1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PvdA-commissie: schaf provincies af

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamer, 9 feb 2005.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    8) En dat staat ook nog in één reply!! Hoe belangrijk is carnaval voor je }:]

[edit]hier de reacties lezend van de friese en limburgse (limbabwaanse? 8)) kan ik wel constateren dat ze geen humor hebben :D. De overdreven serieuze reacties van jullie op de statements van de 'echte hollanders' mogen in de 'meest geniale reply op een reply-thread 8)[/edit]

Laatst bewerkt: 10 feb 2005
  2. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon samenvoegen die troep, provinties verdelen het land alleen maar.
    vooral lekker voor de friezen, brabo's en die andere boeren. >:)

3. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon opheffen die provincies. Niemand heeft binding met de provinciebesturen. Je hoeft alleen maar te kijken naar de opkomst voor de verkiezingen van de provinciale staten te kijken om te zien dat ze overbodig zijn.

4. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Eh, nou gaan we hier niet met vooroordelen over brabanders smijten, amsterdamse drugskoerier :9

p.s. Ik ben 100% brabander en HAAT carnaval en aangezien limburg het dichtst bij duitsland ligt, vind ik het de schuld van de limburgers dat we nog aan deze festiviteiten meedoen. :+

Voor de mensen die het niet snappen: vat dit niet al te letterlijk op want ik hou van jullie allemaal, ongeacht limburger of nederlander ;)

5. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    lol.. laten we het hier nog ff over hebben..
    nederland is gewoon 1land.. waar slaat het nou weer op dat friesland/brabant/huppelkutprovincie een eigenland zou moeten worden? we hebben onze rijkdom aan onze 'zeven verenigde gewesten' te danken.. al mogen dat er nu wat meer zijn.. anyway.. als het het land beter bestuurbaar maakt.. waarom niet?

6. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    kijk, de eerste stap in de goede richting :D

nog even en dan is nederland een state en europa een land :D
    WEG MET AMERIKA, wij gaan de wereld overnemen. Terroristen jagen :D

*Stemt voor weg met de provincies :D

7. CrXElite

CrXElite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whahahahahaha Tjonge Jonge ik ga hier verder niet meer op in...nu lul je wel ff anders ja Miez.zeg maar wat je wilt en die wijze raad wat je MIJ geeft he miez pas die maar eerst op jezelf toe dan.ennuh @ da -Z- ik ga niet met kinderen in duscussie...BTW jullie hebben geen respect voor andere mensen en hun menig...duz dat is ook de reden wrm er zoveel probs zijn in dit land...vooral in de Randstad...blijven jullie maar lekker daar..en met 'jullie' bedoel ik de mensen die dat wel weten met hun geneuzel..mensen die respect hebben voor andere ook al ben je het nog niet met ze eens...daar heb ik ook respect voor...en niet voor zo un miez die eerst over moslimterroristen gaat lullen en daarna zegt dat die dat niet ....bla bla bla...u get the point. Duh

<<RespectToAll>>

8. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    De echte Hollanders komen uit Noord-Holland, w00t,w00t!!

Edit: Niet te serieus nemen :9

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Niet zo mooi, gaat onze mooie friesecultuur.

En de enige mooie provincie van het land *)

10. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dan, heuterdekneuter van dat Finse gelul :+ Of Friese kruidkoek, das wel jammie :9

11. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    lol KUT PvdA ze hebben al eens eerder het hele land gesloopt waar we nu dus nog door met de elende zitten.................. Linkse hufters..:mad::mad:

12. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    :{ van dit soort domme reacties kan ik echt moe worden, vooral als ze niet worden onderbouwd 8)

Wat heeft de PVDA gedaan? het enige wat ze aan het doen zijn (als enigste lijkt het wel :'-( ), is het land leefbaarder maken voor iedereen, dat je niet de helft van nederland hoeft te creperen terwijl rijke mensen hun centjes aan het tellen zijn, en iedereen steeds meer tegen elkaar word opgezet.

13. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    mmm heel veel dramatische dingen die nu in de wet staan hebben zij erin gegooit.. het vreemdelingen beleid is ook van de fijne mensen van PvdA daardoor is het nu beetje drama met slecht geintergreerde mensen enzo dubbele paspoorten alles maar goed vinden enz enz...... :{ Maak je mij iig niet blij mee _0/

14. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    * haantje heeft het id dat Wilders heel wat meer dingen zegt om Nederland leefbaarder te maken :D _O_

Maar ging niet over politiek daarvoor moeten we ander topicje opzoeken :cool:

Sorry ik wist niet dat er met een Sterretje geqoute werd???? en dan een nieuwe post??? |:- excuses mods

15. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    HET MOET NIET NOG VEEL GEKKER WORDEN IN DIT MAFFE LAND!!!!

Goh...Griekenland of Spanje komt steeds dichterbij om daar maar te gaan wonen...

16. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    zou ik maar spanje pakken, want in griekenland in geen live!!

17. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    hahaha das een goede reden iig:) Spanje zou mij zowieso net ff meer aantrekken, ook net ff meer ontwikkeld imo.

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Vriezen of dooien? Liever dooie friesen :D

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nou leuk jong, wij friezen kunnen er ook niks aan doen dat wij zo goed zijn.

20. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    nu weet ik welke partijen ik bij de volgende verkiezing moet boycotten ..._>>> PVDA,CDA,VVD & D66

allemaal Anti Brabant/Limburg/Antwerpen ect

ik stel voor ...afscheiding va Brabant & limburg van NL...aangezien ze ons nie motten in NL....ik voel me net een neger of turk die nie welkom is in zijn/haar land :'-(

Deel Deze Pagina