1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Presidentiële Verkiezingen Amerika

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tediz, 4 jan 2008.

1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Gij woont dan ook niet in amerika ,of in afghanistan of in irak mijn beste....

Wees maar blij dat gij in nederland moogt wonen,lekker veilig én ver van bushke verwijderd....

En de economische malaise die er momenteel heerst is wél van invloed op Uw leven mijn beste....

En waar is de economie het eerst ingestort,juist bij den bush,en nu waait dat naar hier over,en het zal in elk europees land ettelijke tienduizenden banen gaan kosten....

Mark my words....

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste, moet ik het nog 3x spellen? Je pakt weer één deel uit mijn post en gaat daar vervolgens een geheel andere betekenis aan geven, beetje vervelend als je dat elke keer doet.

Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    het blijkt nu trouwens dat de rechter die de oath deed het verkeerde heeft gedaan en dat daarom obama even stil was en hem aankeek.

Ook is het normaal I BARACK OBAMA, pauze, nezeggen

Daarom begon Obama ook eerder

4. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Zelf nu.nl heeft het er fout opstaan

5. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

loop jij nou te kloten of praat je altijd zo? 8)

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mechelen, die zijn beschaafd denk ik?

Maar het is wel zo. Bush heeft in de afgelopen 8 jaar genoeg gekloot over zich heen gekregen en durfde grote dingen niet te veranderen. Hopelijk kan meneer Obama dat wel. Maargoed, iedereen in Amerika met een MENING en inzet voor VERANDERING word kapot geschoten. Kijk naar Kennedy, Martin Luther King ...

Ik hoop echt dat Obama z'n ding gaat doen en alles gaat verbeteren :)

7. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

als hij wordt vermoord door een buitenlander komt dan is er een grote oorlog op komst :9.

maar ik denk niet dat gaat gebeuren, het is wel zo dat hij alle fuckups en moeilijkheden die dhr. walker bush heeft veroorzaakt over zich heen krijgt.
    het wordt daardoor erg moeilijk voor hem, en komt er later misschien gezeik.
    maar ik denk niet dat dat hem tegenhoud. als er iemand met een ziek idee komt om hem om te leggen, lukt het hem uiteindelijk toch wel. dus laten we maar hopen van niet \o/

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Laten ze eerst maar is beginnen met al die Amerikanen uit die oorlogs landen te halen. Want zo schiet het niet op. Heel Amerika heeft er geen fuck te zoeken. Is al JAAAAAAAAAREN zo, dat word toch NOOIT opgelost

9. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje hetzelfde die speeches. Ik hou van een beetje improvisatie kijk naar obama die maakte een fout. Verschrikkelijk, afzetten die man. }:]

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Dit is dus waarom ie zo stotterde/stilviel tijdens de eed.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd hij keek hem raar aan omdat die het verkeerd zei. Was mij al redelijk snel duidelijk. Want hij kan wel een speech van 20 min houden zonders iets te vergeten maar een paar zinnen herhalen lukt niet. Die andere man deed in het begin nog iets fout " i Barack Obama" en dan moet Obama dat herhalen maar die vent ging verder.

12. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

ik zei nog geen 2 zinnen goed uit kunnen spreken waneer een miljard mensen naar je kijken :eek:

13. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben blij met obama. in de kranten lijkt het ook steeds beter te worden..

en ik moet er niet aan denken dat een patatzaak aan de top van de wereld staat

difference? Economie & Financieel is toch praktisch hetzelfde.. Of hebben die 2 worden opeens een heeel andere betekenis

/Mod Voortaan even de edit-knop gebruiken ipv dubbel te posten -/- Alonso

14. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    En is dat ook daadwerkelijk gebaseerd op de standpunten van McCain en Obama, of loop je gewoon graag mee met de meute. Heb je McCain daadwerkelijk goed gevolgd of trap je volledig in zo'n voorpaginafoto van de Volkskrant?

Obama is uiteindelijk de betere keuze hoor, daar niet van. Maar McCain werd afgeschilderd als een zuur uberconservatief oncharismatisch persoon, en dat vind ik onterecht. McCain heeft zich destijds alleen vuil gemaakt aan iets wat hij gezworen heeft nooit te doen, moddergooien via spotjes. Dat was dan ook vooral een wanhoopspoging na Obama's enorm stijgende populariteit.

Qua binnenlandpolitiek had McCain overigens vaak betere standpunten, zeker mbt de huidige economie. Voorlopig geen belastingverhogingen, door de overheid gegarandeerde leningen en een gezondheidszorg systeem zoals we dat in Nederland kennen. Ook het milieu was een belangrijk issue voor McCain.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wie gaat er winnen? :)
    Denk toch Obama. Maar nipt denk ik.

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Voor de mensheid hoop ik Obama.

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Same here :)

18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Oboema moet winnen ja!

19. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik weet vrij weinig van hun inhoudelijke standpunten, maar alleen al vanwege het feit dat Romney mormoon is hoop ik dat hij verliest.

20. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Dit dus.

Deel Deze Pagina