1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

President bush komt naar Brussel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door svennies, 20 feb 2005.

1. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, en nu hoor ik het hele verhaal wel, nu snap ik de woede ook beter. Het is ook belachelijk dat ze dan geen politiebescherming gekregen heeft. Helemaal in verhouding tot Bush.
    Maar dan is het alsnog zo:

Het is dom dat ze geen beveliging wouden geven aan je vriendin. Het is niet dom dat Bush zoveel beveiliging krijgt.
    (dit maak ik er uit op hor. correct me if I'm wrong :))

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Je hebt gelijk , het is inderdaad niet dom dat bush zoveel bescherming krijgt want dit verdiend hij omdat hij president van amerika is en ik niet wil dat hem er iets overkomt tijdens zijn bezoek in belgie.
    Het probleem in het geval van mijn vriendin is niet domheid maar grove nalatigheid van de politie geweest omdat hij haar moord op voorhand heeft verkondigd tot aan alle geburen van de straat toe.
    Indien hij haar in een opwelling van woede vermoord had , zou ik het beter kunnen begrijpen hebben en erger is nog dat hij maar 10 jaar gevangenisstaf heeft gekregen en daardoor na 3 jaar al terug vrij kan komen dankzij de wet lejeune waarin gevangenen na 1/3 van hun straf uitgezeten te hebben in aanmerking komen tot vervroegde invrijheidsstelling aangezien hij in de gevangenis zich gedraagt als een modelgevangene .
    Maar woorden van spijt tegenover de ouders van mijn vriendin en het feit dat hij toen haar vader ook nog zwaar verwond had heeft hij nog altijd niet uitgesproken.

edit: weet je kerel mijn aanklacht geldt niet tegenover president Bush die kan er ook niets aan doen dat hij 2500 politietroepen ter beschikking krijgt.
    Maar mijn aanklacht geldt wel tegen de belgische staat die toelaat dat weerloze mensen zomaar afgemaakt worden zonder enig recht op bescherming , deze discutie rijt bij mij zware wonden open over het feit dat een opgewekte lieve en mooie meid met wie het goed praten was zomaar koudweg werd afgemaakt omdat men haar de bescherming die ze verdiende onthouden werd , en het erge daarbij is dan nog dat die politiedienst zelfs geen blaam gekregen heeft alhoewel ze hier schromelijk zijn tekort geschoten.

Laatst bewerkt: 23 feb 2005
  3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    @VySio geven de amerikaanse veiligheidsdiensten aan de belgische politie nog het predikaat dat de belgische politie de beste ter wereld is, weet je in mijn geval geeft me dat een zuur gevoel aangezien je weet wat mijn vriendin overkomen is.
    Jaja je zal maar belg zijn , grote schietschijf in eigen land ten bate van al diegene die je te grazen willen nemen .
    Nu willen ze weer de wapenwet verstrengen zodat geen belg nog een wapen mag kopen, dan zijn we helemaal weerloos weet je.
    Nu , ik heb het mijne allang en het ligt klaar en als die kerel vrij komt , wie weet???.

Deel Deze Pagina