1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prins Bernhard overleden!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GrEyFoX1987, 1 dec 2004.

  1. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    93 jaar is n mooie leeftijd om te sterven, dus eigenlijk vind ik er niks ergs aan. tja alleen ****** maarja ouderdomsziekte..
     
  2. lou36

    lou36 [Kapelle36]

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind et koningshuis over het algemeen zoiezo nix, maar voor Bernhard kon ik wel respect opbrengen. Vond het wel een goeie kerel met z'n goede doelen en bijvoorbeeld z'n AH actie.

    Dusja vervelend voor de familie dat ie is overleden, maar na al z'n ziektes is 93 jaar nog een wonderbaarlijke leeftijd volges mij.

    Jammer ook dat we 'em nou nooit meer geïmiteerd zullen horen bij Kopspijkers of Edwin Evers....
     
  3. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hij het over laat komen is respectloos. Zo van; "pleur toch op met die man, ik wil voetbal!". Het is altijd erg als iemand van zo'n betekenis dood gaat, dus hierbij ook mijn condolances. Een mooie leeftijd in ieder geval.. :)
     
  4. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie vent, jammer dat ie is overleden, maar hij heeft het lang volgehouden. Kan ie eindelijk weer bij zijn 'mammie' (vrouw) zijn. R.I.P.
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    93 jaar, mooie leeftijd. Ik teken ervoor..

    Vond bernard altijd wel grappig, was tenminste iemand die zei wat ie dacht. Hoewel dat lang niet altijd politiek correct was of in dezelfde lijn stond met mijn mening.

    Alleen de ophef die de media rond dit alles weer eens veroorzaakt slaat weer eens nergens op.
    De man is 93 jaar geworden, en liep vooral de laatste tijd zwaar te sukkelen met zijn gezondheid. Hoezo 'onverwacht'? Media laat zich weer duidelijk van zijn, kijkcijfertjes trekkende, goede kant zien.

    Meteen ook weer van die oranje experts met hun kop in beeld die wel gaan vertellen wat voor man het was en wat er nu allemaal boven water kan komen na zijn dood.
    Rot op, laat die man met rust en steek dat boek wat je hier ongetwijfeld over gaat schrijven en nu al aan de man probeert te brengen meteen maar in je reet.!

    En is het niet mogelijk om iemand anders als balkenende die toespraken te laten doen?
    Echt, ik zou niet opkijken als iemand zijn hand uit de reet van balkenende zou halen en vervolgens B als een houten klaas in elkaar zou zien zakken.
    Heb nog nooit iemand met zo'n monotome emotionele kop en stem een dergelijk bericht zien geven. Oh sorry, niet waar.. al 2 keer eerder, bij claus en juliana.

    Ahem,... anyway. Het koningshuis verliest een markante man hiermee. Helaas is hierdoor het helemaal in een stoffig zootje vervallen. Bernard bracht tenminste nog leven in de brouwerij.
    Sneu verder voor de naaste familie maar wel het beste voor hem, een lijdensweg is hem nu in ieder geval grotendeels bespaard gebleven. En nog, het is een mooie leeftijd.
     
  6. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry trouwens, je had gelijk;)
     
  7. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond et ook verwarrend gisteren. Zat toen ook Philidelphia op SBS te kijken en zag dus dat balkje en toen ik op nos teletekst keek stond er niets, terwijl ze normaal gesproken heel snel zijn met nieuws.
    Komt door de tentakels van SBS natuurlijk. Een programma als Shownieuws, heeft natuurlijk veel paparazzo lopen rond het koningshuis.
     
  8. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    k vind het wel een goede kerel, dus ook jammer dat hij overleden is. 93 is een mooie leeftijd om te overlijden, dus mogen we niet klagen... hij was immers al erg oud. Ik vind het alleen wel een beetje jammer dat, ondanks dat ik het wel zielig vind voor familie e.d., de tv en kranten er zovéél aandacht aan schenken. Tuurlijk, het is goed als ze er een 1 of 2 pagina's aan besteden, maar sommige kranten: voorkant, nog 5 a 10 pagina's en dan vinden ze het pas genoeg.
     
  9. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    idd ja... alleen jensen durft t nog aan om er grappen over te maken :D

    ook toen pim was overleden, gingen ze mensen opbellen met de stem van pim :D "maar pim, je bent er helemaal niet meer" :+
     
  10. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag in jensen in de middag:

    "opmerkelijk nieuws: prins bernhard wordt naast Juliana bijgezet. Jensen: dat is dan de eerste keer in 40 jaar dat ze naast elkaar liggen" :+

    prachtig, 1 van de weinigen die tegenwoordig de dingen nog een beetje weet te relativeren...
     
  11. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    ach doe niet zo triest...
    hij is dood dus best triest van jensen!
    t' is wel heel erg laf om over iemand die dood is zulke dingen te zeggen
    maar goed Rust In Vrede, Bernhard
     
  12. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg is eerlijk: heb jij er minder om geslapen?

    ik vind het erg voor de familie van de persoon maar ik ken die man niet en heb ook niks met t koningshuis, moet ik nou ik rouw gaan zitten ofzo? life goes on man...
     
  13. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    sja......ik heb er echt niet minder om geslapen. Het is natuurlijk erg voor de koninklijke familie en voor zijn naaste vrienden maar ik had zelf niet zo veel met Bernard dus ga ik ook niet zeggen van: Ooh het was zo'n goeie man enzo. Hij heeft wel een hele hoop ongein uitgespookt.
     
  14. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    prachtig man die Bernhard..
    oprichter wereld natuurfonds
    onze oorlogsheld
    zette zich in voor tal van onrecht dat hij zag gebeuren
    heeft onze economie flink geholpen door het binnenslepen van orders...

    echt geniale man.. jammer dat hij dood is.. maarjah.. 93 is wel lekker oud... zouk ook willen..
     
  15. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja en hij heeft de nederlandse staat genaaid door een miljoen aan te nemen van Lockheed, maar dat is iedereen ineens vergeten. Hij hoorde in de gevangenis thuis (en daar zou hij ook gezeten hebben als hij niet toevallig prins was) en nu loopt iedereen te huilen alsof er een engel is overleden (hij was 93, wat een verrassing)! Ik heb het helemaal gehad met het koningshuis, het enige bestaansrecht dat het nog heeft is om als vulling te dienen voor de Story en Privé.

    Actief inzette voor het goede doel? Met een jachtgeweer over de schouder ja! Niet politiek correct klopt zeker, zie de Lockheed affaire.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2004
  16. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    Lockheed ...alleen daarom kan je hem niet beoordelen
     
  17. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom niet? Als jij morgen een miljoen jat bij een bank dan wordt je daar ook op beoordeeld voor de rest van je leven en reken maar dat dat niet vergeten is tegen de tijd dat je het loodje legt.
     
  18. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    _O_ goed gezegd kerel , zo zie je maar dat zelfs diegene die echt niet weten hoe rijk ze zijn , toch zich nog laten kennen om dat miljoentje meer,
    en nu krijgt ie nog een mooie begrafenis , en ook al op kosten van de staat ,
    terwijl ze zelf meer dan genoeg geld hebben om dat zelf te bekostigen , maar ja gratis staat leuker , en kunnen er op het banket na de begrafenis ook nog meer genodigden uit de hele wereld zijn , jantje met zijn klakske zal het allemaal wel betalen.
     
  19. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    tja....maar ja een duffe 3dehandse begrafenis staat zo zwak .....nee hou het maar met praal....die man is toch 93 geworden...en dat zie ik bij de meeste mensen niet gebeuren...toch??
     
  20. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja en waarom is ie zo oud geworden denk je, een goed leven , nooit moeten werken en leven op de kap van het volk .
    Enkele minaressen om je jong te houden .
    Kom op kerel deze mensen overlijden niet omdat ze gewerkt hebben , maar gewoon omdat iedereen dood moet , alleen zullen mensen zoals jij en ik er ons eerst voor onderdoor moeten werken.
    edit: en de meeste van ons die er echt voor gewerkt hebben zullen lang zo oud niet worden. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2004

Deel Deze Pagina