1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

President bush komt naar Brussel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door svennies, 20 feb 2005.

1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    _O_ Amen. Mooi gezegd svennies:9

2. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Klein foutje in mn vorige post :p ik was dus vergeten dat ik de parlementariers steun in hun actie

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dan zijn wij veel verder van huis als dat gebeurt.
    12 september 2001 achtige taferelen krijg je dan.

Onzin, Tja als je je eigen honkbal knuppel meeneemt misschien.
    In Amerika zijn veel minder idiote regels dan in dit kut land.

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Jij denkt dat Bush niet 'daadwerkelijk bedreigt' is? :{ Dan je tweede punt, even om een heel simpel voorbeeld te geven: waren de kapers van de vliegtuigen op 11 september Amerikaans? Waren de personen die de treinen in madrid op 11 maart hebben opgeblazen Spanjaarden?

Yep, svennies heeft er verstand van. |:-

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    @ Xiroke ,waarom pakt gij uw koffer niet in vertrekt gij niet onmiddelijk naar amerika want daar houden ze van kerels zoals jij .
    Mijn punt heb jij helemaal niet begrepen dank zij je amerikaanse uber pro standpunt.
    Namelijk het feit dat ondanks bush zijn eigen veiligheidcommando van 800 man bijheeft de belgische regering er nog eens 2500 extra agenten tegenaan gooit daar waar een gewone belg die werkelijk met de dood bedreigd is een bescherming vraagt van hooguit 1 uur om zijn spulletjes op te halen dit geweigerd wordt met een nootlottige afloop tot gevolg.
    Het toenmalig excuus dat de politie gebruikte was dat er niet genoeg agenten beschikbaar waren om haar te vergezellen , maar nu met bush in het land hebben wij blijkbaar politie op overschot.
    Weet je dat tijdens de aankomst van bush de hele luchthaven 30 minuten plat gelegen heeft en dat er tientallen scherpschutters op de daken waren geposteerd.
    Bij mijn weten wonen wij hier nog altijd in het vredige belgie en niet in libanon of irak .

Edit : @ Xiroke ten eerste de kapers waren voornamelijk van saoudische nationaliteit ,dat wil zeggen de onderdanen van de vriendjes van amerika en in spanje waren het voornamelijk marrokanen die verantwoordelijk waren.
    Maar 1 feit is wel dat de amerikaanse inlichtingendiensten door hun buitenlandse collega's wel degelijk en ruim op voorhand verwittigd waren dat er een aanslag zou komen en dat dit waarschijnlijk met vliegtuigen zou gebeuren.
    Het komt mij heel vreemd voor dat de mensen die van joodse afkomst zijn op die dag vrijwel allemaal vakantie hadden genomen en dat alleen het vliegtuig dat op het witte huis gericht was het niet gehaald heeft, toeval????.
    Of was het dat zo een tragedie beter in de plannetjes van bush paste????

Laatst bewerkt: 21 feb 2005
  6. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft zelfs anti-bazooka hardware meegenomen heb ik gehoord.
    Door bush geraken vele mensen te laat op hun werk in brussel weet je :p

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Als ze al in de buurt van brussel geraakt zijn ;)

8. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een gefrusteerd anti-Amerika-Bush-bash topic zeg.

Het is volkomen logisch dat Bush 2500 man bescherming krijgt, tenzij je een linkse geitenwollensokken hippie bent. Dan is iedereen gelijk enzo. Verhuis dan meteen naar Cuba/China/Noord-Korea. Communisme allez!

9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben niet links en draag zeker geen geitenwollen sokken , maar heb je mijn beginpost ook gelezen , zoniet begin daar dan eens mee ;)

Edit : en als je zo pro amerikaans en voor bush bent , lees dan maar liever een andere topic in plaats van hier loze postjes te komen plaatsen.

Laatst bewerkt: 22 feb 2005
  10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het gelezen, maar voor het is toch volkoemn logisch waarom er zoveel man op de been gezet worden. :{

11. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat er niemand werd ingezet bij je ex vriendin.

Maar ik snap ook niet dat jij denkt dat er dan ook gelijk te veel beveiliging is voor Bush.

die man heeft vele tegenstanders, kijk bijvoorbeeld naar dit Forum. Als hij een beveiliging van 10 man heeft al hetzelfde gebeuren met JF Kennedy. Die werd ook maar even neergeschoten vanuit de auto. Ook niet goed genoeg beveiligd.

Een man van de status President van de VS kan niet zomaar dood gaan. De VS heet een soort voorbeeld functie voor de wereld. Tuurlijk niet in alle opzichten. Daarom heeft dit regime ook veel tegenstanders gekregen. Onze Samenleving is al Zo ver-Amerikaanst dat we die dingen die we hebben overgenomen van de VS niet eens meer zien. Nu zien we alleen de dingen die ons niet aanstaan omdat het van een ander regime is, niet meer van een andere cultuur. Dus eigenlijk komt het gewoon op links-rechts neer. Ze hebben op het moment geen voorbeeldfunctie meer voor ons, denken we. Omdat we alles al eigenlijk hebben overgenomen wat de Amerikanen hebben, dit gaat nu zo snel dat wij het niet eens meer door hebben.

Daarom zou een groot leider als bush niet vermoord moeten worden. Wij zijn nog steeds afhankelijk van de Amerikanen.

12. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat bedoel ik. :)

13. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ziet de overheid het niet volgens hun is het een goede man die ons wilt beschermen tegen slechte mensen en daarvoor zelf veel mensen en onschuldige burger doodt.

14. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het nieuws over bush op de tv gezien:) lol waar hij slaapt is een legerkamp kan je nu wel zegen:)prikeldraad eromheen.

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Wat ik vooral aanklaag is dat als gewone mensen bescherming vragen aan politie al is het maar voor 1 uurtje , dan kan dit nooit in belgie met steevast dezelfde excuses zoals te weinig mankracht of nog mooier veelal wordt gezegd dat ze zolang er niets gebeurt ze niet kunnen tussenkomen ongeacht het feit dat die persoon met de dood bedreigd is.
    Blijkbaar moet je in belgie eerst vermoord worden vooralleer je bescherming kunt krijgen, ik dacht toch dat de politie er ook was om misdaden te voorkomen en niet alleen om op te treden als het telaat is.
    Hoe veilig mag je je dan als gewone burger dan nog voelen als het systeem je zo in de steek laat en je weet dat de dader er met enkele jaren gevangenisstraf er van afkomt.
    Dat nu bush in het land is kunnen de politie hiervoor wel de nodige manschappen vrijmaken , en ik zou mijn aanklacht ook gesteld hebben bij ieder ander hoog staatbezoek dat hiervoor zoveel politieagenten opeist.
    Het had net zo goed iemand anders kunnen zijn maar omdat het bush zelf is voelen velen zich hier weer op de korrel genomen.
    Als bush zoveel bewaking nodig heeft , dat ze dan het leger daarvoor gebruiken , en ik weet zeker dat bush zijn eigen veiligheidsdienst liever heeft dat niemand hen in de weg loopt omdat die 800 man die hij bijheeft meer capabel zijn om hem te beschermen dan de ganse politiemacht van belgie tesamen en dat zijn er véél meer dan 2500.

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat meen je niet? Dat wist ik niet eens! Ik vond het al stom van Amerika dat ze het verdrag van Kyoto niet tekenden. Maar dit is absurd! Al die oorlogsmisdadigers uit landen die ze "bevrijden" moeten dan maar zeker hier in Den Haag berecht worden, maar Amerikanen zelf niet. Ik ben heel erg benieuwd naar wat die Amerikaanse mishandelaars in die Iraakse gevangenissen krijgen voor straf.
    Maar genoeg over Amerika. Het ging eigenlijk over het feit dat Belgische burgers geen bescherming krijgen als er niets gebeurd is. Is dit ook zo geregeld in Nederland btw?

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Goed en diegene die politiebescherming vraagt voor hooguit een uurtje om haar spullen op te halen omdat ze door haar ex-vriend met de dood bedreigd was en die bescherming geweigerd wordt waardoor ze nu dus dood is, dat is voor u ook logisch dus :confused:
    Ik hoop voor jullie dat het op dit gebied in nederland er veiliger aan toe gaat,maar ik betwijfel het aangezien wat er met Fortuyn en Van Gogh gebeurt is en dit waren toch wel iets meer dan een gewone nederlandse burger.
    edit : er waren voor haar maar 2 agenten nodig geweest , geen 2500 en dan zou ze nu nog geleefd hebben.

18. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dus hij bedoeld dit niet eens...... je zegt het wel tegen hem, maar je moet óók leren lezen.

Dit blijkt dus maar weer dat de bewaking van ons niet genoeg is om een belangrijk iemand te beschermen toch? Daarom neemt Bush zijn eigen mensen ook mee.

En in zowel Nederland als Belgie is het niet de bedoeling om slachtoffers te maken. Als een belangrijk iemand als Bush vermoord wordt is dit niet goed voor de status van het land (in dit geval Belgie). Daarom zetten ze zoveel mensen op de been.

En het klinkt misschien heel bot: MAar als je vriendin van je wist dat haar ex zo was, en er zelfs politiebeveiliging om vroeg dan overweeg je toch andere stappen? Die spullen hadden ook via een omweg opgehaald kunnen worden. Daarom doet de politie niets, ze zal wel geen aangifte van iets hebben gedaan, dus is er geen sprake van dat er politie mee mag. Want als dat meisje in het huis van die vent gaat is dit huisvredebreuk. Dus moet de politie een huiszoekingsbevel hebben. Die kan je niet zomaar krijgen. Dit moet dus via die omweg. rechters, of een aangifte, wat de politie als genoeg beschouwd om naar binnen te mogen gaan ofzoiets

MAar goed ik ken deze situatie niet. dus eigenlijk had ik mijn mening hier niet eens voor moeten geven, maar toch plaats ik het, mocht het wel zo gegaan zijn. Ik weet het hele verhaal niet, dus ik gok dat het zo gegaan moet zijn.

Maar een man als Bush wordt altijd bedreigd. Waar hij ook komt, hij kán gewoon neit in de openbaarheid verschijnen zonder beveiliging. Dus heeft hij beveiliging nodig. En daar zorgt de staat dan ook voor.

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    _O_
    Deze man weet waar ie over praat.

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Maar ik ken het héle verhaal wel , dat appartement waar ze haar spulletjes ging ophalen was eigenlijk haar eigendom omdat zij dit huurde op haar eigen naam en de huur daar ook alleen voor betaalde en hij woonde bij haar in , dat is nu net het mooie van de zaak .
    Zij heeft meer dan 1 keer klacht ingediend als ze door hem werd geslagen en telkens seponeerde de politie die aanklachten .
    Toen ze zei dat ze terug bij haar ouders wou gaan wonen dreigde hij met haar te vermoorden en daarom vroeg ze politiebescherming omdat ze een deel van haar spulletjes wou ophalen en toen de politie dit weigerde trok zij in de hoop dat hij op zijn werk zou zijn midden op een weekdag naar het appartement , maar hij zat haar op te wachten en heeft haar koudweg vermoord.
    Aangezien de woning op haar naam stond had zij alle recht om de politie te laten binnengaan.

Deel Deze Pagina