Blox, jouw opmerking was wel duidelijk, de man die er op reageerde denkt er echter wel zo over, al nuanceerd hij het wel.
Sjon jouw uitdodiging klinkt wel goed. maar zet dan wel een blonde pruik op en trek je korte rokje aan
SHD, ik lees de krant, en dan echt niet alleen een regionaal dagblaadje. Opsporing verzocht, hmm, ging dat ook niet over dat stelletje mensen van nader te noemen afkomst die in meisje in tien stukken sneden. Je legt me het zwijgen op omdat ik niet denk wat jij denk en ik denk dus dat jij denkt dat ik niet denken kan omdat jij niet in staat bent na te denken over hetgeen een ander denkt al denkt hij daar zelf ook niet over na.
Ik begrijp wel dat mensen die in bijvoorbeeld Rotterdam wonen er een andere mening op na houden. Maar ik zou wel proberen de problemen te relativeren en naar een goede oplossing te zoeken in plaats van steeds harder schreeuwen om belachelijke oplossingen die niet rëel zijn (beetje dubbel, geloof ik). We komen op het punt waarbij onze multiculturele samenleving vol vervreemding en angst gepompt wordt en dat is geen goede ontwikkeling.
Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2003