1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prinses Juliana overleden!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 20 mrt 2004.

1. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    Dus mag degene die geboren wordt koning worden?
    Laten ze het dan doen dat iedereen in Nederland een lot krijgt en dan kans maakt om koning/koningin te worden

Dat zou de egte shit zijn

En dat klinkt trouwens wel heel stoer|: Misschien dat je eens wat beter had moeten opletten bij je geschiedenis les..

jah jah

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ach, het is maar eigenlijk goed dat ze dood is. Wat kan je nou nog doen op 94jarige leeftijd als je dement wordt en een longziekte hebt? Ik heb haar nooit gekend als koningin, maar ze blijft onze vorige koningin. RIP

3. Heavenraiser

Leuk Bevonden:
    25
    nu hoeven we daar geen belasting geld meer voor te betalen

4. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje jammer dat er zo respectloos gereageerd word door sommigen.

Als je niets goeds te zeggen hebt, kun je beter je mond houden heb ik ooit eens geleerd.

5. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    WTF??!

Wat ben jij nou weer voor een fuckt up ventje man?

Ten eerste moet je gewoon altijd respect hebben voor ouderen!
    Ook als ze overleden zijn!

Ten 2e,Ik hoop dat tegen de tijd dat jij oud en bejaard bent,ze je wegstoppen in een fucking armoedig bejaarden tehuis,waar zelfs 2 keer douchen per jaar al veel is!

Ten 3e:confused:inds wanneer betaal jij belasting geld?
    Ik dacht dat dat werk op de keileweg niet opgegeven werd??

Snuggere ventjes zoals jij moeten gewoon met een zweep maareens goed duidelijk gemaakt worden hoe je met je medemens moet omgaan!

*R*I*P*
    Juliana

6. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het sneu voor de famillie en wens hun ook alle sterkte toe, maar ik vind dat het hier in Nederland wel een beetje wordt overdreven. Moet nou perse op de radio en tv de hele dag van die softe muziek? ik bedoel ik wilde vanavond cabaret gaan kijken, maar nee hoor er is weer een aangepaste programering. Je hoeft het toch niet op 3 zenders te behandelen? Het leven gaat gewoon door. Laat de familie rouwen, maar wij hoeven toch niet de hele dag te rouwen. Het is goed als we er ff bij stilstaan maar het leven gaat verder, er komt zelfs deze week alweer een nieuwe telg bij in de royal familie. Hopelijk verpesten ze dan niet mijn avond met al dat sentimentele gedoe op radio en tv.

Voordat mensen beginnen over respect voor de doden wil ik zeggen dat dat er zeker is, alleen het respect voor de manier waarop de Nederlandse media met dit onderwerp omgaan is wat minder. Het leven gaat gewoon door(al kan dat moeilijk zijn), net zoals dat gebeurt wanneer jou oma overlijdt, alleen laten ze dan de rest van Nederland niet mee rouwen.

7. Heavenraiser

Leuk Bevonden:
    25
    ik maakte eigenlijk een sarcastische opmerking op mijn voorganger, ik vond dat een beetje respectloos

had zn post misschien wat beter moeten lezen |:-

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    94 is een mooie leeftijd.
    Juliana heb ik altijd stukken leuker gevonden dan beatrix.
    Zij stond veel meer tussen de mensen, had veel meer intresse in mensen. En hield zeer zeker niet van al dat protocol en gehannes om alles heen. Vond dat altijd wel sterk van haar.
    Beatrix is wat betreft heel anders, veel afstandelijker en killer. Zij lijkt meer op Bernard dan op haar moeder.

Jammer dat Juliana dood is, maar 94 is een erg mooie leeftijd.

9. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Jah, ik vind Beatrix maar een koude bitch :mad:8) :eek:

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben het hier helemaal mee eens. Vooral TMF. Die zonden helemaal geen programma's meer uit, alleen een standaard opeenvolging van dezelfde videoclips de hele dag lang. Kijk, als je respect wil tonen, doe dat dan. Maar door alle pogramma's te stoppen toon je echt geen respect. Laat dan bijvoorbeeld Play of Babetrap als onderwerp koningin juliana nemen ofzo. Maar om alles maar niet uit te zenden.:{ Dat komt bij mij over als "Ah zij is dood, dan gebruiken we dat als reden om niet te hoeven werken".

Begrijp me niet verkeerd, ik zelf heb wel degelijk respect voor Juliana en haar familie.

11. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

ja op tmf leek het net alsof er niks gebeurt was... Discovery channel zond geen reklame uit JOEPIE!

kende juliana verder niet maar moge zij ruste in vrede (blablabla)

12. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Shit zeg, die kerel die gisteren bij B&W Juliani in 1 adem noemde met Yassin, wat een lef.

13. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    damn......

hmm ik vond het wel mooi die tocht , maar persoonlijk vond ik die van emma & Hedrik mooier , helaas was het nie zo wit als bij Emma & zo

ze hadden makelijk die koets nog ff wit kunnen spuiten binnen 2 dagen !!

14. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Juliana heeft altijd gezegd dat ze graag de koets in het wit wou hebben. Net als Claus trouwens.
    Jammer dat ze dat niet gedaan hebben, maar ik vond het wel tof dat de dochters wel in het wit gekleed waren.
    Het was een mooie optocht in ieder geval.
    Bernard zag er overigens niet best uit zeg.
    Zat mij gisteren alleen wel te ergeren aan die Jan bij barend en van dorp.. sheesh, beetje zeiken over dat die vrouwelijke priester vertelde over die toostjes en het volgens hem ook zo verkeerd uitsprak. Man, get a life en toon een beetje respect voor onze oude koningin.

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb niet erg naar optocht enzo zitten kijken, maar wat ik niet snap, dan besteed je een miljoen aan een begrafenis. Zelf zal ze het niet merken maar gaat toch om het idee en de slachtoffers.
    En dan wil ze iets als laatste eis, en dan gaat de regering daar gewoon tegenin alsof ze schijt hebben aan de koningin en haar wensen en zeggen: nee we doen het in het paars.

16. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Tja dat snap ik ook niet helemaal.. Gelukkig hebben ze zich wel ietwat aan de wensen van juliana gehouden (witte kledij, witte bloemen in de kerk) maar waarom ze nou die koets paars hebben gehouden? Zoveel moeite moet het toch niet kosten om daar wit overheen te hangen.
    Tja ze zullen wel gedacht hebben dat anders de paarden het eng vinden ofzo. (voor de goede orde, paarden zijn kleurenblind ;) )
    Heb overigens die optoch alleen in de "herhaling" gezien..

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb ook wat stukjes herhaling zitten kijken, werd hele avond uitgezonden. Wil nou wel eens in die kelder kijken. Je ziet wel beatrix met Bernard en nog wat mensen de kelder inlopen en even later komen ze terug, maar dan zou je zeggen dat Willem Allexander er ook bij hoort te zijn.

18. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Dat weet ik eigenlijk niet waarom hij niet die kelder inging. Misschien omdat anders alle kleinkinderen mee wilden en het te druk werd?
    Er is wel een heel protocol daarvoor, wie nou wel en niet in die kelder mag.

Deel Deze Pagina