1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PvdA-commissie: schaf provincies af

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamer, 9 feb 2005.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Waarom zou je een goed systeem veranderen.
    Om mij blijven alle provincie`s elke heeft iets unieks.
    Waarom je eigen culturen weg doen?

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Dan gaan de brabanders bij belgië, de limburgers naar duitsland en de friesen moeten een stukje zwemmen, maar dan kunnen hun wel bij scandinavië ergens bij.

probleem opgelost en laat het de rest allemaal maar uitzoeken met hun nederland ;)

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Perfect, al die subsidies die gaan plompebleden teelt, carnavalverenigingen, vlaaimakerijen, etc. kunnen we nu eindelijk in ons eigen zak steken. We richten een nieuw land op waarbij Den Haag de hoofdstad word en iedereen schatting moet betalen aan ons. En twente laten we ook afdrijven, de band Normaal mag zijn ding in Duitsland doen (Uuuhhuuuhuuhrend Hart)

4. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik heb er niet zoveel op tegen. Als dit systeem beter is dan provincies: invoeren die handel, zou de chauvinistische provinciemensen hier btw ook niet serieus nemen ;).

/Edit @ tha -Z-: Twente woon ik net in, en ik wil natuurlijk wel dat het bij Nederland hoort :+.

5. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    ja goede ideen we stoppen gewoon alle buitenlanders in kampen en vergassen ze! |:- (dat heeft hij nooit gezegd dat weet ik, maar dat is dan ook alleen omdat hij weet dat hij dat niet kan maken. ondertussen knielt hij elke avond voor zijn pim fortuijn en hitler poster aan zijn muur :+
    Ik denk dat hij maar beter goed kan uitkijken (niet voor mij hoor! maar voor andere mensen die niet blij met hem zijn)

6. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha kan te gek ook he :eek:

Om hem nou met hitler te "vergelijken"?? gaat wel heeeeeeeel erg ver vind je zelf niet weet je wel wat je roept?? :{

7. UmbraAlias

UmbraAlias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Respect To All? weet je wat je zegt, heb je het voor iedereen?
    Vertel mij dan maar eens wat respect nou eigenlijk betekent, respect is het ergste woord in Nederland, vind ik..
    Met die oranje wanabee bandjes. De meest erge racisten en asociale lopen ermee rond. En ze weten niet eens wat respect betekend.

Maar BTW, waarom zou het land beter bestuurbaar zijn zonder de provincies?
    Ben er op tegen.. O-)

8. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Goed, dat gaat me een beetje te ver, verwijder a.u.b. die opmerking want het slaat dus nergens op om politici met Hitler te vergelijken.

Ik weet niet wat ik van dit plan moet denken, maar ik denk niet dat alle problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen als Nederland in minder gebieden op de kaart zal staan..

9. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    wat waarschijnlijk gebeurd als NL in 4 delen gaat is dat bepaalde provincies samen gaan. Zuid-Oost waarschijnlijk Brabant en Limburg. Nederland Zuid-Oost krijgt dan dezelfde bevoegdheden als een provincie nu heeft. Brabant en Limburg blijven maar worden dan Regio Brabant en Limburg

[Edit]
    had niet alle 4 blz. gelezen. Niet in de gaten dat het nu ineens over concentratiekampen ipv provincies :confused:

Laatst bewerkt: 10 feb 2005
  10. TheEvilCuber

Leuk Bevonden:
    0
    Nope ik blijf erbij, hij weet zelf dat hij het niet direct zou kunnen zeggen / uitvoeren, maar hij zou zeker hetzelfde willen doen als hitler (hitler was ook "gewoon" een politici met extreme ideén, we weten allemaal hoe het uiteindelijk afliep _0/

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dit nou op. Je zit echt onzin uit te kramen. Volgens mij heb je geen idee waar je het over hebt. Hoe kan je het nou vergelijken met Hitler.

12. TheEvilCuber

Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet?

13. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ga daar maar eens over nadenken vrind, volgensmij ben je niet helemaal lekker ;)

14. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Er bestaat bijna geen term die zo leeg en inhoudsloos is als respect. (Normen en waarden komen in de buurt.) Deze termen zijn alleen nuttig als ze vergezeld gaan met een concreet voorbeeld. Die bandjes irriteren mij ook mateloos, conventionele rotzooi, uiterlijk vertoon dat werkelijk niets met respectvol gedrag te maken heeft. Wat de provincies betreft ben ik het ook met je eens.

Deel Deze Pagina