1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0

    Games maken de Console :9
     
  2. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude ik weet niet wat jij van live denkt maar vertel me dan eens waarom het aantal mensen die online spelen steeds meer groeit. Wat volgens jou gewoon een bijzaakje is. Ik denk eeerder dat dit de hoofdzaak word. Misschien zijn er ouderren die het niet zoveel boeien maar mensen van nu zeker wel. En als live zo'n lachertje is waarom wil sony dit dan nu ook veel grooter maken? Vertel me dat eens. En waarom ouderen niet veel online spelen komt gewoon omdat die gasten in hun jeugd geen adsl verbindingen hadden en er zoiets niet bestond.
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit is niet de thread voor deze discussie.

    Deze thread is over PS3 games. Alle off-topic posts worden vanaf nu verwijderd.
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem deze maatregel dan ook ff hier. Zie vooral de weer erg nuttige laatste post van SupahMaster :{ Het moet maar eens afgelopen zijn met dat geflame daar....
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  5. JeePee

    JeePee Guest

    En haal de bezem maar ook meteen door deze draad :{ Er wordt weer zeer nuttig gepost daar :x
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad, ze zijn daar redelijk off-topic bezig. Maar tenminste geen geflame (terwijl het daar min of meer mag) :+.

    Is er al echte gameplay footage van Assasin's Creed beschikbaar? Want op IGN heb ik niets gevonden :mad:.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2006
  7. bubu

    bubu Guest

    Ik hoop wel dat de xbox 360 goed valt te vergelijken met de ps3 en niet dat de ps3 veel betere graphics gaat krijgen want graphics vind ik egt een van de belangrijkste dingen en ik heb zoo mijn twijfels over de xbox 360 tegenover de ps3 :mad: hoop wel dat het ongv. even krachtig wordt..!
    anders verkoop ik mijn xbox360 en koop ik met mijn verjaardag (op 17 nov.) een ps3,, als hij dan uit is! :D of anders iets later..
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    PS3 komt een jaar later uit, dus zullen de graphics beter zijn, maar verwacht geen wereld van verschil. En bovendien: gameplay boven graphics. Maar het draait allemaal op de games.

    Ik vind tot nu alleen Assasin's creed, GTA IV en Killzone II interessant voor de PS3.
     
  9. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Assasin's Creed en GTA IV komen voo zo ver ik weet ook uit op 360....AC zelfs ook voor PC....*)
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Eye of judgement screens:
    (lijkt me echt vet, Jappen appreciëren dit ook wel denk ik :))
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Cool, ziet er goed uit. Vooral deze met die watereffecten.

    [​IMG]
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ontwikkelingskosten PS3 te hoog?

     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha, de waarheid is dat die game nog niet eens in ontwikkeling was voor Playstation 3 of Xbox 360. Dus geannuleerd zonder dat ze development kits hadden is nauwelijks geannuleerd te noemen.

    Plus dat wordt zo'n niche game dat het de moeite waarschijnlijk niet wordt die op de consoles uit te brengen maar we zullen zien. Een game ontwikkelen voor de Xbox 360 of PC is niet veel goedkoper hoor.
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Net op gamekings trailer op 360, hebben ze het over assisns creed :9
     
  16. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Wat zouden jullie voor een PS3 game overhebben?
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hangt er vanaf hoe goed de game is en of het een grote herspeelbaarheid heeft.
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Idd. Ik heb bij mezelf wel eens gedacht.. stel nou dat ik GT4 kwijt raakte, zou ik dan een nieuwe kopen? (Ja) en als ik hem vervolgens weer kwijtraakte? (Ja) en nog eens? (hmm, dan zou ik ff wachten :9). 60 x 3 = 180,- voor GT4 dus. Maar er zijn ook games waarbij ik niet eens de volle 60 neer wil leggen. Hangt dus sterk af van de game die je koopt.
     
  19. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    De enige reden dat ik niet helemaal teleurgesteld ben in de Xbox360 is de makkelijke toegankelijkheid tot Xbox Live! t.o.v. het creditcard gebeuren van de Xbox.
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    launchgames

    Ik heb vroeger al eens een lijstje hier geplaatst van mogelijk launchgames. Met deze een nieuw lijstje(grotendeels dank aan Cesar :)):

    FORMULA ONE 06 (is niet zeker, maar er wordt alles aan gedaan om het met de launch er te laten zijn :))
    Brother in arms (misschien, zou ongeveer gelijktijdig met xbox 360 versie in de winkels moeten liggen, anuwel me dat zou verbazen, aangezien het toch nog steeds makkelijker is om voor de 360 te programmeren, en als launchgame direct zo'n game met ubergraphics... We zullen zien)
    Genji 2
    Resistance: Fall of Man
    SingStar
    The Eye of Judgment
    Warhawk
    Untold Legends
    Full Auto 2
    Virtua Tennis 3(hoogstwaarschijnlijk niet)
    Sonic the Hedgehog
    Mobile Suit Gundam
    Ridge Racer 7
    NHL 2K7
    NBA 2K7
    College Hoops 2K7
    Call Of Duty 3
    Marvel: Ultimate Alliance
    Tony Hawk's project 8
    NBA Live 07
    NHL 07
    Madden 07
    Tiger Woods PGA Tour 07
    FIFA 07
    Need For Speed Carbon
    Fight Night Round 3
    Army Of Two
    Rainbow six: Vegas
    Stronglehold
    ...
     

Deel Deze Pagina