1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

President Bush in Limburg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Benneke, 7 mei 2005.

  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar corrigeer me maar dan. Ik zou serieus niet weten wat wij er voor terugkrijgen. Sorry daarvoor.[/QUOTE]

    wat begrijp je niet van het stukje : daar valt geen zinnig antwoord op te bedenken ?.Het is verspeelde energie aangezien jij toch wel weer met al het "kwaad" van DE "buitenlanders" (mind you ondertussen is een grote groep gewoon hier geboren).Deze uit eindelijk zinloze discussie is hier al zo vaak gevoerd.
     
  2. Caps13

    Caps13 Guest

    waarom reageer je dan, als je weet dat het zinloos is?
     
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    jij begreep dat stukje duidelijk niet dus probeerde ik het enigzins te verduidelijken _0/
     
  4. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    even de foutjes onderstreept :cool:

    En jij, jij doet helemaal niets. Je hebt commentaar op alles en iedereen. Buitenlanders dit, Balkenende dat, demonstranten hier, idioten daar.. maar ondertussen ben jij wel vergeten zelf tolerant te blijven..
    Nederland gaat steeds verder achteruit volgens jou? "een beter milieu begint bij jezelf". Jij vindt Bush leuk? ga er maar naartoe, een stuk minder naar fascisme neigende reacties hier..

    Alles is zeker de schuld van buitenlanders? Tenminste een fout is niet de schuld van buitenlanders.. JOUW GEDRAG!

    /EDIT:
    just getting started..
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  5. Caps13

    Caps13 Guest

    waarom onderstreep je het. Denk je dat die allochtonen het beter kunnen. WHAHAHHAHA. hooguit: die internet, het politiek enz.

    Maar wat krijgen wij er dan voor terug dat wij hun hier een huis etc aanbieden. Wat krijgen wij ervoor/wat hebben wij eraan. Verzin maar iets. En niet komen met: de chinees die heeft lekker eten.
     
  6. Caps13

    Caps13 Guest

    ik mag dat volk gewoon niet. Die uitstraling, de cultuur, de lamheid, hun gedrag, hun doen, hun laten, hun praten. Het bevalt me niet. Natuurlijk ken ik ook een enkeling die wel '' goed '' is. Maar zij moeten dan maar het dupe worden. Misschien dat dit de '' slechte '' leert. Maar op lange termijn zullen ze allemaal weg moeten.
     
  7. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik onderstreep het voor jouw taalbijles..(ik denk niet dat het veel zin heeft met jouw koppigheid). Maar bij mij in de klas zitten allochtonen die zeker beter Nederlands kunnen schrijven dan de gedrochten van een zinnen die jij neergooit.
    Allochtonen zijn hier niet allemaal voor hun pretje, sommigen zijn gedwongen weggegaan uit hun land van herkomst. Ze voegen ook wel veel toe aan onze economie (en trouwens, veel van de voetballers in Nederland ZIJN allochtoon, en bijna heel Nederland juicht net zo hard als een allochtoon een doelpunt maakt voor Nederland)
    Wat hebben wij eraan? Egoïst.
    liever bij de chinees eten dan bij jou :)
     
  8. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Afgelopen week kon je daar kaartjes voor bestellen. Je kunt er dus alleen bij zijn als je een kaartje hebt. Je kunt uiteraard altijd langs de weg kijken of je een glimp van hem op kunt vangen.

    Zie hier: De route vanaf Maastricht.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  9. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi getypt :)

    anyway back OT:

    ik zie het als de normaalste zaak van de wereld dat bush inmiddels in Limburg is... Bush zal de Amerikanen die in de 2de wereldoorg zijn gedood herdenken.
    ik vind dat een president verplicht om zoiets dergelijks te doen maar goed Bush kan niet op twee plaatsen tegelijk zijn want er zijn meer Amerikanen gedood in de 2de wereldoorlog.
     
  10. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @ Caps13, dit is een topic over de komst van Bush, geen excuus voor jou om te gaan zeiken op allochtonen! We hebben al iets van 3 pagina's aan jou verspilt. Ga zo door en je wordt nog een uitgeprocedeerd forumlid.


    @ Benneke, je route doet het niet. Heb je misschien een andere foto?


    [​IMG]
    bron: www.maa.nl

    Op www.l1.nl is al een live video te zien (zonder commentaar) van Bush' aankomst.
     
  12. Caps13

    Caps13 Guest

    moet ik nou uitgebokt zijn doordat jullie met 100 tegen 1 gaan. Nou laten we gewoon heen gaan in vrede en ons niet als allochtonen gaan gedragen. Respecteer elkaars mening. Laatste post van mij.

    Fortuyn stemmer....

    /Mod Respecteren wij jouw mening; Respecteer jij allochtonen. Deal? Kappen met dat discriminerende gedrag. Danku - Furies
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2005
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Bij mij doet hij het wel. Ik zal hem even uploaden vanaf mijn upload site. Misschien dat ik hem alleen kan zien omdat ik de route heb opgevraagd.

    Dus hier nogmaals: De route van Bush vanaf Maastricht. (het stukje Houtem-Maastricht heb ik weggelaten)

    [​IMG]

    Tussen haakjes (mijn woonplaats staat er ook op :cool: )
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    *schudt

    Ik denk dat we het hier maar bij moeten laten.. ;)
    Er staan hier een lading biertjes, en 'dit was het nieuws' is op tv.

    Dus ik laat Caps maar in zijn waan en dan drink ik een lekker biertje...

    Denk dat ik zo maar eens shoarma ga bestellen ofzo... Of nasi natuurlijk :)

    //Edit: @ The Matrix, true true.... deze keer was jij mij voor :)
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  15. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    .. :{
    *verbijstering*
    *rapporteert*

    /EDIT: dank, Furies _O_
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  16. Caps13

    Caps13 Guest

    nou kindertjes, kijken jullie nog maar snel even de aflevering van sesamstraat, die je hebt opgenomen. Hoeft je je moeder vanacht niet wakker te houden als je telkens nachtmerries krijgt. Want in die nachtmerries zie je een nieuwe fortuyn opgroeien , die nog sterker en machtiger wordt. En met zijn hand bij zijn hoofd: At your service. En dan schrik je wakker van angst. Helaas voor jullie een angst, Gelukkkig voor mij een ding om naar uit te kijken.

    Amen
     
  17. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    en het
    klonk nog zo veelbelovend :'-(
     
  18. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja want de LPF heeft ook zoveel bereikt ....

    En als je nog beter wordt dan Pim Foruyn, dan wordt je dus ook sneller vermoord ???
     
  19. Caps13

    Caps13 Guest

    ik mag toch niets meer zeggen van mods, dus laat ik het hier maar bij. Wisten jullie al dat je geen mening mag hebben op xbw. Ach jah, nog maar eens een voorbeeld waarom Nederland dieper en dieper zakt. Totdat het op een dag een Fortuyn tegen komt. Laten wij wachten en hopen.

    Fortuyn Lover
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mjah ik heb al meer dan 9000 post ... en ik heb een mening... ik ben een individu :cool:

    ps ik ben geen homo ... dus ook geen Fortuyn lover...(//edit - een Politiek antwoord ... Fortuyn viel op mannen ... maar ik val niet op mannen... maar ik heb niets tegen mannen die op mannen vallen (of vrouwen die op vrouwen vallen)...

    Ik sluit niet uit dat ik ooit iets ga doen voor een politieke partij
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2005

Deel Deze Pagina