Racisme, extreem nationalisme en white power

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elendill2003, 3 nov 2005.

  1. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Bij ons hier is het al zover , eergisteren gingen de eerste auto's in brussel al in de vlammen op.
    Gisteren was het weer van hetzelfde in brussel met enkele in brand gestoken auto's , en twee keer een poging om met een fles brandende benzine geworpen in keldergaten om zo brand te stichten .
    En tevens gisterennacht werden ook in antwerpen , st niklaas , gent en brugge ook enkele auto's in brand gestoken.
    En nu vanavond is hier in mechelen ook al een auto in de vlammen opgegaan.

    Hier bij ons staat de auto in de garage en de riotgun staat geladen klaar , en de eerste de beste gast die hier met een fles benzine met brandende lont in het straat verschijnt gaat van mij een mooi groot gat in zijn lijf krijgen .:cool:
     
  2. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zien we het graag Svennies gewoon tussen z'n ogen mikken :cool:

    En btw ligt Sint-Niklaas niet op de Nederlandse grens??

    Oeewwwwwww komt nu wel heel dichtbij allemaal (bladiebladiebla 8) )
     
  3. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Yep , zijt maar zeker dat ik dan niet zal missen aangezien ik tijdens mijn legerdienst de tweede beste schutter van het regiment was met als standaardwapen de fall 0 . :D :+
     
  4. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik was altijd wel goed met pijltjes schieten. Ik had zo'n gele buis, wel drie op elkaar en een richtertje erop. Heerlijke tijden waren dat. Was de beste van mijn vrienden in pijltjes schieten!
     
  5. Victor

    Victor Guest

    Dus jij gaat heel Nederland beschermen in je eentje? :cool:

    Ontopic:
    Ik volg het allemaal niet meer, rampenmoe om het maar zo te noemen.

    *Lees thread door om mee te discussiëren*
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2005
  6. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk. Den vaderland getrouwen.
     
  7. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Voor je vaderland zelf mag je het vooral niet doen , nee als je iets doet doe het dan voor jezelf of voor je naaste , aangezien je vaderland voor jou ook niets zal doen behalve het grootste deel van jouw zuurverdiende loon in eigen zak steken.
     
  8. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee hoor, zo onderhoud ik weer talloze sneue ambtenaren. Daar ben ik best trots op, zijn die mensen ook part time aan het werk...
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederland is van de Nederlanders en NIET van de buitenlanders, dus weg er MEE! _0/ _0/ }:]
     
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh onderbouwede mening die veel bijdraagt aan de discussie
     
  11. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    De negerzoen heet geen negerzoen meer
    Gepost door Bart (Mainport) - Bron: De Telegraaf
    Gepubliceerd: donderdag 23 maart 2006 @ 08:31
    De negerzoen is verleden tijd, vanaf heden heet het koekje 'Buys Zoenen'. De fabrikant van de Zoenen heeft dit gedaan omdat hij van mening is dat de negerzoen een racistische bijklank heeft. "Negerzoen kan niet meer in deze tijd", zegt Jos Verhoeven van Bakkerij Van der Breggen, die verantwoordelijk is voor de productie.

    86 jaar geleden werd de lekkernij voor het eerst op de markt geïntroduceerd onder de oude naam. De negerzoen is zo bekend dat zelfs de dikke Van Dale het woord heeft opgenomen. Toch meent Verhoeven dat er gemoderniseerd moet worden: "Onze lekkernij moet een positieve uitstraling hebben. Dat is absoluut het geval met onze nieuwe productnaam."


    van fok dit. maar wat vinden jullie ervan? ik denk dat ik gewoon de term negerzoen wel blijf gebruiken. Zo zijn er veel meer producten die dan van naam moeten veranderen toch?
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    ik vind dat dus echt schandalig!

    das gewoon stukje cultuur en nostalgie, en nou ineens moet dat veranderd worden :confused:. Wonen al ik weet niet hoeveel jaar buitenlanders hier, heb daar helemaal niks tegen.. zeker niet, maar waarom mag het nu ineens niet meer en zouden ze zich gediscrimineerd ofzo hierdoor voelen?
    Het woordje negerzoenen lijkt me dan ook nog best onschuldig.
    Maar het hoort gewoon bij Nederland, is een product dat al zo lang bestaat, en nou moet het ineens worden veranderd. belachelijk!
     
  13. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens|:- en de jodenkoeken dan?
     
  14. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    die werden volgens mij door de joden zelf gemaakt, en dus jodenkoeken genoemd. kennelijk waren ze trots op hun (best smakelijke) koeken :)
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik vind dit ook belachelijk. En dat ze er nu pas mee komen. Het product bestaat al superlang. Hoe kan dit nou discriminerend over komen?
     
  16. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    R.I.P Negerzoen. :{

    Maarja ik vond ze toch al vies (zoals alles wat met negers te maken heeft). :+
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles wat met negers te maken heeft?
     
  18. Ik snap het niet? waarom heeft men een hekel aan negers? Wat hebben ze ooit fout gedaan, wij hebben eerder wat fout gedaan bij hun dan zij bij ons. Leg me uit wat ze verkeerd hebben gedaan.. ik wil het namelijk graag weten.. :)
     
  19. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn wel lekkerO-) , maar waar slaat dit op :(zoals alles wat met negers te maken heeft)
     
  20. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Zwaar trieste actie van de negerzoenen producent. Niet van deze tijd? Juist wel! Juist in deze tijd zouden zulk soort dingen moeten kunnen. Ik denk dat die bang was dat die door de zwarte bevolking geboycot ging worden en de naam daarom veranderde. Maar ik denk dat die nu JUIST de sympatie van heel veel mensen verloren heeft. Alsof er daadwerkelijk mensen waren die zich beledigd voelden als ze naar een pak Negerzoenen keken. :D
     

Deel Deze Pagina