Dus hij bedoeld dit niet eens...... je zegt het wel tegen hem, maar je moet óók leren lezen.
Dit blijkt dus maar weer dat de bewaking van ons niet genoeg is om een belangrijk iemand te beschermen toch? Daarom neemt Bush zijn eigen mensen ook mee.
En in zowel Nederland als Belgie is het niet de bedoeling om slachtoffers te maken. Als een belangrijk iemand als Bush vermoord wordt is dit niet goed voor de status van het land (in dit geval Belgie). Daarom zetten ze zoveel mensen op de been.
En het klinkt misschien heel bot: MAar als je vriendin van je wist dat haar ex zo was, en er zelfs politiebeveiliging om vroeg dan overweeg je toch andere stappen? Die spullen hadden ook via een omweg opgehaald kunnen worden. Daarom doet de politie niets, ze zal wel geen aangifte van iets hebben gedaan, dus is er geen sprake van dat er politie mee mag. Want als dat meisje in het huis van die vent gaat is dit huisvredebreuk. Dus moet de politie een huiszoekingsbevel hebben. Die kan je niet zomaar krijgen. Dit moet dus via die omweg. rechters, of een aangifte, wat de politie als genoeg beschouwd om naar binnen te mogen gaan ofzoiets
MAar goed ik ken deze situatie niet. dus eigenlijk had ik mijn mening hier niet eens voor moeten geven, maar toch plaats ik het, mocht het wel zo gegaan zijn. Ik weet het hele verhaal niet, dus ik gok dat het zo gegaan moet zijn.
Maar een man als Bush wordt altijd bedreigd. Waar hij ook komt, hij kán gewoon neit in de openbaarheid verschijnen zonder beveiliging. Dus heeft hij beveiliging nodig. En daar zorgt de staat dan ook voor.
Laatst bewerkt: 22 feb 2005