1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Probleem

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Godd, 14 mrt 2003.

1. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wie hij is das wel verrot maar ik weet wel dat hij tiscali adsl gebruikt(kan je aan IP zien)

2. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Ventje in de leeftijdcategorie 12-14 die stoer doet? :) Krijg ook af en toe wel van die leuke "fanmail" :)

edit: O je weet wie het zijn. Nou heeft de gemiddelde gabber (dat die nog bestaan, in welk boerendorp woon jij :p) meestal alleen maar een grote bek.
    Mailtje naar abuse @ provider moet genoeg zijn ;)

3. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb je nie zoveel aan, behalve misschien bij de politie. Kunnen ze nog altijd achter zijn adres komen.
    Kzou iig voordat je ooit nog naar die Farm gaat ff aangifte doen, en misschien je ouders inlichten.

4. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als het echt zo een ruige gabber is dan komen ze er niet in hoor maar ze blijven wel gezellig voor de deur staan.

5. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    *belt iedereen van de XBW KN0KPL03G :)

Het is me niet helemaal duideiljk waar je nou advies voor wilt? Wat je moet doen in deze situatie? Ik zou gewoon gewoon doen, 't zal waarschijnlijk wel niets zijn. Mocht het wel wat zijn kun je naar de politie stappen al betwijfel ik of die er iets aan doen. Tegenwoordig ben je als moordenaar al weer vrij na een jaar of 5 nl :)

6. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Maak je geen zorgen joh! Het voelt altijd wel kut als je bedreigt word enzo, maar ik ben ook heel vaak bedreigd, omdat ik met een meisje had waar een andere jongen ook mee wou en er zijn nog vaak zat andere dingen gebeurd dat ik telefonisch bedreigd werd etc :{ . Zorg gewoon dat je een paar vrienden bij je hebt die niet bang zijn om een paar klappen uit te delen als het echt nodig is!

99 van de 100 keer gebeurt er namelijk niks.

7. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het wel aan dit weekend en als ik met een blauw ook op bed lig(ben net weer beter ) dan ga ik aangifte doen.

8. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Als er iets gebeurt meteen aangifte doen, want dat zullen de ouders van die kindertjes niet zo leuk vinden }:]. We kunnen altijd nog de xbw knokploeg oproepen :D Ik ken iemand met een boksbeugel en knuppels :p.

9. IK NL

IK NL Guest

ja en als je in het ziekenhuis terecht komt komen we allemaal wel langs.

10. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal?? beetje druk :p

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik vraag me af of aangifte doen echt zin heeft op dit moment. De politie kan in zo'n geval toch niks doen. Zoiets helpt eigenlijk alleen als het al te laat is: als je dus idd met een blauw oog loopt. Waarom is ie eigenlijk geband, als ik vragen mag, of is dat irrelevant?

12. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
  13. IK NL

IK NL Guest

who the fuck is frenk kozijn dan?

14. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    :{ wat maakt dat nou weer uit

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ja, typisch voorbeeld van permanente ban. Klote dat ie je op zo'n manier achterna zit (hoop niet dat mij dat ooit nog een keer overkomt :eek:). Een lastig parket, dat wel. Hij verdient het niet om ge-unband te worden, maar je weet ook niet in hoeverre je zijn dreigementen serieus moet nemen.

16. IK NL

IK NL Guest

DD pas maar op ik weet waar je woont ;) ;) ;) ;) ;) ;) :+ :D 8) }:]

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Permanente ban! :cool: :+

18. IK NL

IK NL Guest

*pakt shotgun :cool: ;)

19. Godd