1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS3 hardware/algemeen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    emm ik had di van ps3focus en daar staat dus echt 350 euro waar heb jij die 700 vandaan dat wil ik dan wel iets weten
     
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Joh laat die gozer maar mekkeren.... Het enige wat hij doet is alleen maar zijn schattebout(xbox360 dus) de hemel in prijzen :{

    En killer de PS3 zal wel duurder dan dat gaan kosten, want wij Europeanen moeten altijd wel wat meer betalen.
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je, wie hangt hier de Fanboy uit met JPRaceGamer en Boss?
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Euhm What the fuck dude? Waarom betrek je mij erbij...
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Kom fuck face, lazer op! Mij interresseert dat fanboy gedoe echt geen hol meer!!! Ik laat die zaken ook zijn, alleen had ik overlaatst nog eens een discussie,maar dat was helemaal niets fanboyistisch,... Maarja, whatever who cares wat jij denkt...
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Betrek die andere twee er aub niet bij.....
    Dat zijn "game fanboys" (mensen met passie voor gamen), dat ze een voorkeur hebben voor Playstation is duidelijk maar als er iemand op een goed onderbouwde manier bijdraagt aan het forum zijn het die twee wel.... (een paar maanden geleden dacht ik er soms nog anders over maar afin, die gasten weten een paar leuke letters te typen _O_ ! )

    Dat andere manneke heeft gewoon een kut karakter, kan hij niets aan doen verder. ignore dat mannetje en lag erom, ben je er vanaf ook :)
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2006
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanx voor het compliment...;)
     
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Xwon
    Een kut karakter ? Zegt er een wat hoor.... Joh eerst de ps3 helemaal de grond in boren en vervolgens zeggen dat je 'm misschien gaat kopen, hoe zielig! Get a life man...
     

  10. Hij zei dat hij hem zou kopen als motorstorm daarwerkelijk zo mooi zou zijn als ze eerst beweerden. |:-
    http://www.ukresistance.co.uk/2006/03/ps3-lie-watch-evidence-updated.html
    Als het echt zo zou worden als op die eerste had ik er ook wel eentje gekocht:+

    Ps. Je bent inderdaad een beetje een irritant menneke.
    Je valt iedereen die een iets andere mening heeft als jou gelijk persoonlijk aan, en probeert ze maar een beetje belachelijk te maken.:{
    Kap daar even mee oke?! Voorderest ben je wel grappig, alleen heb je nog een beetje te veel vertrouwen in de PS3.;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2006
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik quote jou maar even aangezien ik Tecnomic *ignore* ( 8) :+ )

    Inderdaad, ik kraak de PS3 niet af maar de manier waarop Sony omgaat met zijn marketing en communicatie naar de gamers toe....

    Iedereen moet lekker zelf gamen waarop hij of zei het meeste plezier heeft (één of meerdere consoles).
    Laten wij als gamers hopen dat de verdeling tussen de drie straks 33% - 33% - 33% is (en verdeel die laatste procent maar nog eens door drie :+ )

    Als de markt er zo uit gaat zien worden wij gamers er alleen maar beter van!

    Maar tot dusverre blijf ik schrerp in wat ik zie gebeuren de komende weken ;)

    LET THE E3 GAMES BEGIN!!}:]
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Graag gedaan ;)

    Een goed forum heeft mensen als jullie (en mensen als Plasticman, Fardo en velen anderen) nodig om lekker en leuk leesbaar te blijven vind ik. Links en rechts beetje discussieren enzo, andere mensen na laten denken over een vershillende kijk op zaken enz, etc.
    Dat de meningen vaak ver van elkaar vandaan liggen maakt het leuk en leeswaardig! Sommige mensen kunnen op een goede manier met elkaar omgaan en andere hebben daar rechtstreekse aanvallen voor nodig, om hun ego op te krikken..... Net als in het echt....
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2006


  13. Bedankt Xwon, je komt zelf ook met goede posts en info. (o.a. de Motorstorm affaire_O_ ) ik ben het verder helemaal eens met de stelling.
    Als iedereen hier dezelfde visie/mening had gehad was er maar weinig aangeweest. Het is een leuke 'oorlog' om met z'n allen te volgen en te bespreken. (Ookal staat de uitslag al vast:+ )

    En Boss, ik vind je ook zeker geen fanboy of iets dergelijks. Jij komt tenminste nog met aardige argumenten aan om je standpunten en je mening te onderbouwen, en bent objectief en staat open voor de mogelijke scenario's.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2006
  14. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Dat zou best kunnen maar een beetje kritisch zijn over een console mag best. Dat sommige helemaal op de ps3 geilen is toch hun probleem, dan kan een console ook alleen maar tegenvallen. Ik ben zelf ook altijd kritisch naar een console toe maar toch koop ik em omdat het mijn hobby is. Ik heb eerder gezegd dat ik de launchgames vind tegenvallen maar het kan best dat ik veel plezier heb met de games, dat heb ik tot nu toe bij elke console gehad. Ik wil zeggen dat je het best gewoon lekker neutraal of kritisch kan zijn dan dat fanboygedrag, en zonder fanboys is het toch ook niet meer leuk. Waar zouden alle leuke discussies dan zijn??
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    _O_ Dat is geweldig gezegd Hahhahaah, echt mooi verwoord. Idd, zo kom je in bepaalde scenario's terecht, waar je anders niet aan denkt. Zo van, hey, bekijk het ook eens langs die kant,... echt cool gezegd:D. En eigelijk heb ik de laatste tijd bij niemand problemen meer. Waar ik echt heel blij om ben. Vroeger toen ik hier nog niet lang was, was ik nog al een opgefokt manneke}:](ik ging elke discussie aan, wat eindigde in een bloedbad:9 :p ) ,maar dat is voorbij, het echt fanboyistich gedoe interresseert me niet meer. Soms eens een discussie die het waard, ja zeker!:) Zolang het maar reeël blijft he;). En ja, mensen als plasticman heb je hier ook wel nodig(bye the way, thanx plasticman, voor je goede zinnen hierboven). Persoonlijk vind ik hem wel een fanboy(sorry plasticman, ben eerlijk), omdat hij aanzienlijk grote fantasie en stuff heeft, en geflipte theoriën heeft_O_. Maar het stoort me echt helemaal niet meer(het is cool:)), ik vind het zelfs fijn soms:D. Dan zeg ik zo "hey Plasticman heeft zijn theorie uitgedokterd"_O_ . Hij is een waardige tegenstander(maar geen vijand, dat moet ik niet(meer) op een forum*) ). De enige waar ik een probleem gehad heb is Leze omdat die gisteren naar mij uithaalde zonder enige reden,maarja who cares he.

    Anyways, back ontopic maar zeker:D

    greetz
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2006
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, eindelijk is er vrede gesloten :+
     
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja en daar is onze holbewoner weer !!! Jippie :)

    Uhm mag dan teveel vertrouwen hebben in de PS3(en terecht natuurlijk), maar dat doe jij net zo goed met de Xbox360. Oftewel hou aub op met dat schijnheilige gedrag van je. Bedankt....
     
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar om even op 2 bladzijdes terug te slaan en verder te gaan waar we het over hadden, tot er opeens termen als fanboy gezeur bij werden gehaald (geen idee waar dat opeens vandaan kwam, maar oké), kunnen we nu concluderen dat die PS3 +-650 euro wordt? Omdat dat uit betrouwbare bronnen komt?

    PS. Puur objectieve achterliggende gedachtes, niks tegen PS3 totaal niet, behalve de controllers :9
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke....ik DACHT dat er vrede gesloten was, natuurlijk te mooi om waar te zijn :p :+
     
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh en een correcte spec. list van de PS3 vs 360! Daar vroeg ik ook een tijdje geleden al om. Of is er nog geen officiele correcte spec. list? Dan valt er natuurlijk nog erg weinig te discussieren over de kracht van de PS3...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina