1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Probleemmarrokanen op school.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SjoerdV NL, 29 okt 2003.

1. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    @shd

OK... voor Rotterdam, ;) maak ik een uitzondering omdat ik er gewerkt en gewoond heb. Overigens nu woon ik op het platteland, "tussen" de koeien.

2. TheWalrus

TheWalrus Guest

Geweld is er altijd geweest, en dat zla er altijd blijven. Ik ben niet naief. Ik zie in dat de dreiging groter is dan een gropeje marokanen. Je hebt namelijk ook nog Turken, Joden, Oegandesen, Antilianen, Pekinesen, Chinesen, en niet te vergeten blank Nederlands gespuis (en geloof me als 2 procent van de autochtone Nederlanders crimineel is, heb je een hele grote groep).

3. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De meeste mensen die buiten de randstad wonen, zien de problemen met marokkanen/allochtonen niet. Daar doelde hij op en ik geef hem groot gelijk. Ik nodig iemand als TheWalrus dan ook van harte uit om een ritje met tram 12 naar station hollands spoor te maken in Den Haag. Wees niet te beroerd om nog even uit te stappen bij hollands spoor, loop even rond en neem tram 16 naar moerwijk om in een werkelijk dramatisch stukje nederland te komen. Tram 7 naar Spangen in Rotterdam doet je ook weer vele nieuwe talen en culturen ontdekken. Ik weet heel erg zeker dat dit je een andere kijk op Nederland en allochtonen geeft. Ik woon (nog) in Den Haag en studeer in Rotterdam en moet elke dag 2x door een stukje diepe ellende heen. Als ik in tram 12 zit hoor ik gemiddeld 3 verschillende talen uit het Afrika/Midden-Oosten gebied. En ik maak echt geen grapje! Ik had gewoon liever in Utrecht gestudeerd dan in Rotterdam alleen al vanwege de allochtonen. En nee ik ben geen racist, ik ben geen nazi, ik heb allochtone vrienden en die denken er precies hetzelfde over.

Maar goed ik dwaal teveel af naar allochtonen in het algemeen. Er zijn dus heel veel allochtonen. Maar van die vele allochtonen zijn het toch echt de marokkanen die er met kop en schouders boven uitsteken in negatieve zin. Je hebt inderdaad Turken en Antilianen die voor problemen zorgen maar het zijn gewoon voornamelijk de marokkanen die een dreigende sfeer creëren en niet te beroerd zijn om die sfeer waar te maken. Dat is geen mening, dat is geen uitspraak, dat is een feit.

4. TheWalrus

TheWalrus Guest

Het is natuurlijk ook als volgt. Omdat ik een domme boer ben, met een IQ dat waarschijnlijk veel lager ligt dat mijn stadse broeders weet ik van niks.

Als je graag in dogma's denkt, ga je gang. De verhalen over Marokanen stapelen zich op, vullen elkaar aan, en andere problemen worden vergeten. Het is nu eenmaal lekker makkelijk alles te wijten aan buitenstaanders. Maar goed, dat ik niks weet komt dan ook door Ali die een Shoarmatent heeft op de hoek. Die is vast illegaal en er zitten allerlei rare substanties in de knoflooksaus. Natuurlijk heeft hij een uitkering en randt zijn zoon oude dametjes aan in het holst van de nacht. Roulator gebroken of verkracht worden ?

5. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoor ik daar een scheet blaten!!!!!

Oh sorry The Walrus had weer een domme loze opmerking.

Hou nou eens op met die opmerkingen waar geen mens op dit forum zit te wachten.
    Je vervuilt mijn e-mail systeem met die loze post's van je.

Kijk een paar keer opsporing verzocht of zo, lees een krant, maar wat je ook gaat doen, zorg dat je meer info krijgt voordat je weer iets post.

"
    Het is natuurlijk ook als volgt. Omdat ik een domme boer ben, met een IQ dat waarschijnlijk veel lager ligt dat mijn stadse broeders weet ik van niks."

Dit vond ik trouwens een voortreffelijk stukje zelf kennis, ga zo door vriend.

Laatst bewerkt: 3 nov 2003
  6. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Ooit iemand van sarcasme gehoort? Zoals outlander al aangeeft, mijn reactie is niet echt serieus bedoelt. Ik maak het standpunt (mensen die buiten de steden wonen kunnen niet over de problematiek oordelen) juist belachelijk. Niet helemaal goed doorgekomen blijkbaar.

:{

Laatst bewerkt: 3 nov 2003
  7. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vermoeiend hoor.

Joh je leeft inderdaad in een mickey mouse wereld. Nog een keer: Aanvaard de uitnodiging uit mijn eerdere post en er gaat een wereld voor je open. En dan nog iets: De enige buitenstaanders zijn de Nederlanders geworden (in meer dan de helft van Den Haag, Rotterdam, Amsterdam). Ooit wel eens met 3 Nederlanders in een volle tram gezeten in Nederland? Dacht ik al.

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Blox, jouw opmerking was wel duidelijk, de man die er op reageerde denkt er echter wel zo over, al nuanceerd hij het wel.

Sjon jouw uitdodiging klinkt wel goed. maar zet dan wel een blonde pruik op en trek je korte rokje aan

SHD, ik lees de krant, en dan echt niet alleen een regionaal dagblaadje. Opsporing verzocht, hmm, ging dat ook niet over dat stelletje mensen van nader te noemen afkomst die in meisje in tien stukken sneden. Je legt me het zwijgen op omdat ik niet denk wat jij denk en ik denk dus dat jij denkt dat ik niet denken kan omdat jij niet in staat bent na te denken over hetgeen een ander denkt al denkt hij daar zelf ook niet over na.

Ik begrijp wel dat mensen die in bijvoorbeeld Rotterdam wonen er een andere mening op na houden. Maar ik zou wel proberen de problemen te relativeren en naar een goede oplossing te zoeken in plaats van steeds harder schreeuwen om belachelijke oplossingen die niet rëel zijn (beetje dubbel, geloof ik). We komen op het punt waarbij onze multiculturele samenleving vol vervreemding en angst gepompt wordt en dat is geen goede ontwikkeling.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2003
  9. Hmm, ik heb er geen last van. We hebben maar iets van 20 marrokanen op school :\

10. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hoezo denken mensen in de randstad altijd dat de wereld ophoudt buiten hun eigen stadje.
    Alles buiten de randstad wordt gelijk getypeerd als boer.

Denken jullie dat elke prbleemgroep of probleemjongere bij jullie in de stad wordt gedumpt, en dat de rest van nederland er geen last van heeft, Wake-up and smell the coffee!!

Ik kan je uitleggen waarom "de randstad" er zoveel last van heeft, het merendeel van de mensen dat daar woont denkt namelijk dat als je hard genoeg schreeuwt en een bek opzet die groot genoeg is, je alles kan bereiken en de oplossing zich vanzelf aandient.

Kom op zeg, in een klein dorp van pakweg 350 inwoners vallen 100 asielzoekers of buitenlanders meer op dan in jullie "metropolen.

11. TheWalrus

TheWalrus Guest

Zo chemishe kip, pas maar op!! Ze jagen in de duisternis op hun prooi, en ze vallen je voor je het weet aan, en dan altijd de zwaksten, want zo is dat gespuis. En denk erom, als je een blank groepje mensen ziet die met een mes op je afkomen, die doen zoiets niet hoor.

12. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het volkomen mee eens. Ik woon ook in zo'n dorp en ik voel me echt geen boer. En al was dat zo, wat dan nog? Ik woon liever op het platteland dan in een stinkende drukkende stad....

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    2 maandjes geleden nog vette fittie met een paar schapen gehad. Ik ging samen met 2 vrienden van mij naar de sneak preview, zitten die maroks daar in een keer, met zeker 15 man. En zo'n vriend van mij had 2 jaar geleden een zo'n gast met een breezer fles op ze kop geslagen dus die had best wel een groot litteken en was dus een beetje pissed!! En hij was hem al een keer in een zwembad tegen gekomen dus had hij hem weer een paar klappen gegeven. Maar ja die film was nog niet afgelopen en ze gingen alweer naar buiten dus we wisten het wel, ze zouden ons buiten opwachten. Maar ik zei al tegen die vriend bel wat mensen want het wordt zo vechten. Dus wij naar buiten en ja hoor daar stonden ze met die grote groep tegen ons drieeen. Dus die vriend van mij deelt eentje uit en in een keer komen ze op ons afrennen. Hoor ik in een keer een of ander geschreeuw en uit verschillende hoeken kwam onze versterking. Na een paar duwtjes en klapjes riepen ze "het zijn er dit keer teveel" en met de staart tussen hun benen vluchten ze weg.

Ze durven alleen maar met een grote groep tegen 2 of drie worden het teveel zijn ze bang.

14. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    lijkt wel groepsoorlog :{

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja het was wel lachuh hoor ze waren echt bang.

Maar je weet toch, zo is het altijd met die scapoes. Ben je met een groep doen ze niks ben je alleen of met z'n tweeen ofzo komen ze tof doen.

Maar ik ben niet bang voor ze hoor. De meesten kijken je een beetje aan. Maar maak je een beweging doen ze niks meer.

Laatst bewerkt: 4 nov 2003
  16. TheWalrus

TheWalrus Guest

Zo Don Juan,

Eerst iemand slaan met een breezerfles, ik weet niet waarom (ik denk eerdere ruzie ofzo), volgens mij is diegene dan zelf ook niet echt zuivere koffie.

Inplaats van zelf maken dat je wegkomt en de politie inschakelen vrienden bellen om lekker te matten, tja, dat is ook niet echt handig. Of raak je op die manier frustratie kwijt ? (dat doen er wel meer)

Voor mijn politieke partij heb ik nog een knokploeg nodig, interesse ?

Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2003
  17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Als je genoeg biedt komen we wel.

Nee weet je wat het was. Hij had al eerder ruzie met die gasten gehad tijdens het uitgaan. En toen hadden ze zijn broertje gepakt. En wat je niet moet doen is aan bloed komen. Dus gaf hij hem een klap met dat flesje.

Politie bellen?? Jij maakt zeker een grap?! Tegen die tijd dat die er zijn, zijn er doden gevallen. Nee dank je. En wat denk je van gezichtsverlies??

Laatst bewerkt: 4 nov 2003
  18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hmm ja idd..
    Waarom is ie vorige keer met een fles geslagen.. en je zegt in het zwembad weer een paar klappies gegeven hoe zat dat dan..
    Iemand die mij een lel met een fles zou geven zou ook goed op zijn tellen moeten passen, alleen zou ik het niet oplossen met een hele groep.
    Maar het verhaal wat je hier zo neer zet komt ietwat vreemd over

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja sorry misschien was het een beetje onduidelijk. Ben namelijk nooit zo goed in dingen op papier zetten enzo, kan beter vertellen.

Maar van dat zwembad zit zo. Hij was met een meisje naar een zwebad in ijsslestein ( Marrokville)!! Had hij nooit moeten doen ook. Want daar wonen ze dus allemaal. Wij komen uit nieuwegein, ligt daar dus vlak bij. Maar daar waren zij dus ook. Kwamen ze weer tof doen en bedreigen enzo. En die vriend van mij praat nooit deelt gewoon een stoot uit en kan ook moeilijk gevaar inschatten. Die gast is hartstikke iel maar is ook voor niemand bang. En is toen snel weggegaan.

Het is niet zo dat het van onze kant steeds komt. Zij willen steeds klappen koppen. Tot het straks een keer echt fout gaat.

20. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Egh.. ok .. misschien dat ik hier de domme eikel ben hoor.. Maar als wie dan ook mij loopt te bedreigen dan lach ik en loop ik verder. Ik ga dus niet iemand neer meppen alleen omdat ie een grote bek tegen mij heb..
    Als ik dit zo lees is die vriend van jou niet veel beter als de marrokanen waar jij nu zo tegen loopt te schoppen als zijnde de ruzie zoekers/makers..

Deel Deze Pagina