Dat is geweldig gezegd Hahhahaah, echt mooi verwoord. Idd, zo kom je in bepaalde scenario's terecht, waar je anders niet aan denkt. Zo van, hey, bekijk het ook eens langs die kant,... echt cool gezegd. En eigelijk heb ik de laatste tijd bij niemand problemen meer. Waar ik echt heel blij om ben. Vroeger toen ik hier nog niet lang was, was ik nog al een opgefokt manneke(ik ging elke discussie aan, wat eindigde in een bloedbad ) ,maar dat is voorbij, het echt fanboyistich gedoe interresseert me niet meer. Soms eens een discussie die het waard, ja zeker! Zolang het maar reeël blijft he. En ja, mensen als plasticman heb je hier ook wel nodig(bye the way, thanx plasticman, voor je goede zinnen hierboven). Persoonlijk vind ik hem wel een fanboy(sorry plasticman, ben eerlijk), omdat hij aanzienlijk grote fantasie en stuff heeft, en geflipte theoriën heeft. Maar het stoort me echt helemaal niet meer(het is cool), ik vind het zelfs fijn soms. Dan zeg ik zo "hey Plasticman heeft zijn theorie uitgedokterd" . Hij is een waardige tegenstander(maar geen vijand, dat moet ik niet(meer) op een forum*) ). De enige waar ik een probleem gehad heb is Leze omdat die gisteren naar mij uithaalde zonder enige reden,maarja who cares he.
Anyways, back ontopic maar zeker
greetz
Laatst bewerkt: 28 apr 2006