1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    Net weer pgr3 lopen spelen, deze keer online career. Zonde zeg dat iedereen elkaar maar beukt enzo, SP vindt ik leuker op dit moment
     
  2. dikki dik

    dikki dik oranje is mooi

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    nouja mp is een leukere uitdaging, jammer van de beukers idd. Je weet gewoon al zeker dat als je als eerst de bocht in gaat dat je er als laatst uitkomt. Erg irritant idd. Ik zie soms wel eens mensen met volle snelheid recht tegen die bocht aanknallen, hoe krijgen ze het voor elkaar :confused:
     
  3. pippinNL

    pippinNL I LOVE LIVE

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij gebruiken ze vaak de smoes dat hun left trigger kapot is_0/ :cool:
     
  4. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    merk dat vooral engelse zo verschrikkelijk beuken. nederlanders onderling gaat leuker vind ik
     
  5. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik race helaas niet zo vaak tegen nederlanders, jammer want dan ligt het niveau gelijk weer wat hoger ;).
     
  6. pippinNL

    pippinNL I LOVE LIVE

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    net tegen een (engelse) friend op online career gespeeld, had gewonnen... volgens hem onterecht... had hem namelijk in de eerste ronde een keer laten schuiven... dus ik O-) en even voor hem gestopt.
    maakt hij daarna nog een paar foutjes waar ik overigens deze keer niets mee te maken heeft. laatste bocht lig ik nogsteeds net voor (0,4 sec) win ik gaat ie zijken dat ik hem gebeukt heb... heeft hij mij uit zijn friends list gepleurd... ach ja... sommige mensen kunnen niet tegen hun (eerlijke) verlies!
     
  7. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    voor een eerlijk potje voeg me maar toe:9
     
  8. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk goud gehaald voor de hele carriere. Op HD resoluties spelen maakte het voor mij een stuk makkelijker. Bijna alle timed runs, hot laps overigens op platinum en alle races op platinum. Alleen bij de gare cone challenges ga ik platinum niet eens proberen.

    Platinum zal overall niet veel gehaald zijn, kwam een aantal keren met platinum timed runs en hot laps in de top 200. In de eerste groep.
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    dat cone is echt lastig ja
     
  10. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook maar een HD. Sommige dingen zijn ingesteld op een HD, het lettertype bijvoorbeeld, moeilijker te lezen :mad:
     
  11. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje,je kan een badge krijgen als je 2,5 sec in de lucht zweeft.....in welke track kan ik die uitvoeren?????
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    ook een vraag
    welke auto's moet je kopen voor die exotic archief point

    wie helpt
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  14. mars15

    mars15 Guest

  15. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet om lullig te doen, maar je zou het is kunnen overwegen om eerst www.gamefaqs.com, google.com, of zelfs gewoon de zoekfunctie te gebruiken. Niet dat alleen jij dit vraagt, want de reden dat ik me er aan erger, is dat de vraag overal 10x per dag voorbij komt. Het is echt verschrikkelijk simpel op te zoeken..
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    voor zo een vragen heb je een forum ;)
    en nog specifieker: een hulpthread... :)
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    tja...

    alles kan
    xboxen is nu kut op me tv, veels te licht ouwe kut tv
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    doe je de gordijnen toch dicht :9
    of heb jij de 360 net ergens staan waar dat niks uitmaakt? (buiten?)
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    haha nee maar is van de tv... vrijdag ochtend ik kijk tv gaat die uit strepen door beeld en gaat die weer aan gelijk alle letters dubbel enzo
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    aha :p
    ik dacht dat het meer om het zonlicht ging ;)
    ik zit nu met een zonnebril op achter mijn pc 8) (eigenlijk niet, maar het zou wel een slim idee zijn :+)

    maar ff ontopic: is er een kans dat er ooit een patch wordt uitgebracht zodat je de Online Professional Achievement eindelijk kunt halen? Tenminste, ik dacht dat dat onmogelijk was...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina