1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PU Awards verplaatst

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jjpu, 1 apr 2003.

  1. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Mogelijk weten jullie het allemaal al wel, maar in de PU Aaards topic die ik net checkte zag ik het niet echt staan. De Awards zijn nu op 7 julie als kick off van de Megafestatie. Okay voor iederene die allergisch is voor de Megafestatie, de Awards zijn nog steeds ons ding en de Mega is dan dicht, alleen gamers komen dus. waarom dan de kick off daar. Nu de meest van de games blijven staan en de ha, wordt na de PU Awards de dag erop Ministry of games. Kun je dus nog langer gamen als je wilt. PU werkt druk mee aan de organisatie, zodat het credibil wordt. Om dat te bereiken willen we een zestal gamesites uitnodigen, de grootste en de beste. Xboxworld is onze keuze voor de Xbox. Niks is nog zeker en we gaan allemaal nog met elkaar praten, maar als het aan ons ligt staat Xboxworld ook met een stand op PU Awards en als ze het willen ook op de Mega.

    JJ
     
  2. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah cool. Zal wel vet zijn als XBW er is. Net als op de HCC.

    Wel goed dat het niet tijdens de Meag festatie is anders komt er ook volk die zoeits hebben van ''laten we daar ook maar ff binnen lopen en herrie kicken''.

    Tot dan..
     
  3. The FragmaN

    The FragmaN Active Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is goed nieuws dat we langer kunnen gamen op de Awards, want ik kom waarschijnlijk ook, hoi, hoi, hoi!!
     
  4. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    re

    Nu 4 julie is dus alleen PU Awards in hal 9 geloof ik. Van 5 juli tot en met 13 juli is diezelfde hal de Ministry of Games. deruime meerderheid van de exposanten blijft staan en wij als PU zullen ook wat demo´s op het grote scherm geven. Noem het een PU Awards Light. Gewoon een grote arcadehal. Maar 4 juli is echt speciaal, dan halen we alles uit de kast.

    En over die vervelende gasten, we eisen veel beveiliging op de Mega. Er staan voor tonnen aan apparatuur en dat weet de Mega. En als iedereen lekker gamet is er niets aan de hand. Gamen verbroederd omdat iedereen er in opgaat, Het wordt vervelend in die hallen waar je niets kunt doen. Dan gaat men hangen...

    JJ
     
  5. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    en waar wordt deze event dan gehouden
     
  6. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, lijkt me zeker cool. Als ik kan kom ik zeker. Maarja, ik vraag me wel af wat die gamessite's daar moeten doen dan met hun eigen stand. Als het gewoon voor de bezoekers is om de crew te ontmoeten dan is het opzich wel een tof idee. :)
     
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Zou idd cool zijn. HCC was al de rulage :cool:
     
  8. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Nu kan ik helemaal niet omdat ik dan in Italië bruin lig te worden..:'-(
     
  9. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik heb dan volgens mij nog nie eens vakantie :confused:
     
  10. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    YES!!
    dan kan ik dus toch!

    ik vond het al zon onhandige datum; precies als Pinkpop begint...

    good job!
     
  11. yentl

    yentl Wanted

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik waarschijnlijk toch wel komen
     
  12. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    het was toch op 4 julie, naja zal wel verkeerd gekeken hebben. In de power unlimited stond et fout
    *checkt powerweb
     
  13. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
  14. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz.. interessant..

    Ik zal er zeker zijn.. Vond de stand van XBW toen bij de HCC dagen ook redelijk indrukwekkend, zeker voor een site die het voor de eerste keer doet. Ben benieuwd hoe dat er op de PU Awards dan aan toe gaat.
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik kan wel, alleen het vervoer is nog een beetje lastig :\. Damn, wat heb ik een verdriet dat ik vorig jaar niet ben gegaan. Dit mag ik niet weer missen.
     
  16. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk net zo leuk als vorig jaar,ik kom 4 juli zeker en later misschien ook nog wel
     
  17. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles is nog steeds in de Jaarbeurshal. Gameshal heeft zelfs eigen ingang, ook tijdens Mega.

    En ja, die sites staan er om te laten zien wat er op het net gebeurd, ze trekken mensen aan, hun eigen bezoekers en die kunnen elkaar eens zien. Is toch een leuk idee van ons.

    JJ
     
  18. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    dat is geweldig :D, van hoelaat tot hoelaat zijn de PU awards nou??
     
  19. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    denk van 16.00 tot 22.00, maar ook daar zijn we nog over aan het steggelen. Maar dan wordt het eerder vroeger dan later, kwa begin.

    JJ
     
  20. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ehhmm...

    PU Awards zijn van 4 tot 10, maar je kunt toch hopelijk ook al eerder games checken daar, of niet??
     

Deel Deze Pagina