Probleemmarrokanen op school.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SjoerdV NL, 29 okt 2003.

1. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    idd, ik woon in amsterdam, en ik hoor altijd wel eens wat,
    al is het van een iets kleinere dan mij, ik loop gewoon door,
    ze halen hier echt iedereen die ze kennen erbij, nee daar begin ik niet aan.

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Het gaat mij niet eens om het erbij halen van anderen.. Zal niet de eerste keer nog de laatste zijn dat ik tegenover een groep zou staan.. Doe dat al vanaf de kleuterschool
    Alleen iemand in elkaar rossen omdat ie een beetje popiejopie tegen me doet.....? Ik kan daar echt niet wakker van liggen, dat gaat het ene oor in en het andere uit.. Zolang er van mij wordt afgebleven doen ze maar..

Maar deze thread begint een aardig anti-marrokaans tintje te krijgen. De grap is dat ik zelf (woon mijn leven al in amsterdam) vaker heb moeten lopen knokken met groepjes blanken dan dat ik uberhaupt met iemand van allochtoonse afkomst heb geknokt..

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Oke vechten lost niks op. Maar met deze gasten valt echt niet te praten. Ze denken dat ze alles zijn en van alles kunnen maken. Bij veel mensen lukt dat. Maar bij ons hoef je dat niet te proberen. En ik moet toegeven wij hebben best vaak ruzie. Maar niet zomaar zonder een reden. Je moet niet gaan denken dat we zomaar mensen lastig vallen en zomaar beginnen te slaan!!

En er zijn ook veel "goede" Aardige marroks maar dat is eerder uitzondering dan regel. en dat is spijtig. Vroeger had je dat ook wel maar niet zoveel als nu. En het komt gewoon omdat te veel mensen zomaar over zich heen laten lopen.

4. TheWalrus

TheWalrus Guest

Als iemand me uitdaagt, wat niet vaak gebeurt omdat veel mensen in de eerste instantie niet vechten met vier mnensen van ongeveer twee meter lang, dan negeer ik die mensen gewoon.

5. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    als je niet reageert op al dat gescheld of beledigingen dan beginnen ze je te duwen of iets dergelijks...
    dan begin ik wel een beetje gek te worden.. (tenminste als ze doorgaan)

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Je hebt gelijk. Ik heb inderdaad ook vaak genoeg problemen met blanken gehad. Fuck vorig jaar nog. Moest naar het ziekenhuis. Had een gebroken neus en een herssenschuding. Stukje van mijn voor tand afgebroken.

En de dag erna was de verjaardag van mijn zusje!!

Toen was ik geen don juan meer hoor!!! Fuck ik zag er niet uit!!

7. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Je kan toch ook gewoon weg lopen of zie ik dat fout?
    Kijk het is ook heel makkelijk voor mij om iemand die een grote bek tegen mij heb neer te halen en dan te zeggen hij begon...
    Ik lach heb zoiets van je doet maar en loop weg.. Waar dat ophoudt is als iemand mij achterna loopt en zelf begint te meppen. Maar voor die tijd is zo iemand mijn aandacht gewoon niet waard.. Ik sta daar boven..
    Ik zeg ook niet dat jullie mensen zomaar lastig vallen maar als ik jouw berichten zo lees lijkt het er verdacht op dat jullie dat knokken helemaal niet zo erg vinden en er eerder trots op zijn dat jullie weer een groep marrokanen afgetuigd hebben.. En dat is nou niet bepaald een goede instelling..
    Ik heb zelf aardig wat geknokt in mijn leven, maar trots ben ik er nou niet op.. Ik ga het liever uit de weg.. Zeker omdat ik weet wat ik aan kan richten..

8. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ok op het moment dat iemand fysiek met mij wordt houdt mijn geduld ook op.. Maar ik probeer het zeker te voorkomen dat dat gebeurt..

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Tuurlijk liever niet mee maar als het moet dan moet het he??

Bij sommige gasten kan je sowieso niet weglopen. In het voorval wat ik beschreef waren het steeds die marroks die met ons/ hem wilde vechten. Bij het uitgaan waren zij het. Bij de bios stonden ze ons op te wachten. En bij het zwembad vielen ze het meisje lastig en vielen ze hem aan.

10. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Egh sorry dat ik het zeg.. maar in jouw ene berichtje zeg je dat ze bedreigde en dat jouw vriend als eerste een stoot uitdeelde en in het andere stuk zeg je dat zij hem aan vielen en zijn vriendin lastig vielen... Welke van de 2 is het nou?

Anyway. Ik ga niet ontkennen dat er soms situaties zijn waar je er bijna niet meer onderuit komt om toch fysiek te worden. Ik heb dat ook meegemaakt waaronder een keer neergestoken te worden om een glas bier (door een blanke overigens).

Ik krijg alleen toch ook een beetje het idee dat jullie het een beetje opzoeken ook.. Als je naar een zwembad gaat b.v. waarvan je weet dat een marokkaanse groep daar de boel terroriseert en waarbij er ook een kans is dat je iemand tegen komt die al eerder met een fles is neergemept moet je niet raar opkijken als je daadwerkelijk problemen krijgt.
    Tuurlijk moet zo'n groep niet dat zwembad lopen te verzieken maar als je niet naar dat zwembad maar naar een ander gaat heb je er ook geen last van..

Wat ik een beetje jammer vind eigenlijk is dat alleen probleemmarrokanen de media beheersen terwijl het echt niet de enige groep is.. Het nare is dat je een soort stroomversnellings effect krijgt. Als een groep (maakt niet uit welke) constant slecht wordt afgeschilderd in de media dan heeft dat vaak zelfs een averechts effect op zo'n groep.

11. TheWalrus

TheWalrus Guest

Wijs gesproken, dat bedoel ik dus ook. Mensen schreeuwen een sneeuwbal bij elkaar, het ene verhaal nog gekker dan het andere verhaal. Door die verhalen worden mensen angstig, en als een marokaaan ze om een vuurtje vraagt begint de adrenaline al te borrelen omdat ze denken dat er een groep bij staat om ze te bespringen.

Sommige mensen zijn compleet de realiteitszin kwijt en omdat ik zeg dat marokanen echt niet de enige probleemveroorzakers zijn en dat het maar een deel van de marokanen behelst krijg ik te horen dat ik samen met Minnie Mouse het bed deel.

Ik denk dat 11 september ook invloed heeft gehad. We kregen niet voor niks ineens een ouderwetse volkse politicus aangeleverd.

Leve het platte land.........

12. TheWalrus

TheWalrus Guest

We hebben overigens wel twee heel erg op elkaar lijkende threads.

Deel Deze Pagina