1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

R.I.P. wat wil jij op je steen hebben?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Outlander, 23 mei 2004.

  1. Noodles

    Noodles Guest

    Nemesis je wil toch niet echt dat van die grappen op je grafsteen?
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Voor mij maakt het dan toch niet meer uit, maar ik zou wel de humor/sarcasme ervan kunnen waarderen, maar dan heb ik ook een vrij zwart gevoel van humor.
    Liever zoiets als dat als weer het standaard gedichtje of iets dergelijks.
    Uiteindelijk vind ik het wel meer een beslissing voor mijn nabestaanden wat er op die steen komt. Hoewel ik wel mijn moeder voor een dergelijke grap aanzie (mocht me nu iets gebeuren).
    Wat ik alleen zeker niet wil (en dat heb ik al besproken met mijn moeder) is geen "waarheen gaat de weg" muziek op de achtergrond. Dan liever iets uit mijn cd collectie, rob zombie ofzo.. :)
     
  3. Noodles

    Noodles Guest

    oke :D ieder zijn smaak maar ja ik hou echt wel van ouwehoeren en grappen enzo (misschien wel te veel :0) maar op een grafsteen zou ik het niet willen.
     
  4. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word gecremeerd samen met mijn computer en xbox en in een glazen urn gestopt kan ik naar buiten kijken als ik mijn xbox zat ben _0/

    dit is trouwens wel serieus hoor
     
  5. Noodles

    Noodles Guest

    oke dan maar als jij dood gaat is xbox ook dood denk ik
     

Deel Deze Pagina