1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prijs MS games xbox 360 $50

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 19 aug 2005.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Meen je dat nu?
     
  2. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ja, ik heb geen idee wat dat is serieus.
    Ik heb er wel al over gehoord steeds dat de ps3 blu-ray disks enzo krijgt maar ik heb geen idee wat het zijn mogen.
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Geen dvd, maar een ander soort mediatype. Kan meer data op etc. Lees anders ff zo'n thread

    Klikkerdeklik!
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2005
  4. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    In de VS is het BTW-tarief in elke staat anders. Daarom worden prijzen zonder BTW aangegeven, want die is dus anders afhankelijk van de staat waar je het ding koopt. Verder betaal je in de VS geen BTW als je per mailorder in een andere staat dan waar je woont bestelt.
     
  5. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
  6. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus eigenlijk simpel gezegd dure dvd's met (te) veel ruimte?
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Zo zou je het kunnen noemen ja. Ik ben ook van menig dat die ruimte hoeveel was het ook alweer (40gig?!) niet nodig is...maar ja andere die denken er weer anders over, en denken dat een 40gig disc wel gevult gaat worden hahahaha-ha-ha... 8)
     
  8. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    40 gig wtf 8) 8)
     
  9. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    40 gig gevuld gaat worden8) in hun dromen, dan hou je ngo denk ik wel een aantal gig over als je Baldur's gate 2 + expansion gaat remaken in 3d met de graphics 50x mooier dan Far Cry/Half-Life2/Doom3 8)
     
  10. MarsP

    MarsP Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de games straks daadwerkelijk niet boven de €70 in de shop liggen dan ga ik een Xbox360 halen, anders maar niet... _0/
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2005
  11. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    EN dan hebben we het nog neit eens over die discs die 100 gig kunnen hebben ( heb ik ergens gelezen in een thread maar weet de naam niet meer ). En de blu-ray discs spelers in de ps3 zijn ook nog eens stukken trager dan dvd.
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Mooi mooi mooi, Gcshop heeft prijzen staan van 49 euro (Gr:cool: tot 55 € (CoD). Adviesprijs is 69,99. Bovendien kun je ook een xbox 360 bestellen.

    Sjek www.gcshop.nl :p
     
  13. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    f*ck, toch 70 euries, ik hoop dat het nog veranderd, maar aan de andere kant bestel ik ze dan gewoon via gcshop en die hebben weer mooie prijsjes, zoals een xbox360 met 5 euro korting (als je verz. kosten meerekend). De core is dan even duur.
     
  14. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Woeeee eindelijk op de GcShop een lijst met prijzen. Hier zat ik net op te wachten op deze mooie prijzen :D

    Staat alleen pas 1 game bij die mij aanspreekt :'-( en dat is Kameo
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ga je serieus voor 5 euro winst dat ding bij gcshop kopen? Straks mankeerd er iets mee, kun je hem helemaal terug sturen. Dan betaal ik liever 5 euro meer en dat ik hem bij de speelgoedwinkel om de hoek koop :{ Ik ga denk toch ff een gast die ik ken en bij de MM werkt vragen hoeveel korting hij krijgt op spullen omdat ie er werkt, en of hij er dan een voor mij kan kopen. Krijgt ie van mij wel 5 euro omdat ie zo aardig is, en dan betaal ik bijvoorbeeld in totaal 345 ofzo :)

    EDIT:
    Voor mij staan PGR 3 en PD0 trouwens als potentiële aankopen in die lijst.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2005
  16. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal waarschijnlijk 15% korting krijgen en ik denk niet dat ik hem daar ga bestellen om de simpele rede dat in de winkel halen veel leuker is :) Je bent dan zo blij als je hem eindelijk bij de kassa betaald hebt en je zo snel mogelijk naar huis fietst om hem uit te proberen. Ik kan niet wachten en droom een beetje weg
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Leuke prijs voor de Amerikanen, maar wij zitten hier ongetwijfeld met een prijs van circa 60 euro in de gewone winkels (zoals ook het geval is bij de PSP).
    Wordt dus weer bestellen bij de vaak goedkopere online shops.
     
  18. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan er mis mee zijn? En GcShop is 1 van de meest betrouwbare online winkels. Ik bestel altijd mijn games daar als ik ze gelijk met de release wil hebben en anders koop ik ze bij cd-wow.nl! Koop echt nooit meer games in de winkel, scheelt een hoop geld.
     
  19. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Als er iets mis is met de Xbox, dan bel je denk ik naar Microsoft. Voorbeeld: Je krijgt nu een controller opgestuurd als je naar MS belt en zegt dat je oude kapot is. Dus dat argument gaat niet op. Daarbij zijn de games 10 euro goedkoper bij gcshop dus dat tikt lekker aan. Oh...en hoe kun je nu al een richtrpijs geven waarvoor je hem kan kopen als je nog moet vragen óf je wel korting krijgt. O-)

    Edit: En op gcshop krijg je ook de longsleeve zie ik net. :9 Daar doe je het voor! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2005

Deel Deze Pagina