1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die is dacht ik van Survivor.

Queen maakte wel goede muziek, en dat hadden ze nu nog steeds kunnen doen als Freddie Mercury nog leefde. :'-(

2. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Hij was toch gestorven aan aids, of niet?

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Yup zo'n 14 jaar geleden. Vlak voordat hij overleed kwam hij er ook voor het eerst echt uit dat hij homo was.

Hele goede muziek vind ik het. Topnummers. Mijn ouders gaan in april naar het concert.

4. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hoe zat dat toch precies? Gaan ze gewoon de hele band (zoniet tijdelijk) weer bij elkaar brengen zonder - natuurlijk - Freddie? En waar wordt het concert precies gehouden?

5. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Queen zelf ook wel koool, vooral
    -Bohemiun rapsody
    -Dont Stop Me Now
    de rest vind ik ook wel aardig maar niet zo

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik weet niet precies hoe het allemaal zit. De hele band is volgens mij gewoon aanwezig maar dan met een vervanger voor Freddie (Naam van de vervanger ben ik kwijt). Het concert wordt volgens mij in Ahoy gegeven en als jij nog kaartjes wil hebben, heb je nogal pech want het was binnen een half uur compleet uitverkocht.

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik hoop niet dat ze een vervanger hebben voor freddy, die probeert kwa stem en ook kwa performance een nieuwe freddy te zijn.
    Moet zeggen dat ik, hoewel ik totaal geen fan ben van zijn normale muziek, het George Michael toch wel goed vond doen tijdens de concerten die ze speelden na de dood van Freddy.

Queen is een fantastische band, ik kan geen andere band verzinnen die zoveel impact heeft gehad op zoveel verschillende muziek stromingen. Van blues tot disco tot metal.

8. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Dat concert heb ik hier thuis op dvd liggen en ook ik ben geen fan van de originele queen, maar bij dat concert hebben ze wel de beste zanger/zangeres voor ieder nummer uitgekozen, zo vond ik bijvoorbeeld james hetfield het ook goed doen met stone cold crazy en natuurlijk axl rose en elthon john bij bohemian rapsody _O_

9. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    hehe je heb het iets verkeerd begrepen, ben wel fan van de originele queen, ben alleen geen fan van George Michael normaal, maar dat optreden samen met queen vond ik erg gaaf.
    Dat concert is idd erg gaaf, wel gezien maar helaas niet zelf op dvd. Laat overigens wel zien hoe de kwaliteiten zijn van die band als ze feilloos voor elk nummer toch een goede zanger/zangeress kunnen vinden.
    Hoewel geen enkele zanger de queen nummers beter kan zingen dan Freddy himself

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Helemaal mee eens.

Ik ben nu met zangles het nummer Somebody To Love helemaal aan het uitpluizen, echt een geniale song maar Freddy Mercurie is simpelweg niet te evenaren.

Dit las ik trouwens net:

Geen idee of het waar is...

11. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    "Dan wel of het publiek geld zal krijgen om te komen luisteren"

Begrijp ik deze zin nu goed? :confused:

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Hmmz. Ligt het nou aan mij of begrijp ik het verkeerd. Er zijn allang tickets verkocht...en ze zijn ook al allemaal op.

Edit/ Hee DW. Kan jij anders niet voor Freddie invallen? :9

Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
  13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Sure, no probs :cool:

14. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Somebody to love is echt een briljant nummer, nou gaat dat wel op voor meer nummers van queen.
    Maar het mooie van Somebody to love is dat het een simpel nummer lijkt en ook tot een bepaalde hoogte is maar toch blijf je er dingen in ontdekken.
    Dat is denk ik wel voornamelijk te danken aan Freddy kwa zangcapaciteiten.

Ik weet niet of Queen zonder John Deacon nog wel gaat werken. Tuurlijk zijn de invloeden imo van Taylor en May wat groter maar het geniale, het goede, aan queen was altijd dat ze allemaal van grote invloed waren op de band. Waar de meeste bands vaak 1 of 2 echte drijfveren hebben binnen de band was dat bij queen juist de kracht dat ze dat allemaal waren.

Denk overigens wel dat Paul Rodgers niet eens een slechte keus is. Ervaren zanger, met een eigen geluid. Lijkt me ook sterk dat hij Freddy zou proberen na te doen of te evenaren.
    Die andere zanger ken ik eigenlijk niet.

15. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    "Grote leegloop bij Queen-concert na hilarische vertoning"

:+.

16. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    HEy

ff een OFF TOPIC vraagje aan de MODS vinden jullie het goed als ik een GUNS N ROSES thread start omdat ik de band niet in de metal thread vind passen.

17. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    queen heeft fantastische nummers gemaakt, luister er regelmatig naar, meestal greatest hits 1 en 2, stuk voor stuk briljantjes _O_

de prachtige stem van mercury, het schitterende gitaarspel van brian may en stukken dat ze samen als achtergroondkoor zingen

kortom: 1 van de grootste bands allertijden!

18. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ik luister liever naar queen dan dat iik ze zie, dan zie je die freddie in zijn strakke leging :{ en dan die homo loop van hem :eek:

19. TheWalrus

TheWalrus Guest

Somebody to love.... hmmm, niet mijn favoriet, maar wel een goed nummer. Vooral id eleuke hoge haal op het eind ;)

20. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer ze naar nederland komen? Ik wil er graag heen.
    (orginele band maar natuurlijk andere zanger)

Deel Deze Pagina