Presidentiële Verkiezingen Amerika

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tediz, 4 jan 2008.

1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    De stemwijzer had ik een paar maanden ingevuld. Toen kwam John Edwards eruit rollen, maar die heeft zich natuurlijk al teruggetrokken. Nummer 2 was Barack Obama. Zie hem trouwens ook veel liever als kandidaat voor de Democraten dan Hillary Clinton. Ik irriteer me dood aan haar. Haar hele voorkomen gewoon.

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dat klopt, en hoe duurder een verkiezing des te méér moeten de presidentskandidaten kunnen ophalen om mee in de running te blijven...Des te meer verplichtingen ze achteraf hebben aan hun gulle sponsors...en dan krijg je oorlogjes zoals in irak...En wat zulke oorlogjes dan wel kosten waarbij de gulle presidentiële sponsors rijkelijk hun zakken vullen op kosten van de gehele amerikaanse maatschappij staat in het linkje hieronder te lezen...Let wel dit zijn de geraamde kosten voor de eerstkomende 10 jaar....over al die miljarden die er tot nu toe al zijn door gegaan wordt hier nog niet eens rekening gehouden...

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...Irak-en-Afghanistan-duurder-dan-Vietnam.dhtml

Het zal echt een straffe president moeten zijn die Bush gaat opvolgen om de amerikaanse begroting terug in evenwicht te krijgen als je ziet hoeveel miljarden er in die zandbak in het midden-oosten gaan verkwist worden...en dit tot alle heil van Bush zijn vriendjes uit de wapenlobby die ongetwijfeld élke potentionele presidentskandidaat ook ettelijke miljoenen hebben toegestopt om in de running te blijven..Zoiets schept verplichtingen naar de verdere toekomst .........

Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zie ook veel liever Obama dan Clinton. Vind Clinton maar een arrogant achterbaks mens, eigenlijk gewoon een bitch. :) Mag haar gewoon niet. Mijn stem zou naar Obama gaan, hoop dat hij de kandidaat word. Je vind / leest momenteel de meest leuke / gekke dingen rondom deze verkiezingen. Check dit dan:

Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een update:

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Goed nieuws!

6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.nieuwnieuws.nl/archives/video/2008/03/nieuw_schandaal_in_new_york.html

Dit heeft niets met de verkiezingen te maken (althans, beetje goodwill tonen bij de democratische achterban helpt vast en zeker), maar ik blijf dit toch een vreemd verschijnsel vinden in de VS. In welk ander land zie je een man hand in hand met zijn vrouw vertellen dat hij vreemd is gegaan voor het publiek? Een paar jaar terug hadden we natuurlijk het gevalletje Rob Oudkerk, maar dat lag anders, daar zou het gaan om illegale praktijken. Sarkozy trouwt zelfs doodleuk ineens met een jonger model.

Nu is de kerk sterk in de VS, en zal dat 1 van de redenen zijn dat deze man dit moet vertellen. (gek genoeg heeft zijn voorganger moeten aftreden, sinds gisteren, om eenzelfde geval). Staat en kerk moeten gescheiden zijn in de VS, en ze hechten daar veel waarde aan. Zeer hypocriet is dan natuurlijk "God bless America", maar goed, dat is een ander verhaal.

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Hehe, of je de goodwill in zijn verhaal geloofd wat zijn zogenaamde spontane bekentenis betreft laat ik voor jou zelf...
    Maar dacht je écht dat hij zomaar spontaan zijn buitenechtelijke stapjes op tv zou komen vertellen als heel het zaakje al niet uitgelekt zou zijn...
    Dit is de VS ten top...die gast heeft een scheve schaats gereden ,iets waar anderen achter gekomen zijn ,en die probeert nu op deze manier de zaken te redden...Indien hij hierover zou zwijgen dan zouden zijn tegenstrevers hem wel aan het kruis nagelen,en het puriteinse VS zou hoe dan ook geschokt zijn...
    Die gast staat daar nu met zijn madam hand in hand,wees maar zeker dat de TV-camera's uit staan en de spots gedoofd zijn, zijn madam haar hand dan al lang heeft teruggetrokken...
    Dit is méér een operatie " redden wat er te redden valt" qua geloofwaardigheid en om het politieke fiasco ietwat te beperken...
    Herinner je maar Bill Clinton en monica ,aan Clintons excuus te horen was hij thuis in bed alvast géén held maar eerder een sukkelaar die niet wéét waaronder een blowjob hoort...

8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    In de VS wordt dat gezien als goodwill, ze doen dit alleen maar om het uitlekken voor te zijn.

Niet spontaan natuurlijk, maar dit was absoluut nog niet uitgelekt. Er is de laatste tijd veel commotie rond buitenechtelijke relaties in de VS. Zeker wanneer een rolmodel als de gouveneur dit ook doet, is het maar beter (althans, in de VS) om hier mee naar buiten te komen.

Gaat vooral om zijn voorganger, die heeft moeten aftreden om eenzelfde affaire. Het probleem bij zijn voorganger was dat het hoertjes waren.

Niet dus, allereerst, zijn vrouw was net zo goed vreemd gegaan, en ten tweede, zo werkt het niet in de VS. Schijn of niet, zolang ze bij mekaar zijn, zullen ze overal 24/7 doen alsof er niets aan de hand is. Aan de andere kant, dat kan ook best zo zijn. Dit is misschien een euvel van 25 jaar geleden, en is misschien al lang vergeven.

Denk ik niet. Als ze niets hadden gezegd, dan had niemand dit geweten. Totdat er dus wel ineens iemand mee tevoorschijn komt. Dat zijn ze nu voor.

Dat was gewoon een politiek correct antwoord ;). In de VS zijn er maar genoeg religieuze jongeren die niet aan "sex" voor het huwelijk doen. Onder die sex valt niet een blowjob, want daarmee kan je je maagdelijkheid niet verliezen. Krom natuurlijk, maar zo wordt daar geredeneerd.

In Texas is het streven naar sexuele onthouding het grootst, maar gek genoeg vind je juist in die staat de meeste tienermoeders.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Mwa,of het nu een callgirl betreft of een gewone hoer .Ze verdienen alletwee hun geld op dezelfde manier...De mooiste en stijlvolste laat zich er uiteraard het best voor betalen...
    Ik zie dus hoedanook niet het verschil tussen de huidige gouverneur zijn misstap en die van zijn voorganger...

True, maar zijn vrouw heeft géén politiek ambt,dus haar vreemdgaan kost hém géén stemmen.En puriteins amerika kennende heeft hij dank zij zijn vrouw haar avontuurtje er misschien nog een pak stemmen bijgewonnen..
    En wat die amerikaanse kuddegeest betreft,onderstaand linkje is blijkbaar ginds in politieke kringen een algemeen beeld wat de bedrogen vrouwen betreft...:+

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Re...w-is-de-kleur-voor-bedrogen-echtgenotes.dhtml

Zozo, lichtblauw is dus de voorkeur om te dragen als hun man publiekelijk zijn misstappen opbiecht...

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Kwam dit net tegen op GOT:

Doe mij maar een democraat :cool:

11. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Je wilt een democraat omdat ie voor minder schulden zorgt? En wat heb jij daar aan?

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Van alles? Dat die Dollar zo laag staat is heel leuk voor de gadgets etc. maar een ramp voor de euro. De wereldvaluta is nog steeds de dollar, mede door die enorme schulden is de dollar in vergelijking met de euro geen reet waard, et voilà je export producten vanuit europa zijn veel te duur voor andere landen

Daarnaast ben je toch niet meer serieus te nemen als je staatsschuld ver boven het criterium zit waar je zelf volmondig voor hebt gestemd.

Laat ze lekker die oorlogsvoering staken, de miljarden die daar voor gereserveerd worden steken in het scheppen van werkgelegenheid en geef een impuls aan je eigen economie.
    Zolang de dollar een wereldvaluta is en blijft ben je op de lange termijn slechter uit met een lage dollar dan met een hoge dollar.

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dit snap ik dus nog steeds niet. Waarom Obama als de mogelijk eerste "zwarte" president wordt gezien. Hij is afkomsting van een zwarte vader en blanke moeder. Dus hij is net zo veel "wit" als dat ie "zwart" is. Ik vind daarom de wellicht meest gebruikte lijn "eerste zwarte president" wat uit proporties. Ik weet niet of iemand dit ooit al heeft gemeld, maar het viel me gewoon op dat hij zo vaak als zwart wordt beschouwd. Hij is halfbloed. Groot verschil.

Mja, fuck dat. Stem nog steeds liever in met zijn idealen dan met die van Clinton. Wat een rotkop heeft dat wijf zeg. :eek:

14. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom 88% overéén met obama, en ik vindt ook dat hij mag winnen, mss zal het anders lopen om dat hij afro-amerikaan is, en zoals je al weet zijn er toch wel degelijk mensen die een blanke president boven een een zwarte kiezen, maar we zullen zien.

Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  15. yoeri_

yoeri_ Aimed on Your Head;)

Leuk Bevonden:
    0
    wrm zou je dit op xboxworld zette ???

16. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het staat toch duidelijk in de non-xbox hokken en als je het niks vind klik je er toch niet op :confused:?

Beetje hopeloos ben je zeg.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    'Skinheads wilden Obama vermoorden'

Van onze redactie
    gepubliceerd op 27 oktober 2008 21:53, bijgewerkt op 27 oktober 2008 22:59

WASHINGTON - Twee neonazistische skinheads uit Tennessee hebben het plan gesmeed om Barack Obama te vermoorden. Dat blijkt uit maandag vrijgegeven rechtbankdocumenten.

In de Amerikaanse staat Tennessee zijn twee mannen gearresteerd die plannen maakten om Barack Obama te vermoorden. (ANP) Ook zouden ze op een middelbare school 88 zwarten hebben willen doodschieten en veertien zwarten hebben willen onthoofden. De cijfers 88 en 14 hebben binnen de gemeenschap van blanke racisten een symbolische betekenis.

Obama was het laatste doelwit van de twee, de 18-jarige Daniel Cowart en de 20-jarige Paul Schlesselman, zei speciaal agent Jim Cavanaugh. 'Ze dachten niet dat het zou lukken, maar gingen ervan uit dat ze doodgeschoten zouden worden terwijl ze het probeerden', zei hij.

De verdachten zitten vast. Bij hun arrestatie namen agenten een geweer, een jachtgeweer met afgezaagde loop en drie pistolen in beslag. Ze worden vervolgd voor ongeoorloofd wapenbezit en het bedreigen van een presidentskandidaat. Het tweetal zou ook een wapenwinkel hebben willen beroven.

Bron: Volkskrant.nl

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja Obama kunnen ze niet pakken denk ik, maar die 88 vind ik nog erger want die hebben helemaal geen berscherming.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nou, dat gaat ze ook niet meer lukken, want ze rapen inmiddels zeepjes tussen de ghettoboys \o/

Maarja, ik zie het voor 4 november nog wel fout gaan. Er is vast wel een of andere losgeslagen redneck die (al dan niet hierdoor) getriggerd wordt om het karwei af te maken.

Ik ben benieuwd met welk uitgeplozen schandaal de republikeinen nog denken Obama's kansen omver te kunnen werpen trouwens.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    In 2004 hebben ze het ook geflikt, maar misschien gaan ze dit keer een stapje verder.

Deel Deze Pagina