1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

President Bush in Limburg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Benneke, 7 mei 2005.

  1. Caps13

    Caps13 Guest

    ach kindertjes hier, maak je niet druk. Had ik jullie toch al bijna weer iets wijsgemaakt dat ik nu al zelfs politicus ben. Whahaha. Jullie moeten niet teveel films kijken. Ik kan jullie echt alles wijsmaken. Het moet niet gekker worden. Dalijk ben ik nog zelf Bush. En jullie overhitte reacties zetten me echt aan het lachen. WHAHAHA
     
  2. sam_sadist

    sam_sadist Guest

    grapjas
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Als iemand hier de ambitie zou hebben de politiek in te gaan, ga ik niet bij voorbaat die persoon uitlachen hoor. Zou zo maar kunnen.

    Maar als ik nu naar het niveau van jouw posts kijk had ik inderdaad beter moeten weten. Veel plezier nog bij je volgende optreden van de Jostie band.

    En nee ik suggereer nu niet dat je daar bij zou horen, want zij staan nog boven je... _0/
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Volgensmij niet. Ik dacht dat er uitnodigingen waren en dat die op zijn. Maar dat weet ik absoluut niet zeker.

    Bush bleef anders wel lekker zitten op een basischool met een kinderboek voor zijn neus terwijl zijn land geteisterd werd door aanslagen op 9-11-01.


    Ik zat daarnet al helemaal klaar met mijn camera voor de Air Force One. Ik zet de tv uit, sta op en wilde net gaan. Hoor ik hem net overkomen. :+ Ik rennen naar het raam en ik zag hem over mijn huis vliegen, helaas heb ik geen foto's kunnen maken. Ik heb nog een uur gewacht voor de tweede, maar dat was de tweede al blijkbaar. |:- Ik hoorde op de tv dat hij geland was en ik stond daar nog te wachten. :D
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  5. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    "bijna"? Laat me niet lachen. Over dat soort opschepperige uitspraken lees ik meestal heen:)
    Jij moet niet teveel naar "ome Mat" luisteren, de LPF kan jou echt alles wijsmaken. Het moet niet gekker worden. Dadelijk ben je nog een vriendloos persoon door al dat opscheppen. En jouw infantiele reacties zetten me echt aan t lachen. "WHAHAHA"


    als kopspijkers ermee gestopt is moet er toch iemand zijn die doorgaat met een parodie
    8)

    Caps: de 13 jarige politicus. Als klassenvertegenwoordiger al het huiswerk opschijven in het klassenschrift is erg belangrijk hoor! :eek: _0/
     
  6. sam_sadist

    sam_sadist Guest

    Whahaha!!!!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2005
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @ The Matrix: hehe jammer...

    Maar ik heb hier nog wel een foto van Air Force 1 voor je :)

    [​IMG]

    Ik vind em zelf wel goed gelukt;)

    De [edit]nog niet (ik moet eens leren niet zo voorbarig te zijn)[/edit] laatste on-topic reactie van mij: Jammer dat Bush hier is. Ik ben niet pro Bush. Ik ben echter wel blij met de bevrijders van toen.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2005
  8. sam_sadist

    sam_sadist Guest

    inderdaad *)
     
  9. Caps13

    Caps13 Guest

    ik en 13 jaar? Dat kan nooit, want dan moet ik net zo overhit reageren als jij. En dit is voor jou helaas niet het geval. Nederland kende maar één leider: PIM FORTUYN. Maar de welbekende demonstrant maakte een einde aan opmars van nederlands enige goede leider. Nederland gaat sinds die gebeurtenis alleen maar achteruit. Dieper het puin in. Helaas, het is een feit.

    STEM FORTUYN
     
  10. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook niet Pro-Bush, maar zeker ook niet pro-Caps13 :+

    alle sporen wijzen er wel naar..
    WOW! "net zo goed als" is goed :D. Dames en heren, Caps begint op zijn taalgebruik te letten!

    en dat oververhitte? Je hebt nog niets gezien.. Dit is slechts een kleine discussie, die stiekem ook wel een beetje draait om al jouw stommiteiten.

    dat is verleden tijd, toch?
    dan klopt dat niet helemaal met jouw conclusie/propagandauitspraak.
    Grappig dat je meneer van der G. een demonstrant noemt, volgens een van jouw eerdere posts hadden demonstranten een IQ van zo rond de 50.
    Hij was vrij intelligent, en had een IQ van rond de 130. Niet dat zijn daad slim was (ik keur zijn daden niet goed), maar toch, hij is niet dom.

    Mede doordat de LPF zorgde voor het aftreden van het kabinet _0/
    En mensen zoals jij die alle allochtonen stigmatiseren helpen ook niet mee..
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    sam sadist.... a.k.a. payne 007??

    Je bent aan het vrij irritant aan het spammen;)

    //edit:

    Hihi --> Ban :)
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  12. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    ach, ik denk maar zo, gelukkig komt Bush naar Limburg, en niet in ons mooie landje Nederland. Waar ligt dat eigenlijk, Limburg? ergens in Belgie of zo? O-) *) tja het moet wel leuk blijven, natuurlijk
     
  13. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    klein foutje gemaakt GoiZ, het is spam sadist.. ;)
     
  14. Caps13

    Caps13 Guest

    Moeten wij niet eerder trots zijn dat Bush naar zo'n ontwikkelingsland als nederland WIL komen. Bush is tenminste iemand met uitstraling, iemand waar ik tegen op kijk. Maar Balkenende is een lamme straal, die om de zaak heen blijft draaien. Geen duidelijke standpunten. Geen uitstraling. Had net zo goed m'n vader kunnen zijn.
     
  15. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Balkenende is wel gekozen door de meerderheid in dit land, en heeft Nederland door zware tijden heen geloodst. Ook weet hij altijd wel wat te zeggen over iedere situatie.
    In tegenstelling tot jouw standpunten, heeft Balkenende ze minder zwart-wit afgebeeld, EN ondersteund met argumenten.
    En bush? Bush is inderdaad iemand met uitstraling, een domme uitstraling. Het meeste nog, wordt hij vergeleken met een klein aapje, of een spreekbuis. Het zijn niet ZIJN ideeën, die hij doorgeeft. Het zijn de ideeën van zijn raadgevers.
    Raadgevers, die jij overigens ook kunt gebruiken, en wij zijn jou graag van dienst:

    leer nederlands
    gebruik duidelijke argumenten
    wees respectvol
    gebruik het principe van hoor en wederhoor

    Nederland is trouwens geen ontwikkelingsland. Veel progressieve maatregelen uit Nederland worden door andere landen overgenomen. (het homo-huwelijk, het drugsbeleid begint ook voorstanders in het buitenland te krijgen, euthanasie, abortus en tippelzones in grote steden-om het beter in de gaten te houden en te controleren-)
    Onze taal wordt nu steeds meer gedoceerd;
    Toch iets om trots op te zijn.
    En hoewel de normen en waarden van Balkenende door velen belachelijk worden gemaakt, is er ook steeds meer begrip voor. Veel mensen zouden wel terug willen naar de tijden dat normen en waarden erg belangrijk waren.

    *wacht weer met smart af op de volgende ondoordachte reactie hierop*
     
  16. Caps13

    Caps13 Guest

    Het maakt mij niets uit of fransen nederlands leren. Ik wil gewoon dat alle buitenlanders het land uit gaan. Het maakt mij ook niet uit HOE dit gebeurt als het maar gebeurt. Het maakt mij ook niet uit hoe lang dat dit gaat gebeuren, als het maar gebeurt. Het maakt mij ook niet uit wie dit gaat doen, als het maar gebeurt.
     
  17. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    tja..
     
  18. Caps13

    Caps13 Guest

    ik doe dit niet ten onrechte. Ik doe dit omdat ze nederland aan het kappot maken zijn. Ze komen eventjes ons landje binnen, doen net alsof ze niet meer kunnen werken. En ja je raad het al, lekker een uitkering. En ja lekker belasting betalen. En ja lekker de gangster uithangen en gek doen en dan zeggen: jah he, maar wij hebben een andere cultuur hé. Ja daar mag dat allemaal in onze cultuur, dus wij kunnen er helemaal niets aan doen. En maar aanslagen plegen. En maar nieuwe buitenlanders binnenlaten. En wat krijgen we er voor terug: HELEMAAL GEEN FUCKKKKKKKKKKKKKKKK.

    Ps. iets vergeten: de chinees bij ons op de hoek
     
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    veel respect voor je vader das wel duidelijk (zoiezo ontbreekt vrijwel ieder respect van uit jou kant) Het respect wat je hebt is nog is misplaatst ook.En nederland een ontwikkelingsland ? jongen hebt duidelijk het geringste besef wat een ontwikkelings land is...Op je laatste post is de reactie van mr.e de enige zinvolle.niks aan toetevoegen dus

    edit enalaatste post bedoelde ik. op die laatste post van jou is werkelijk geen zinnig antwoord te bedenken.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  20. Caps13

    Caps13 Guest

    edit enalaatste post bedoelde ik. op die laatste post van jou is werkelijk geen zinnig antwoord te bedenken.[/QUOTE]

    Maar corrigeer me maar dan. Ik zou serieus niet weten wat wij er voor terugkrijgen. Sorry daarvoor.
     

Deel Deze Pagina