1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570


    [​IMG]

    [​IMG]
    ~ ~
    Platforms
    Xbox 360, PS3, PS2, PC, Wii, PSP
    ~
    Uitgever
    Konami
    ~
    Developer
    Konami
    ~
    Genre
    Sports
    ~
    Release datum
    7 oktober
    ~
    Officiële site
    http://www.pes2011.com/

    [gb]Informatie[/gb]

    PES is altijd een serie geweest die de ware voetbalfans aansprak. Sinds het originele ISS zijn er altijd al verstokte fans geweest die niets van andere footies moesten hebben. Sinds de next-gen console, is er echter geen goede PES geweest. Alle nieuwe delen draaiden uit op een ware deceptie. Kan 2011 de goede weg weer inslaan?

    ^top

    [gb]Boxart:[/gb]
    [​IMG]

    ^top
    [gb]Screenshots[/gb]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Trailers[/gb]




    ^top

    [gb]Achievements[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Demo[/gb]
    Playstation 3: 7 september
    Xbox 360: 15 september
    PC: 15 september

    ^top


    Gaat echt snel dit :eek:
    Hopelijk binnenkort aan een echte ML beginnen met Npower Championship :D
     
  2. dniworrom

    dniworrom Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    @tuur

    je zei in een voorgaande post dat je ook wat stadions ging maken. Ik zou het echt superleuk (eigenlijk leuker) vinden als er ook wat stadions uit de eredivisie in komen, zoals de kuip en de euroborg. Zal dit mogelijk kunnen zijn??
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Kuip en Euroborg zijn beide stadions die 'rond' zijn, en dus onmogelijk te recreëren in Stadion Editor. Je moet er ook niet teveel van verwachten hoor!
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar de stadion-editor heeft wel aparte onderdelen die je vrij kan spelen. 300 punten per stuk, dacht ik. Als je die allemaal hebt zal je wel aardig in de buurt komen.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Het zijn allemaal aparte stadion delen die je per zijde kan neerzetten.. Zo vul je dus 4 zijdes, maar heb je altijd een 'vierkant' stadion (Philips Stadion zeg maar). Als je de kuip ziet, zij het geen 4 aparte delen, maar 1 grote ring. Dat kun je niet maken met 4 verschillende delen in de Editor.
     
  6. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Hey, hoe gaat het met de OF van Tuur? Ik heb de afgelopen week weinig tijd gehad om eventueel ook wat te helpen, is ie al af?
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik begrijp je punt, maar ik heb een stadion waar ik die rechte stukken met ronde hoeken aan elkaar verbonden heb. Ik moet alleen de rest nog vrijspelen. Met die 'ronde hoeken' lijkt het al aardig wat meer 'Kuiperig'. Ik mis alleen het stuk nog om de laatste zijde te kunnen verbinden. Ik heb nog niet zoveel vrijgespeeld.
     
  8. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet mij helaas bij de rest aansluiten (de stadion editor is zeer beperkt), ik heb ook nog geen stadion parts vrijgespeeld... je verliest namelijk je points bij installeren OF.
    Wat je wel leuk kunt doen is met de editor het stadion een lichte kleur geven of een donkere kleur dmv roof en adboards. Daarnaast kun je de stoelkleuren goed veranderen... dus een hoofdtrubine nabouwen van Groningen (groene stoelen) / de Kuip (Blauwe stoelen) is wel redelijk mogelijk, speel er zelf wat mee...

    In mijn OF heb ik hier dus even snel wat basic stadions uit de grond gestampt voor Sparta, MVV en RKC.. daarnaast heb ik een stadion gemaakt genaamd Jupiler Stadion... (wat een lekker flut stadion is) Zodat je uit bij AGOVV niet in een konami stadion met 2 a 3 ringen hoeft te spelen :lol:

    @ Justblaze: Hij is af! *) Helaas kon ik hem gisteren niet meer online zetten moest invallen bij een zaalvoetbal team. Ik ga hem nu kopieren naar mijn USB en dan knal ik hem online.
     
  9. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Schitterend, verheug me erop.. stadion MVV ben benieuwd wat je er van heb gemaakt._O_
     
  10. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen manier om te zorgen dat je je punten niet kwijt raakt? Ik weet niet meer precies wat ik bij de eerste OF van Daymos had gedaan, maar na de tweede keer installeren had ik nog altijd mijn punten/statistieken bij 'staat van dienst'. De eerste keer was ik ook al mijn punten kwijt...heb toen vervolgens een bestand geselecteerd wat ik wilde bewaren en die van Daymos verwijderd.

    Volgens mij moet het tóch mogelijk zijn om je punten/statistieken te bewaren...
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja, je punten zijn opgeslagen in je Option data, die moet je altijd bewaren.

    En slim idee om een standaard Jupiler Stadion te maken Tuur!
     
  12. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, dan weet ik dat voor straks. :thumbs:
     
  13. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Tyrant, ik heb 294 bestanden van PES... ik kan mijn USB niet openen op mijn PC want dan crashed / loopt het programma vast.

    Dit is die BUG? En hoe op te lossen?
     
  14. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet per se voor Tyrant antwoorden, maarrrr: ik had op een gegeven moment ook dat het programma vast liep toen ik mijn usb wou laden. De oplossing voor mij was om de USB te formatteren (snelformatteren) en vervolgens via het dashboard ('memory') je stick weer compatibel te maken voor gebruik.

    Ik snap alleen niet dat mijn stick het eerst wél deed, toen weer niet, en nu opeens weer wel. 8)
     
  15. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je tip geprobeerd... is echter niet gelukt.. krijg bij het opstarten van het programma al de volgende ''foutmelding''... volgens mij kreeg je dit nooit..?

    [​IMG]
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Lukt Open Device niet?
    Probeer het anders in 2x.. Dus ong 150 files per keer.
     
  17. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Si! ik probeer het van het weekend nog wel even en anders kom er eind volgende week op terug... ben volgende week een mid-weekje weg....
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Na 2 weken offline te hebben gespeeld merk ik pas hoe kut online werkt. Hoe kan het dat ik metpes6 lekkerder online speel dan met pes2011.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb totaal geen lag meer online, speelt prima.

    Nu ook El Hamdaoui gehaald, wat een heerlijke spits (naast Ruiz, leuk koppeltje).

    Trouwens Tyrant, wij zouden vandaag nog onze finale spelen..
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Jup, maar mn trein was op een stilstaande trein gebotst.. Kon niet naar huis :emo:
    Moest gelijk door naar Jackass 3D, sorry!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina