1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0

    Zucht......lees je reactie's eens goed door en ga je hard HEEL hard schamen.
    Waar ben je in goedsnaam mee bezig? wil je gewoon aandacht ofzo?
    Het enigste wat je aan het doen bent is de sfeer van deze gezelige site/forum verpesten...
    Wie zegt dat je een Sony Fanboy bent? er werd alleen gezegd dat het op die manier overkwam, niet dat het zo was.

    @boss: gewoon niet reageren dus, dat soort types hebben gewoon te veel vrijetijd en weten niet wat ze willen.
    Er zijn genoeg mensen die je moeite wel waarderen! :thumbs: Bravo! ga zo door! :thumbs:

    PS: fietsen is best leuk:)
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22

    FXIII (de gewone), MGS4 en vooral Assasin's Creed. Deze game lijkt mij gewoon zeer cool. Lekkere stealth waarvoor je PoP-achtige stunts moet (of kan) uithalen, ziet er gewoon dikke fun uit \o/. Oh ja, natuurlijk ook die prachtige graphics :+.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  3. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    MGS4 en Heavenly Sword...exact hetzelfde.
    De nieuwe FF lijkt me trouwens ook best tof, tja en natuurlijk Killzone2.
    Assasin's Creed komt ook op 360 uit dus daarom kan ik deze eigenlijk niet opnoemen....oeps toch gedaan!
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Assasin's Creed is ook een titel om in de gaten te houden idd....Final Fantasy ook, maar dat spreekt voor zich lijkt me :+
     
  5. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    SC4: Double Agent kam trouwens toch ook uit voor PS3 of vergis ik me nou?
     
  6. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    En voor de 360 :9
     
  7. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    I know i know..ik wist alleen niet zeker of hij uitkwam op PS3....ik neem aan van wel dus?

    @pegas: vette avatar trouwens
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel.
     
  9. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Is keewl...
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Bij mij is Gran Turismo 5 de torenhoge favoriet. Dat is gewoon dé game waarvoor ik een PS3 ga halen. Verder kijk ik ook heel erg uit naar Killzone 2 en Socom 4. Ik vind het wel jammer dat het rond Killzone zo stil is de laatste tijd. Hopelijk is het een stilte voor de storm. Verder hoop ik dat F1'06 heel erg goed gaan worden. De vernieuwing is er in elk geval (Safety Cars, opwarmrondes, en wat ik wel geil vind is dat één PS3 auto net zoveel info bevat als alle 22 PS2 auto's) en verder zie ik wel wat er komen gaat. Ik moet natuurlijk ook nog wat centjes vrijhouden voor Forza Motorsport 2, GTR en Halo 3 :)
     
  11. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude jij lult alleen maar over oudere gamers van tussen de 20 en 30 jaar. Maar ik weet wel zeker dat dit niet de grootste doelgroep is. Wat betreft online gamen word dit zeker wel de toekomst. Er zullen altijd games met een goede sp blijven kijk naar oblivion. Maar het grootste gedeelte word online. Wat betreft dat microsoft niet de eerste was dude wie maakt zich daar druk om? Voor sony waren er ook anderre. En over msn Waarom niet als het kan? alles wat er meer op zit is gewoon een leuke toevoeging. Op de ps3 komt toch ook een internet browser daar zijkt toch ook niemand om. Maar de toekomst zal het uitwijzen. Persoonlijk denk ik dat ms gewoon de grootste word. Ik weet nog wel dat ik mijn eerste xbox 1 kocht. Iedereen vond me gek en zij dude koop een ps2. tot 2 jaar terug de xbox steeds populairder werd doormiddel van xbox live. Toen kocht opeens iedereen ereen. Toen ik op 5 dec. mijn 360 haalde waren ineens alle reacties dude wat vet. Ik bedoel maar binnen 4 jaar zoveel populairder worden is knap. En natuurlijk heeft de xbox het alleen maar gerret doordat ms er miljoennen instopte. Maar dat boeit niet. ik weet zeker dat playstation een behoorlijk aandeel kwijt is sinds de komst van xbox.:b:
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen zin om deze zinloze discussie voort te zetten, het merendeel van wat je zegt is immers gewoon een herhaling van wat ik zelf al zei, bovendien heb je mijn punt totaal gemist. Goed ff in het kort dan....dat eerste wat je zegt over die doelgroep. Lijkt me dat de doelgroep daar juist wel ligt, aangezien de meeste mensen van onder de 20 (lees : scholieren, studenten) uberhaupt al moeite hebben zich een PS3 of X360 met alles erop en eraan te kunnen veroorloven. Dat over dat MSN, nogmaals....ik had het over de hoofdrede om een gameconsole te kopen, niet over bijzaken. En die hoofdrede lijkt mij niet de MSN functie, of de internetbrowser, of de weet ik veel wat....maar dat zijn de games ;)

    Maar goed, jij denkt er het jouwe van en ik het mijne....prima zo. Graag verder discussieren over de console-wars in de daarvoor bestemde thread, dan gaat het hier vanaf nu weer over de PS3 games :)
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  13. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude volgens mij moeit jij je post nog eens lezen. Wat ik niet snap aan jou soort is dat je helemaal ps3 fan bent maar wel een 360 koopt volgens mij zegt dat al genoeg.

    Edit op jou edit.
    De hoofdrede zit er toch ook op. En als je kan kiezen tussen een consol waar gewoon zoveel meer op zit zullen mensen eerder kiezen voor de 360.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik ben van de open-minded "soort", ik sta overal voor open namelijk :) Heb zowel spul van Nintendo, Sony als Microsoft dus denk jij maar een beetje na voordat je conclusies trekt over de "soort" iemand waar je mee te maken hebt.

    Verder stel ik voor dat je mijn post nog eens leest, want die heb ik namelijk ge-edit om je een beetje extra uitleg te geven. En meer heb ik niet te zeggen hierover.

    Nu dus weer ontopic graag :)
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Wij (de mensen met meerdere consoles red.) trekken gewoon aan het langste eind. Kan je wel lopen roepen dat de 360 veel beter is dan de PS3, maar binnen een niet al te lange tijd hebben wij de keuze om Halo 3, Forza 2, PGR3, GRAW, Gears of War, Too Human én (en dit is waar deze thread eigenlijk om gaat) Gran Turismo 5, Metal Gear Solid 4, Resistance: Fall of Man, Killzone 2, Assassin's Creed en Heavenly Sword te spelen.

    Hmm, voordat ik in een thread ga posten lees ik meestal eerst de topic titel en de in de thread zelf geposten berichten. En als je een beetje bekend bent op dit forum weet je ook dat deze thread bestaat. En om dan toch nog een beetje inhoudelijk te reageren op jou quote zonder te veel offtopic te gaan: "Het gaat om de games, niet om de console." Al kan je ALLEEN maar gamen op een PS3 (geen films, geen muziek, geen Live) dan nog koop ik een PS3 wanneer GT5 en al die andere shitload aan games erop uit komen.....:::GAMES:::..... daar gaat het om _0/
     
  16. 36O

    36O Guest

    srry jongens maar ik moet xbox rulez hier gelijk geven....Zero geeft toe dat hij een goed punt heeft...een HEEL goed punt...mischien een gevoelig onderwerpje?

    En ik vind jou ook best wel raar dat je eerst zegt dat je benieuwd bent naar zijn reactie en dat je vervolgens gaat zeuren dat je niet verder wilt discuseren.....en waarom word er steeds van onderwerp varandert met: verkeerde thread dit en verkeerde discussie dat....vreemde kerols jullie, beweren te kunnen discuseren maar ik durf het tegendeel te bewijzen...

    Maar inderdaad ff ontopic nu...
     
  17. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    O-)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_game
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    http://tweakers.net/nieuws/43064/Wikipedia-niet-gebruiken-als-primaire-bron.html

    :+

    Nog een klein nieuwtje over Assassin's Creed:

    Bron
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  19. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    *Zucht*....ik heb um toch ook de kans gegeven te reageren ? Als er dan vervolgens over mijn punten heen gelezen wordt en er alleen maar weer dingen herhaald worden dan heeft zo'n discussie niet veel zin. Een beetje hetzelfde principe als een ongelovige gelovig willen maken zegmaar....heeft dus geen nut en daarom had ik geen zin erover verder te discussieren. Je kunt namelijk lullen wat je wilt over wat er allemaal op een console moet zitten en welke het meest "compleet" is, maar het punt is en blijft gewoon dat het in eerste instantie om de games gaat....de rest is bijzaak. En de PS3 krijgt, net als de X360, games die het de moeite waard maken zo'n ding te kopen in mijn ogen. En guess what ? Das ook precies de rede waarom ik ze straks allebei op m'n kamertje heb staan :)

    xbox360_rules wekte echter de suggestie dat de X360 het grootste voordeel had alleen al omdat er een MSN functie op zou komen, of alleen al vanwege Xbox Live....maar nogmaals, ik snap dat verband totaal niet want er zijn genoeg gamers die daar weinig tot niks mee hebben. En je kunt me uitmaken voor wat je wilt, maar doe dat dan met onderbouwde argumenten en ga niet met woorden als "jouw soort" lopen smijten als je geen idee hebt wie je tegenover je hebt. Op die manier ben ik idd al gauw met iemand uitgediscussieerd, ik hou er niet zo van als mensen een oordeel hebben over iemand zonder kennis van zaken te hebben. Bovendien is dit idd de verkeerde plaats daarvoor, alleen die andere thread bemoei ik me allang niet meer mee want die hele console-wars discussie komt me zo'n beetje m'n kont uit....

    Back ontopic dan maar idd, ik ga er nu echt over ophouden namelijk.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2006

Deel Deze Pagina