Racisme, extreem nationalisme en white power

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elendill2003, 3 nov 2005.

  1. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp deze reactie had hem ookal verwacht.
    ik zeg ook niet dat autochtonen jongeren het niet zouden (kunnen) doen.
    maar het valt me wel op dat allochtone jongeren een stuk minder "respect" hebben voor ouderen/leraren/meisjes.
    Dat zie ik hier, op straat bij die hangtypes en gister ook weer in de winkel(daar drukten "ze" een oudere vrouw aan de kant om eerder te kunnen afrekenen)

    Ook ik ben geen rasict, echt niet, ik heb ook allochtone vrienden en collega's,
    maar ik snap wel waarom mensen een beeld krijgen.
    Omdat er naar mijn mening wel meer asosiaalgedrag komt uit allochtone jongeren dan autochtone.
     
  2. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0

    Echt niet normaal dit. Normen en waarden that is.
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje is echt te ernstig, maakt me niet uit van welke afkomst die gast is marokaan of nederlander ik hoef hem niet in me land te hebben. Uitzetten!

    Mensen die zo doen zijn simpelweg dom. Kan je 100 keer op havo zitten of zoiets je blijft dom...
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2007
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat ook erg schrijnend is is het feit dat de hele groep toekijkt en het oogluikend lijkt toe te staan, erg zwak. Afkomst boeit mij niet, dit is gewoon een lowlife die het allemaal niet meer op een rijtje heeft staan, zeer triest. Natuurlijk weet ik niet wat eraan vooraf is gegaan maar kom op, dit is geen reactie meer..
     

Deel Deze Pagina