1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

President Bush in Limburg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Benneke, 7 mei 2005.

1. Bush kon zijn lach moeilijk inhouden tijdens de speech van Balkenende.. heeft iemand dat ook gezien??

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hebben jullie de herdenking gezien? Bush kwam te laat en liet onze koningin en premier maar wachten:p Toen begon het nog te regenen ook toen ze daar wachtten.

Zou jij niet lachen als je het Engels accent van Balkenende hoorde? Laura Bush ging nog bijna huilen bij de speech van haar man...

Laatst bewerkt: 8 mei 2005
  3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vond het mooie speeches. Ook die van Bush. Dat zeg ik niet vaak. Maar mij kwam de speech over als eerbetoon aan de Amerikaanse soldaten die ons 60 jaar geleden bevrijdt hebben.
    In ieder geval zeer weinig over Midden-Oosten zus en terrorisme zo.

Tevens heb ik Air Force One gezien. :D
    Allebij de vliegtuigen. En dat vind ik toch wel heel speciaal. Een vliegtuig waarvan er maar twee op de hele wereld bestaan. En ik heb ze allebij op 1 dag gezien. :p

4. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou kom op, laat jij jouw vloeiende Engelse tongval maar eens horen.

Altijd dat gezeik op Balkenende. Hij spreekt beter Engels dan menig leider. En dan is Engels nog niet eens zijn enige taal die hij naast Nederlands spreekt. :{

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik bedoelde eigenlijk vanuit Bush' zijn ogen. Niet mijn mening over zijn Engels.

6. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    /offtopic:
    alle dingen over Pim Fortuyn die in deze thread zijn geplaatst, kunnen voortaan hierin.
    Voordat dezelfde fout als eerst weer wordt gemaakt (vanmorgen even de zoekfunctie gebruikt).

/ontopic:
    het is goed dat Bush gekomen is, maar het is gewoon zo dat Amerika het beste draait in tijden van oorlog. Ze hebben een oorlogseconomie. Dit zou eerst eens moeten veranderen, en dan veranderen de keuzes van de presidenten mee. Geen oorlog meer als het voor beide partijen niets oplevert, toch?
    Ik zeg dat Bush de economie van Amerika moet herstructureren, om zo een gezonde nieuwe start te maken, en om oorlog overbodig te maken.
    Hoe meer nieuwe technieken er koemen, hoe meer mensen die sterven ten gevolge van een oorlog. Machtsgeile presidenten zijn gewoon idioot.

7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat hij dat meer waardeert dan een Chirac of Schröder of Berlusconi of Putin of weet ik veel wie die gewoon lekker hun eigen taaltje blijven spreken.

8. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0

Ja omdat ie knakker (bush) zelf geen andere talen spreekt, terwijl de meeste europese leiders dit wel kunnen (denk ik). Het is gewoon Bu..sh.. dat iedereen altijd maar engels moet spreken, waarom passen juist die mensen zich niet eens een keer aan.

9. Bush komt veel overtuigender over dan Balkje

10. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, veel uitstraling weinig inhoud ;)

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ja een echte gazetten vent letterlijk én figuurlijk .
    Kan nog niet eens op tijd verschijnen op de plechtigheid, dit is voor mij een slag in het gezicht van de nederlandse bevolking .
    Zo laat hij zijn waardering voor de nederlandse bevolking blijken door schaamteloos telaat te komen .

12. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had graag geprotesteerd maar er te laat van op de hoogte dat george naar nederland kwam, helaas.

13. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Omdat Engels een wereldtaal is en iedereen die makkelijk kan verstaan.

Als jij op vakantie gaat, leer je dan ook altijd de taal van het land waar je heen gaat? Lijkt me sterk en dat is verder ook geen shande.

Wat een gezeur om niets.

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Iedereen mauwt op Bush/Amerika omdat iedereen te scheit is om te roepen tegen Samir A.'s en Saddam hoessijn's en Osmama bin laden (jezus wat een kutnaam:confused:)

anyways, niet zelf bedacht. Zie Telegraaf(= krant) van Zaterdag of zondag.

Mwa, dat heeft ie vaker. Die gezichts uitdrukking. Bedoel dus, dat Bush daarmee "geboren" is. Lijkt me sterk als ie erom gaat lachen, wat 60-jaar geleden is gebeurt.

Helaas heb jij het ook fout, Irak "lokte" een aanval uit door koweit aan te vallen. Dus niet Sinterklaas,Je moeder, Bush, Bush jr,engeland,belgie,nedelrand whatever!

Je hebt gelijk, Eigenlijk hadden ze niet die manschappen in 1940 hierheen moeten sturen. Dan waren er in iedegeval veel minder doden. Stomme mannen, die Amerikanen. Beetje hun leven geven voor andermans vrijheid

Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  15. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Het was net een oorlogsgebied hier in de omgeving dit weekend. Ik heb nog nooit zoveel apaches en mensen met m-16's gezien. Een vriend van mij moest aan militairen toestemming vragen of hij aub de weg mocht oversteken.

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik snap je punt op de je laatste reactie maar hij doelde denk ik op deze tijd ipv 1944, in 1940 wou Amerika zich er niet mee bemoeie ;)

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, was ook wel overdreven getypt. Maar we moeten dat zeker niet vergeten.
    En dat Amerika "zomaar" landen aanvalt is ook onzin. Het is veel gemakkelijker om Amerika overal de schuld(-> bijv. Op het Bush Antiterreurbeleid) van te geven dan Osama Bin Laden of wie dan ook uit te schelden.

Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Osama Bin Laden is een lul!!!

nou dat ging toch ook wel makkelijk...

:+

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

En welk land heeft heeft saddam zolang op troon in irak gehouden denk je , wie heeft al die wapens aan irak geleverd tijdens de achtjarige oorlog met iran ,en weet je waarom ze saddam toen zo voluit steunden , gewoon omdat ze na de val van de sjah van iran door de ajatollah's de deur waren gewezen.
    En welk land liet toe dat saddam gedurende zijn bewind zoveel van zijn landgenoten heeft omgebracht zonder dat er in de wereld stemmen van protest opgingen , en welk land was toen de meest begunstigde van de iraakse olieleveringen, en welk land liet saddam na de eerste golfoorloog ongemoeid op zijn postje zitten in ruil voor olie .
    En welk land riep om een embargo tegen irak waardoor duizenden irakezen zijn door omgekomen toen de oliekraan tegen dat land werd dichtgedraaid door saddam ? juist ja AMERIKA en niemand anders.
    Welk land ging zich mengen in de burgeroorlog in vietnam , en de inval in niqaracua en el salvador , en wie hield in zuid-amerika en cuba destijds al die dictators aan de macht en ging zich bemoeien met de bescherming van de
    afrikaanse dictators die toen in hun landen aan de macht waren.
    In al deze contreien werd de bevolking uitgemoord en geplunderd door diegenen die er aan de macht waren .
    En wie keek daar op toe en liet alles zomaar gebeuren in ruil voor invloed en bepaalde zeldzame delfstoffen zoals uranium , juist ja weeral amerika.

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    @ Svennies

Klein foutje in je post. Amerika heeft juist vele male geprobeerd om Fidel Castro weg te krijgen uit cuba. Verder niet zoveel van belang. Maar ze hebben bij Cuba zeker niet het regime gesteunt. ;)

Deel Deze Pagina