Profielwerkstuk

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joris, 11 sep 2005.

  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Mjah beetje simple-minded. Een profielwerkstuk maak je natuurlijk ook deels voor jezelf. Ik zit absoluut niet graag op school, juist omdat je nooit zelf invloed hebt op het onderwerp. Nu mag je jezelf helemaal verdiepen in een onderwerp naar je eigen keuze. Enige probleem bij mij is dat ik op het moment veel te veel onderwerpen heb en niet kan kiezen :+
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Pff, wat een gedoe om iets te bedenken. Ga nu samen met een vriend het hebben over de opkomst en ondergang van JFK (en alles wat daar tussen zit). Film kijken, boeken lezen, internet site maken... Ik kom wel aan de 80 uur denk ik. Iemand nog leuke idee voor de uiteindelijke presentatie?
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik doe dit jaar 5 havo, profielwerkstuk voor economie. moet alleen nog een onderwerp verzinnen.
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Bij ons doet iedereen voor economie mee aan een beurscompetitie, die wordt georganiseerd door ING als ik het goed heb en is op internet te spelen etc. Misschien een idee...
     
  5. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    IK zit nu ook in 5 HAVO dus moet ook mn profielwerkstuk maken en presenteren:mad:. IK wil hem eigenlijk doen over Economie en Sport omdat ik volgend jaar waarschijnlijk SPECO wil gaan doen. Iemand een idee?
     
  6. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Subsidies op sport en het effect daarvan op de prestraties.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Probeer creatief te zijn zou ik zeggen. Ik heb ooit een werkstuk ingeleverd in de vorm van een zelfverzonnen dagboek. Dat werkt perfect voor iets dat in chronologische volgorde komt.
    Nu zeg ik niet dat jij het moet doen, maar probeer eens te brainstormen voor een "originele" presentatievorm. :)


    Ik zelf hou mijn profielwerkstuk over het Mijnwaterproject & Duurzame Energie, voor natuurkunde. Het lijkt een vreemde keuze, maar het is een project van mijn vader dus nu heb ik makkelijk toegang tot gegevens, onderzoeken en de bouwplaats van het project zelf. :) Wij moeten ook 80 uur vullen, maar omdat ik dat niet ga halen -denk ik-, kies ik voor een mondelinge presentatie. Voor mijn gevoel kan ik dan een veel beter en interessanter beeld geven dan met mijn 'schrijfkunsten'.
     

Deel Deze Pagina