1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 1 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    --> Cyrax:
    Ik ook! O-) *) :D
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Lijkt me duidelijk. Jij had het dus over meedoen ;) . Enne wij stellen ons niet aan, en we nemen gamen wel serieus, ik wel iig..... Want het is een deel van mijn leven, mijn hobby. Je lijkt mijn vriendin wel ;)
     
  4. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Treurige reply !!

    Gelukkig mag ik dan niet mee doen , doei hé _0/
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Sarcasme is jou onbekend hè? Geeft niet, tot ziens hoor.... _0/
     
  6. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Voeg mij ook maar toe. Nu het topspin seizoen bezig is met het laatste toernooi op ITST (waar ik host ben) is het tijd om over te stappen ;) Ik zal niet iedere avond online zijn maar wel regelmatig en op afspraak kan altijd. PES4 ligt op 19 november in mijn brievenbus. Met name deze thread heeft me erg enthousiast gemaakt. Er zijn veel ITST members die op PES4 zitten te wachten dus dat wordt erg fun.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Doei _0/

    :p
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Verveel je je? Al hou je ook van Fifa, je mag best komen praten hoor..
     
  9. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    @HanTerp: ik zie net pas dat je in Rijswijk woont (werk ik) dus deze 30tiger kan altijd nog wat lesjes bij je gaan volgens als mijn @ss teveel gewhoopt wordt toch ;)
     
  10. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, werk is saai vandaag O-)

    Ach ja bijna weekend :9
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nou zijn er al wat meerder ouwe lullen die van PES4 houden. Zou verstand dan daadwerkelijk met de jaren komen? Ikzelf ben 27 en beschouw mezelf toch wel als een van de oudere gamers haha.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Yep, weer een lang weekend vol met verassingen haha. Maar even serieus, je mag heus wel meedoen hoor al hou je ook van Fifa. Iedereen heeft minpunten natuurlijk ;)
     
  13. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Was laatst onderzoek ofzo, gemiddelde gamer is 21jr oud, beter oudere gamers dan 14jarige kiddies die maar constant dingen uitkramen die nergens opslaan
     
  14. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet hem nog steeds preorderen, maar heb haast geen tijd voor hele competities
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, mijn vrienden zijn ook allemaal 25+... Ik speel vaak Burnout3 en Rainbow Six online en ik word helemaal gek van sommige van die kleuters. Nou moet ik natuurlijk wel zeggen dat de ene 14-jarige de andere niet is en er genoeg zijn die wel normaal zijn of iig doen alsof haha.
     
  16. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ken dat gevoel ;) In mijn omgeving dan ook niemand die verder nog gamed en ook veel onbegrip dat je dit als volwassen man leuk kan vinden (ook bij mijn vrouw bijv.). Ze vindt het meer iets voor de kinderen ;)
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Yep ik ken het. Mijn vriendin dacht zo'n drie jaar geleden toen ze me net kende dat dat gamen vast een fase zou zijn. Inmiddels weet ze wel dat dat helaas niet zo is en heeft ze zelfs ook intresse gekregen in gamen. Wel games die ik dan weer totaal niet boeiend vind (singstar, eyetoy, Harry Potter games), maar toch. Ze wordt er wel soms gek van als we weer met een hele groep bij mij thuis (de enige die van zijn vriendin mag gamen in de huiskamer) het hele huis tijdens ons potje PES4 afbreken.... Dit gaat echt nooit over.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik ook, ik heb vrienden genoeg, maar in mijn leeftijdsklasse vinden ze gamen bijna allemaal iets dat kinderen doen. Ik heb er welgeteld twee die wel eens PES willen doen, maar NIET TEGEN mij; alleen samen tegen de cpu... |:-
    Dat probleem wordt nu eindelijk door LIVE opgelost.

    -->Securer: Beetje late reaktie, maar ik was een half uurtje even weg, kom terug, zijn er al weer meer dan 10 posts bij! 8)
    Je bent te bescheiden: Wie zegt dat je het niet goed zou doen? We kunnen natuurlijk via LIVE een derby spelen :) Lijkt me heel leuk!
     
  19. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom willen je vrienden ni spelen HanTerp? Ben je dan zo goed:)?

    Al diegenen die veel op live zullen spelen voeg me maar gerust toe => Vermander

    Ik ben al redelijk geraind vanop de ps2.
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind dat ik helemaal niet zo goed ben, maar zij hebben het spel zelf natuurlijk niet en als ze dan om de twee weken een avondje komen spelen is het niet zo moeilijk om ze te verslaan. Zeker omdat PES een vrij hoge moeilijkheidsgraad heeft om goed te spelen. Zeker oudere mensen (ze zijn beiden over de 50) vinden het moeilijk om snel de fijne kneepjes van het spel te leren....
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina