1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Punk] The Offspring

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 13 sep 2005.

1. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tidj gelede veel the offspring geluisterd. Is echt wel vette muziek. Maar nu luister k het niet meer veel.

2. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Hahahahahhaahha!

Eerder [eerstwelpunkmaarnunetzobraafalsaldiepoppunkbandjes] The Offspring

Niks tegen de offspring hoor, behalve dat het ietwat genant is om iemand die ouder dan 30 is te horen zingen over 'the worst hangover ever' en het feit dat ze Smash nooit hebben kunnen overtreffen, maar ga het nou geen punk noemen.

Ok. Mooi dat je zulke intieme dingen met ons wilt delen. Echt tof van je. Serieus.

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Wordt het zo'n lange topic titel he.

En wat is er raar aan om iemand van die leeftijd over dat soort dingen te horen zingen? Moet hij dan net als de [eerstwelpunkmaarnunetzobraafalsaldiepoppunkbandjes] over meisjes en verloren liefdes gaan zingen? ;)

Het is voor mij een band die ik echt heel graag hoor.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Leuk bandje, lang niet meer naar geluisterd.
    Million Miles Away blijft een erg tof/mooi nummer.

5. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Tja, van iemand die allang vader had kunnen zijn, zou ik verwachten dat hij zijn grenzen wel onderhand kent. Komt bij mij beetje geforceerd over, net of ze weer 16 zouden willen zijn. :p

En zodra ze over meisjes gaan zingen, hoeft het al helemaal niet meer van mij. Dat doen die huilerige emobandjes maar, punk gaat nog altijd over het rebelleren tegen de heersende normen & waarden (hoe spastisch en afgezaagd dat tegenwoordig ook is).

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is vader. ;)

En punk hoeft niet altijd over het 'rebelleren tegen de heersende normen en waarde' te gaan, punk is ook snelle drum ritme's, snelle refreinen en dat soort dingen. Tuurlijk, door Offspring's evolutie is dat échte punk er wel af gegaan, maar braver geworden... Nee, ben ik niet met je eens.

7. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was eigenlijk nog niet klaar, maar ga nou geen onnozele reacties zitten geven wat nergens op slaat. Jij hebt vast ook wel genoeg simpele reacties gegeven (zoals deze).

Om het even af te maken dan; The Offspring is WEL een Punk band. En een goede ook. Vooral Million Miles Away, die is echt supervet. En laat iemand die ouder dan 30 is toch mooi zingen over 'the worst hangover ever'. Waarom niet?

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Geweldige band_O_ ik hoef er niks meer aan toe te voegen_O_

9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn jij pnwed _O_ Weet je waarom? :cool:

10. *kuch*

Punk is Engels voor tuig, schorem.

Vanaf het midden van de jaren 1970 verwijst de term naar een stroming binnen de jongerencultuur die provocatie, wantrouwen tegen de grote ideologieën en de autonomie van het individu centraal stelt. Punk is speels, agressief, veelal humoristisch en anti-alles, wat onvermijdelijk leidt tot zelfspot. De weerzin tegen de gevestigde orde, en daarmee tegen bestaande uitgeverijen, galeries en platenmaatschappijen, heeft een doe-het-zelfmentaliteit tot gevolg.

aldus http://nl.wikipedia.org/wiki/Punk..

En punk is echt wel wat anders dan dit, dit is gewoonweg poprock en is het altijd geweest.

11. *kuch*

Punk is Engels voor tuig, schorem.

Vanaf het midden van de jaren 1970 verwijst de term naar een stroming binnen de jongerencultuur die provocatie, wantrouwen tegen de grote ideologieën en de autonomie van het individu centraal stelt. Punk is speels, agressief, veelal humoristisch en anti-alles, wat onvermijdelijk leidt tot zelfspot. De weerzin tegen de gevestigde orde, en daarmee tegen bestaande uitgeverijen, galeries en platenmaatschappijen, heeft een doe-het-zelfmentaliteit tot gevolg.

aldus http://nl.wikipedia.org/wiki/Punk..

En punk is echt wel wat anders dan dit, dit is gewoonweg poprock en is het altijd geweest. Ik wil hiermee niet zeggen dat het slecht is, maar het is alles behalve punk :).

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ach wat het ook mag zijn, ze hebben wel lekkere nummers.

Deel Deze Pagina