orange weet ik zo niet. Voor zover ik weet zijn er geen click-on camera's voor de 3510i, en als ze er wel zouden zijn, zijn ze hartstikke duur, niet echt interessant dus.

Wat betreft het bellen in het buitenland; T-mobile is in principe een internationaal bedrijf, en zou dus in principe genoeg connecties moeten hebben met buitenlandse telecomproviders. Dus zit het er dik in dat je binnenkort in meer landen met prepaid kan bellen, al kan ik dat natuurlijk niet garanderen, en weet ik ook niet hoe lang dat nog kan duren. Ik zal het binnenkort wel eens aan de T-mobile vertegenwoordiger vragen als ie weer eens bij ons in de winkel is :)

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    T-mobile rekeningen vind ik superoverzichtelijk, O2 rekeningen zijn ook niet onoverzichtelijk en van m'n oude Dutchtone rekeningen kan ik ook niet zeggen dat ik ze slecht vond (ja ik heb zo'n beetje alles al gehad 8))...... dus tja, misschien dat KPN toch echt de mindere is in dit geval. Ik ben het met Eastmaster eens dat KPN de meest onoverzichtelijke tarieven- en abonnementsstructuur heeft, daarom ben ik ook blij dat wij gestopt zijn met het verkopen van KPN :)

Oh, en ik kan met T-mobile heel eenvoudig via internet (http://my.t-mobile.nl) mijn belstatus opvragen. Dutchtone had eerder ook altijd een speciaal nummer waarmee je je belbundel kon opvragen, dat zal bij Orange ook nog wel zo zijn.
    Vodafone en KPN hebben dat niet.

Euh, laten we dat maar niet hier doen, daarvoor hebben we deze thread al :)

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Echt crap vind ik dat. Ik wil gewoon kunnen zien hoeveel bundeltegoed ik nog heb. Echt afzetterij :'-(

En dat van Onoverzichtelijke rekeningen zal dan wel zo zijn :) Mijn moeder heeft O2 die vond het niet zo denderend werken. Maar o2 heeft ook helemaal geen bereik in en rond ons huis.. echt verschrikkelijk is dat.

Deel Deze Pagina