1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Er zijn ook mensen die naar R&B luisteren en die niks van blanken moeten hebben.. Scheren we alle R&B liefhebbers dan maar even over 1 kam? Doen we toch ook niet..
    Je moet is leren dat het even over de muziek gaat, en dat je niet bevooroordeelt moet zijn over sommige mensen die zich via die muziek uitdrukken (vaak op een verkeerde manier)..
    En zoals ik al eerder zei; wie dance kut vind, heeft geen verstand van muziek, en zo geldt het ook voor R&B en hip hop etc.. En ga je hier tegen in, en stamp je alles de grond in, dan ben je een kortzichtig persoon, zonder enig inzicht in de mens zelf, een lompe meeloper, en iemand die eigenlijk nergens zal komen in zijn leven.. En daarmee bevestig je vervolgens weer mijn vooroordelen over liefhebbers van R&B.. Goh wat een fijne maatschappij kerel :{

2. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Orchrist, het ene moment praat je alsof 'Hem' zelf bent. Het andere moment constateer ik weer dat je de ander o.a. een lompe meeloper noemt.
    R&B vind ik persoonlijk goed, omdat het vooral songs zijn die over de liefde gaan. Tevens wordt dit veelal prachtig, melodieus begeleid.
    Dance, hardstyle e.d. vind ik zelf geen muziek, omdat dit enkel en alleen uit wat toontjes en een zware bass bestaat. Zo nu en dan zingt er een mooie meid mee, maar zelfs die teksten... Die teksten kan ík schrijven. Zo simpel. Tenslotte vind ik dat je er helemaal niet stylo op kan dansen.

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    ach ach ach waar gaat dit nu weer over gaan we een beetje ruzie lopen maken over welk genre helemaal top is en welke door de computer in elkaar is gezet jullie hebben allemaal gewoon geen brede kijk op muziek,ik kan je dan ook een baantje als discjockey bij een radiozender aanraden en dan niet een zender waar alleen Dance/R&B/Rock word gedraait maar 1 waar alles langs komt en op die manier leer je muziek waarderen ik ben zelf jaren lang discjockey geweest bij zo'n zender en vind bijna alle genres wel wat leuks tussen van R&B tot Dance tot Rock!(wat hier dus de hoofd genres zijn want d'r zijn d'r wel 50 in totaal ofzo)
    en dat gelul over style vol dansen of niet stylevol dansen slaat werkelijk nergens op dansen doe je voor je plezier en boeiend wat andere mensen daar van vinden als jij je maar vermaakt in de discotheek/cafe/restaurant/jongeren centrum of waar dan ook!
    en muziek is heel persoonlijk gebonden en niemand wil toch graag in een hokje (ja die spreekwoordelijke hokjes ja) worden gestopt?! of wel soms!

Laatst bewerkt: 17 mei 2004
  4. Karelax

Karelax Guest

Jajaja leuk en fijn allemaal het gaat hier over RnB...
    Wie vinden jullie beter Sisqo of Usher.. ik weet dat Usher laatste tijd heel erg 'koel' is enzo, maar Sisqo vind ik wel beter.. verder luister ik niet echt veel RnB ik hou het bij Hiphop maar die "Thong Song'' van Sisqo is echt masterlijk

5. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Zat laatst naar Are You Still Down van 2pac & Jon B. te luisteren. Kwam ik opeens op het idee om naar meer nummers van Jon B. te zoeken. Stuk of 6-7 gevonden, echt te gekke muziek _O_ . Lekker langzaam, goeie beats en dan Jon B. himself natuurlijk

Zeker een aanrader als je nog niks van Jon B hebt gehoord. Hier een paar nummers van hem

Solo:

Pretty Girl
    They Don't Know
    Dont talk
    I Do

Jon B & Babyface - Someone to love
    Jon B & Babyface - Love hurts

Laatst bewerkt: 17 mei 2004
  6. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Usher vonk ik altijd al magertjes, maar van Sisqo hoor je tegenwoordig nie zoveel. Kom ie binnenkort nog met een nieuwe album ofzo?

Thong Song was idd meesterlijk :9

7. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    juist... WAS meesterlijk... toen was die track echt doop... maar hetzelfde geld voor Yeah!... toen ik die pokoe ergens in oktober voor het eerst hoorde vond ik em geweldig... toen kwam er een paar maanden later een clip op tv... en nu word ie grijs gedraaid... zelfde is met thong song gebeurd... ik kan beide nummers niet meer uitstaan...

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    In echte Dance (dus niet wat je op de radio hoort) komen geen teksten voorbij, maar samples.. Teksten hebben dus niks met Dance te maken..
    Echter Dance is ietwat ingewikkelder dan wat toontjes en een zware bass, de bassline is tegenwoordig meer iets voor op de achtergrond zelfs.. En je kan er zeker wel heel stylevol op dansen, zeker nog nooit in een exclusieve club geweest :eek:

Maar ik zal me voor de rest afzijdig houden, dit is namelijk niet de bedoeling van de thread.

9. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    @Orchrist. Hahaha, wat is jouw inziens een exclusieve club? Cool Down Café? 8)

10. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah zuigt echt, ik kon het in begin al niet waarderen en nu al helemaal niet. Thong Song is nog altijd doper, behoorlijk oud maar nog altijd leuk om af en toe naar te luisteren :cool:

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Jij hebt er verstand van, en je kijkt nog verder dan je neus lang is ook.. Ow god wat een niveau.. Goed, einde discussie, er is al een andere thread voor aangemaakt.

12. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Allright, end of discussion. }:]

De laatste tijd betrap ik me erop dat ik in de auto en thuis vaker cd's luister van Alicia Keys, Marvin Gaye e.d.
    Songs In A Minor ligt voor 7,99 te koop bij de Free Record en op Bol.com kan je The Diary Of Alicia Keys voor rond de 15 euro kopen. Lekker goedkoop!

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44

Maar goed dat ik dan van R&B en hip-hop luister en dood op de bank lig dan alleen maar dansen omdat ik pillen slik.

14. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    oke nu even genoeg hierover mensen... als jullie nog willen klagen over een andere muziek soort ga dan maar hiernaartoe: http://xboxworld.nl/forum/showthread.php?t=52160
    en anders stoppen met posten... nu gewoon over R&B praten... DAMNIT... vind je het gek dat alles gesloten word...

15. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    tja... ik geef toe ik ging een beetje te ver orcrist maar toch die mensen heb je wel... r&b en hip-hop is tenminste muziek met een verhaal en gevoel.. ( behalve die van elephant man ;) )

De cd van donnell jones is trouwes wel een aanrader... en marques houston is een beetje van alles.. het lijkt alsof hij iedereen nadoet maar hij lat zien dat ie t kan best wel lache cd..

Laatst bewerkt: 19 mei 2004
  16. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Waddup Jermain..
    Hiphop is nummer 1 voor mij maar luister ook wel naar Soul..vooral als Misses DiaLogical aanwezig is.
    Voorkeur gaat uit naar ouwe Soul (Bobby Womack, Al Green, Marvin Gaye)

Usher, Joe, Musiq en af en toe Alicia doet het ook wel voor mij.

17. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    @ak-47
    Elephant man is noch hip-hop noch r&b...
    zoiets noem je dancehall
    @dialogical
    'sup sup... long time...
    hip hop is voor mij ook nummer 1, maar laatste tijd luister ik toch meer R&B en soul
    als er smatjes zijn is het zowieso... ik noem het eigenlijk ook situatiemuziek... :p...
    p.s. geef me dat plaatje van die tenu nikkel...

18. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik alsjeblieft niet het woord urban, je kan hip-hop toch niet samen met R´n B in een genre zetten. Er is wel enkele hip hop die veel RnB invloeden heeft, vooral de meer commerciele rappers maken veel gebruik van R´n B.

19. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    andersom ook...

Deel Deze Pagina