1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

President Bush in Limburg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Benneke, 7 mei 2005.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, je hebt zeker gelijk als je zegt dat wij moeten betalen om die mensen in de bedwang te houden. En ja je hebt ook gelijk over het soort volk dat daar vaak op af komt (ik had dat stukje van de oorlogsbeurs ook gezien:p). Het is maar hoe je het bekijkt. Ik vind het zeker niet triest als mensen demonstreren om hun mening te uiten. Maar een halve gare hippie-wannabe die voor elke oorlog de straat op gaat om maar met veel overlast mensen om te krijgen, ja die moet eens opnieuw over zijn leven nadenken.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  2. Caps13

    Caps13 Guest

    nou die demonstranten zijn TE triest. Wat denken hun nou? Dat Bush door hun acties ( om te lachen ) zijn hele beleid om gaat gooien. Ik snap die mensen nooit. Ze snappen geen bal van politieke zaken, maar gaan wel een ander de schuld geven van in dit geval een oorlog.

    BUSH VOOR ALTIJD!!
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Oke, even een klap dan.. Fair enough.

    De reden dat die gast zo belachelijk veel beveiliging heeft is omdat hij met iedereen ruzie loopt te schoppen. Ja dan krijgen mensen een hekel aan je ja.
    Die Oorlog in Irak komt ongeveer iedereen z'n strot uit.

    De president van Amerika wordt altijd wel goed beveiligd natuurlijk, maar dit is natuurlijk niet normaal meer.

    Daarbij komt dat als hij niet de hele tijd bezig zou zijn om uit te zoeken waar hij de volgende bom kan neerplanten, er juist veel meer geld over zou zijn voor datgene wat jij noemt; mensen in afrika etc..
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    @ Matrix

    Idd ik vind ook dat mensen mogen demonsteren, ik zei ook niet dat dat niet mocht. Want ik ben juist blij dat wij hier in Nederland het recht van 'vrijheid van menigsuiting' (waar demonsteren ook onder valt) kennen in tegenstelling tot veel andere landen waar demonsteren verboden is. En zover dat nu nog eigelijk mogelijk is in Nederland, want met alle afschuwelijke dingen die Nederland in de afgelopen tijd op dat gebied juist heeft laten zien dat het hier bijna op dat niet meer kan (hoef denk ik niet die gebeurtenissen herhalen).
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Goed simpele,

    Nee, die mensen denken niet dat het hele beleid van Bush veranderd zal worden. Maar waarom zouden zij (mits op een normale manier) niet mogen demonstreren?

    Wie ben jij in godsnaam om te zeggen dat die mensen 'geen bal van politieke zaken snappen' ?? Ik wist niet dat jij al die lui kent...

    En wie is er dan schuldig aan die oorlog? Goed het beleid van Saddam ging nergens over, en ik vind het prima dat die idioot weg is, maar massavernietigingswapens zijn nog steeds niet gevonden. En het was toch echt Bush die daardoor deze ellende is begonnen... Althans formeel.

    Volgens mij ben jij juist degene die er 'geen bal van snapt'. _0/
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  6. Caps13

    Caps13 Guest

    snap jij het wel? Jij vind het dus niet normaal dat een man als Bush zo wordt beveiligd. Stel wat als dit niet zou gebeuren. Dan heb je grote kans dat in dit kutland de moslims weer gek worden. Krijg je dalijk weer een aanslag van moslims op zo'n dergelijk persoon. Ik heb liever een persoon als Bin Laden of Hussein dood dan Bush. Maar ieder zijn keus.

    Bush voor ALTIJD.
     
  7. Caps13

    Caps13 Guest

    Ach gast geloof jij jezelf nog wel. Die demonstranten zijn nou niet bepaald opgeleide mensen. Stuk voor stuk een IQ van rond de 50. Alles wat ze niet aanstaat , moet over gedemonstreerd worden. Maar wist jij wel van te voren dan dat er geen massavernietigingswapens waren in Irak. Nee? Dacht ik al. Kan beter het zekere voor het onzekere nemen. Of wil jij liever een terroristische aanslag op bijv Amsterdam.
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het echt de grootste onzin dat voor hem de A2 en A79 afgesloten wordt hier. Eerst hoor je Leers nog zeggen van: nee daar doen we niet aan, we laten ons niets opzeggen door hun (niet zo precies maar zo bedoelde hij het wel). En nu is het toch gebeurt.
    Morgen voor Moederdag kunnen we dus lekker omrijden alleen omdat meneertje president even hierheen komt.
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @ Caps13, volgensmij heb jij een IQ van 50. Jij roept hier dingen als kutmoslims die aanslagen zouden plegen als Bush minder beveiligd zou worden. En je roept steeds "Bush voor ALTIJD". Jij zegt dat niemand wist of er massavernietigingswapens waren, dan kan je niet het zeker voor het onzekere nemen! Zo kan je elk land wel gaan beschuldigen! Dus als ik vermoed dat jij wapens hebt om die zogenaamde "kutmoslims" te vermoorden dan moet ik maar het zekere voor het onzekere nemen door een politieinval bij jou te doen?
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Omg, lezen kun je dus ook al niet... :{

    Ik vind het wel normaal dat zo'n persoon beveiligd wordt, maar niet normaal zoals dat nu gebeurd.

    Zeg ik dat ik 1 van die 2 lui op welke manier dan ook beter vind?? Nee dus.

    Gees...

    Hahaha Dit is zeker mijn laatste reactie op jou, want dit gaat helemaal nergens meer over. Naast dat je belachelijk veel moeite hebt met lezen ben je ook nog eens ontzettend dom bezig(IMHO):D. "Kan beter het zekere voor het onzekere nemen?" Tuurlijk! Kom we vallen elk land aan waarvan we denken dat ze misschien eventueel wel wat kunnen hebben!! _0/ Wake up.

    Je denkt zeker ook nog steeds dat papa bush er geen reet mee te maken heeft? :)

    Cheers!

    //Edit:
    Generaliseren ben je ook heel goed in trouwens. Dit denk je neem ik aan ook van elk persoon die werk doet voor greenpeace (of welke organisatie dan ook)? Of als er demonstraties zijn van hogescholen? Allemaal dom?

    _0/
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  11. Caps13

    Caps13 Guest

    Nou laat ik er nou maar niet meer omheen draaien: ik vind gewoon dat deze economische malaise te danken is aan de '' gastvrijheid'' van Nederland tov buitenlanders.
     
  12. Caps13

    Caps13 Guest

    jij snapt het gast.
     
  13. Caps13

    Caps13 Guest

    jij snapt het ook.
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Sorry toch weer een opmerking. :eek:

    Kun je best vinden, maar dat is natuurlijk een hele andere discussie waar ik ook het mijne van denk. Dat heeft niet zoveel met Bush te maken.

    En over die opmerking van Drone: Ja is in principe ook wel best, alleen 1 ding:
    Hij komt als vertegenwoordiger van onze bevrijders? Vind ik op mijn beurt vrij hypocriet aangezien hij elders de boel loopt te bezetten...

    //edit op hieronder:
    Als hij niet ruzie zou lopen schoppen met iedereen, dan zou hij met veel minder beveilig ons land kunnen bezoeken :+
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  15. Caps13

    Caps13 Guest

    Ik vind het wel normaal dat zo'n persoon beveiligd wordt, maar niet normaal zoals dat nu gebeurd.

    Ik zie al meteen wat voor typje je bent. Jij valt onder de catogorie Balkenende. Alleen maar om de zaak heen draaien. Geen duidelijke standpunten innemen. Het is JA of NEE. Er bestaat geen tussenweg. Hetzelfde als dood of levend. Er bestaat niet iets wat daar tussen zit. Maar jij wil het IEDEREEN naar z'n zin maken. En dit kan nu juist niet. Je zult altijd gasten hebben die het ergens niet mee eens zijn. Maar dit is voor jou blijkbaar moeilijk te bevatten. Je leeft in een maatschappij. Soms moet je iets toelaten, zonder dat je het daar mee eens bent. En als je beveiligt, moet je het goed doen. Want stel Bush komt hierheen, heeft een paar beveiligers bij zich en wordt bijvoorbeeld doodgeschoten. Wie krijgt de schuld? juist ja, NEDERLAND
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2005
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Jongens, zet ff Nederland 2 op, programma over de demostranten vandaag in Amsterdam.
     
  17. Caps13

    Caps13 Guest

    Wacht allemaal maar: over 5 jaar sta ik aan de top van Nederland. Jullie zullen niet meer om me heen kunnen. Jullie zullen allemaal op mij stemmen. Nieuwe Fortuyn is geboren: Caps
     
  18. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    en jij snapt duidelijk de edit knop niet }:]

    en demonstranten een iq van rond de 50? ik dacht t niet, veel van die demonstranten hebben een goede algemene kennis, en weten veel over de politiek. Ook zijn het meestal de studenten die dit soort dingen het eerst opvangen over de politiek, en duidelijk maken dat ze het niet eens zijn met de huidige situatie.

    *gaat zelf wel demonstreren tegen jouw ondoordachte reacties _0/ *

    De nieuwe Fortuyn? Die man heeft wel wat aan het licht gebracht, maar zag de wereld ook wel erg zwart-wit. De moslimcultuur is geen "achterlijke cultuur" , maar is gewoon anders dan de onze. Veel Nederlanders willen de grenzen graag dicht hebben, maar in feite komt dat omdat ze bang zijn voor verandering, verondersteld wordt dat je alle ellende kunt oplossen door je van het buitenland af te sluiten, maar dat is niet zo. De Duitse filosoof Jürgen Habermas beschrijft dit dan ook als een reactie van een samenleving die wordt geconfronteerd met veranderingen die te snel gaan om te worden verwerkt. Een soort allergische reactie die doet terugverlangen naar vroeger, maar het feit is gewoon dat niemand er meer in zn eentje komt, daarvoor is onze samenleving te open en zijn we te afhankelijk van elkaar.

    No offense, maar jij bekijkt t allemaal toch n tikkeltje verkeerd..

    Ik weet niet of je t gezien hebt, maar in de rest van de wereld (buitenom Azië, en dan met name Japan en China) is de economie ook slecht. En de Nederlandse economie is afhankelijk van de buitenlandse economie. Denk jij dat 'de "gastvrijheid" van Nederland' (jouw woorden, niet de mijne) ervoor heeft gezorgd dat de wereldeconomie in elkaar is gestort? _0/

    Tegenwoordig moet je t bekijken op macro-economische schaal. De wereld zit eventjes in een laagconjunctuur, maar dat komt wel weer goed. Technisch, en geschiedkundig gezien is de beste remedie een oorlog.. maar anders lost t zichzelf ook op, alleen langzamer.

    Deze kleine "Demonstratie" tegen jouw opmerkingen zou jij toch moeten begrijpen, toch? want jij bent immers de volgende Fortuyn.. Neerkijkend op die demonstrantjes met hun lage IQ..
    Liever demonstraties dan jou aan de macht.

    daag meneer Fortuyn II, dááág _0/
     
  19. Het is geen sarcasme. Ik vind Bush iemand die onpopulaire maatregelen durft te nemen. Hij was alcoholist maar is daar van af gekomen. Dat geeft al aan hoe sterk hij is.

    Ik vind dat de bescherming van een hoog persoon alles mag kosten. In deze tijd is het nodig. Je moet eens zien wat een klap de moord op Foruyn tot gevolg had. Voorkomen is beter dan genezen als je begrijpt wat ik bedoel.
     
  20. Caps13

    Caps13 Guest

    @ mr. E

    ik zit zelf in de politiek, dus de kans dat ik lijsttrekker wordt is dermate aanwezig.
     

Deel Deze Pagina