1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Racisme, extreem nationalisme en white power

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elendill2003, 3 nov 2005.

  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Als ik ergens een hekel aan heb is het Fascisme. Gadverdamme het is gewoon te ziek voor woorden.

    Maar ik weiger mijn haat tegen Facisme te koppelen met Lonsdale. In Engeland, waar Lonsdale ook vandaan komt, is het gewoon een normaal sportmerk. Blackburn Rovers heeft het als sponsor. Een neger heeft Lonsdale ook nog eens opgericht.

    Het zijn die fucking neo's die er 'Laat ons Nederlanders samen de allochtonen langzaam excecuteren' van hebben gemaakt. Ik vind Lonsdale best mooie kleren hebben, maar ik heb het niet in bezit, omdat je dankzij die hufters meteen als racist en facist wordt gezien als je Lonsdale draagt.
     
  2. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Lonsdale is van oorsprong geen racisten-merk, zoals er al meerdere malen gezegt is, maar toch vind ik dat je als je geen racist bent die kleren beter niet kan dragen, omdat mensen je dan vaak toch als racist zien. Ik kende iemand die Lonsdale droeg lang voordat het bekend stond als racisten-merk, maar nu heeft hij al die kleding ook weggedaan, puur omdat mensen dachten dat hij één of andere nazi-skinhead was toen hij die kleren droeg.

    Misschien zou het een idee zijn voor Lonsdale om allochtonen 50% korting te geven. ;)
     
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah even een simpele vergelijking:Zoals de gemiddelde nederlander de burka ziet als een teken dat iemand extrimistisch is (terwijl dit een geloofs uitting is een in mijn ogen beetje overdreven maar dat vind ik van bijna alle geloofsuitingen) Zo wordt londsdale vergeleken met rasicme.Beide dom beide in de huidige situatie en negatieve spiraal niet te voorkomen.

    Racisme ontstaat trouwens uit kortzichtigheid.Die purssianblue meiden krijg thuisscholing puur en alleen gericht op de haat die hun ouders hebben.Eenmaal in zon omgeving is ontkomen aan die haat niet echt mogelijk.
     
  4. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    echt triest dat gezeik over lonsdale.. is gewoon een merk dat hoort bij hardcore.. net als dat er op een frikandel speciaal uitjes horen. :confused: altijd dat slappe gezwam van lonsdale = racisten. lekker onzin. eiglijk maak je dan zelf ook onderscheid, want niet iedereen die lonsdale draagt is een racist. en over dat van dat stormfront forum, er zijn volgens mij genoeg moslim fora's waar zo over de blanke medemens word gepraat en/of terroristische aanslagen of wat te fuck dan ook beraamd worden.

    ojah enne.. die 2 wijfies.. wat ze zingen dat kan niet.. maar ze zien er wel donders lekker uit :9

    edit: ojah ben ik met me nederlandse vlag op dit forum nou extreem nationalistisch:9;) (die discussie was er ooit al is over een vlag op een schooltas, was ook mooie discussie toen:);):9
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  5. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar gezeik. Als een allochtoon tegen jou zegt K*nk*r hollander en jij zegt Kut neger terug geven ze je gelijk aan bij de politie of de directie van school voor discriminatie :confused:. En ze geven die allochtonen dan nog gelijk ook, omdat ze het al moeilijk genoeg hebben in nederland |:-

    En iedereen lult wel over mensen die lonsdale, Hardcore Holland, Pit Bull of bv. Neophyte dragen dat die gelijk racisten zijn, dat slaat nergens op, neem die moslims met hun gezeik dat homos dood moeten :confused: Dat staat nergens in de Koran dat maken ze er zelf van en dan moeten wij er nog respect voor hebben ook :eek: nou totaal niet sorry. En dan zijn er in Nederland ook nog eens aparte scholen voor Imams, dat is tog dom. Hun willen bij Nederland horen dan moeten zij zich aanpassen aan ons wij niet aan hun. Ik bedoel al ga je naar Turkye dan zie je daar geen een vrouw (behalve de oudere) met zon dom hoofddoekje lopen en hier dan weer wel, dan zeggen ze omdat dat is om hun eigen cultuur te houden. Als ze zo graag hun eigen cultuur willen houden laat ze dan lekker in hun eigen land blijven, als je naar een ander land gaat hoort dat te zijn omdat je in die cultuur wilt leven en niet om je cultuur er heen te brengen en lekker met ze allen gaan zitten feesten op het geld van je uitkering.

    En al die moslim jongeren (meestal marokanen of turken) moeten altijd maar rellen en rijden met hun 'stoere' autos rond met die kut muziek keihard aan en als je kijkt lopen ze je gelijk nog te bedrijgen ook :{
     
  6. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    welkom in kanalen eiland
     
  7. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff praat me er niet van...:{
     
  8. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    -Omdat er domme moslims zijn die op een forum hun haat uiten betekent niet dat iemand anders ook de recht krijgt om zoiets dergelijks op te zetten.
    Het blijft fout.

    -Je ziet in Turkije geen mensen met hoofddoeken? Ik neem aan dat je daar zelf ooit bent geweest?
    Dan kan ik 1 ding zeggen: Je hebt géén idee waarschijnlijk van hoe groot Turkije wel is. En ik weet nu al, dat als jij daar bent geweest, het 99% een toeristisch gebied/plaats is geweest.

    -En áls dat nog waar zou zijn ook nog, omdat ze het in Turkije fout doen, betekent dat niet dat je de hele cultuur mag laten vervallen :{ wat een onzin..

    -Dom hoofdoekje? --> Vind je het gek als mensen dom lonsdale truitjes noemen als jij precies het zelfde andersom doet.

    -Niet iedereen die Lonsdale draagt is dus een racist? Gelijk heb je waarschijnlijk, maar snap je nu het vooroordeel tegen de moslims wanneer zij iets van hun cultuur uiten en dat weer wordt gezien als weet ik veel wat?

    -"En al die moslim jongeren (meestal marokanen of turken) moeten altijd maar rellen en rijden met hun 'stoere' autos rond met die kut muziek keihard aan en als je kijkt lopen ze je gelijk nog te bedrijgen ook"
    ---Gaan we hier opnoemen wat we allemaal kut vinden? Hell, ik vind die punkers en skaters kut, WEG ERMEE..
    woehoe.. :{ Ik kan elk spel dat jij speelt meespelen, geen problemen mee :)
     
  9. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Het feit dat 9 van de 10 Lonsdale dragers dit doen uit extreem-rechtse overwegingen zegt genoeg. Persoonlijk heb ik ook altijd een idee van 'hey, een racist' (om het zo maar te zeggen 8)) als ik iemand zie die Lonsdale draagt. En dat hebben veel mensen. Voor mij is Lonsdale een merk dat gedragen wordt door extreem-rechtste jongeren en racisten. En voor velen ook. En daar moet je je van bewust zijn als je Lonsdale draagt.
     
  10. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Kom eens terug als je een samenhangend verhaal kan schrijven met beweringen ondersteund door de juiste argumenten, want dit is niet meer dan een brei van domme zinnen voor mij.

    Wel leuk dat je het stereotype beeld van domme Lonsdale jongeren versterkt.

    Overigens mag je als 'nationalist' de Nederlandse taal weleens wat meer gaan respecteren. :{
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo BS.Ik heb 10 jaar lang in Oog in AL gewoont wat vrijwel naast kanalen eiland ligt.Ik kwam er veel aangezien er een vriendje van mij woonde.Ik heb nooit maar dan ook nooit daar gezeik gehad.Ik kom zelfs nu nog vrijvaak op de kanaalstraat (Als je het hebt over een buurt met allochtonen) als ik in utrecht ben.Mijn moeder wordt daar vriendelijker behandelt dan hier in de AH hoor.

    Edit ben het eens met Drone *verbazing*
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  12. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Beide posts true Drone :)
     
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Waspoeder voor den arischen mensch. Haalt zwarte vuile vlecken uit den ondergoed
    [​IMG]
     
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ariers! Wapent U en treckt den wijden wereld in jegens het zwart addergerboed. Laat uw schoone witten tanden zien
    [​IMG]
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het dan hebt over smakeloos....
     
  16. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me echt op dat racisten bijna altijd echt simpele figuren zijn. Ze kunnen niet eens analyseren waar hun vijandige houding vandaan komt en zijn meestal overtuigd van onwaarheden. Ik denk dat extreem rechtste gedachten van jongeren meestal bij de ouders beginnen. Mensen zijn vaak echt onwetend. Dat kan zijn door opvoeding of indoctrinatie, soms is het zelfs hetzelfde. Ik merk dit het beste bij mijn opa. Ik ben geboren in Oostenrijk en gedeeltelijk opgegroeid. Ook mijn opa is als velen in Oostenrijk min of meer slachtoffer geworden van de propaganda van Goebbels. Hij heeft naast de verschrikkingen van WOII nog steeds een vertekend beeld van de Nazi's en heeft de indruk dat ze "helemaal zo slecht nog niet zijn". Wat me opvalt is dat de jeugd in Duitsland en Oostenrijk nu allemaal zo anti-nazi is omdat zij waarschijnlijk het sterkst geconfronteerd worden met de slechte reputatie van hun landen uit de 2e Wereld Oorlog.

    Ik denk dat nationalisme echt een slechte zaak is. Je moet open staan voor andere culturen want cultuur verrijkt je. Het geeft je niet zo'n one-sided visie. Wij doen wel zo multi-cultureel maar we willen het helemaal niet zijn. Bijna iedereen is ontevreden over "de buitenlanders". Laten we Nederland vrij houden. Natuurlijk niet in de zin van ruimte maar gewoon van meningsuiting want als Donner met een wetsvoorstel komt waarin staat dat er geen kritiek meer mag geleverd worden op het kabinet dat vraag ik me af waar het heengaat met onze democratie en vrijheid van meningsuiting.
     
  17. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    lonsdale en een hoofddoekje is toch niet te vergelijken.
    stel dat als iedereen hier allemaal klompen zouden dragen. dan gaan turken en marrokanen tog ook niet turkse vlag op hun kleren doen. mensen die londsale dragen en white power roepen enzo zijn gewoon ziek in hun hoofd. 10 procent van nederland is ongeveer buitenlands. dan hoef je tog niet voor die 10 procent die kleren aan te doen enzo. dat is gewoon klets. als ik racisten zie staan dan loop ik daar met 10 meter om heen. dat heb ik bij buitenlanders niet. en als je zegt dat moslims discrimineren tegen homo's dan moet je maar eens naar een willekeurige iemand vragen of hij racist is. 99% is racist. van de moslims is echt hooguit 20% tegen homo's en Rooms Khatholieken zijn van oorsprong ook tegen homo's. en ik denk dat Katholieken meer tegen homo's discrimineren dan moslims.
     
  18. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    weetje wat het is ... de meeste mensen die racistisch zijn komen van vaak het 'platteland'. omdat nu steeds meer 'buitenlanders' ook buiten de stad gaan wonen.. voor de mensen in die in een dorp wonen is het een nieuw 'iets' en sommige gaan er tegen verzetten..


    zowiesohttp://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=72753
    - zijn de meeste 'racisten' meelopers..
    - wordt heel vaak de link gelegd tussen lonsdale, hardcore en racisme
    - en ken je net zo goed zeggen dat het Karl Kani merk gedragen wordt door buitenlanders die nederlanders haten



    :{
     
  19. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je de combinatie van lonsdale & white power roepen?
    of kan ik nou zeggen : ''wow ik hou van hardcore,darkcore,terror en draag lonsdale dus ik ben ziek in mijn hooft'' kan ik tog dan tog ook over jou zeggen omdat jij van een bepaalde muzieksoort houd.
     
  20. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je Lonsdale draagt als je niet extreem-rechts bent, ben je niet gestoord. Anders wel.

    En waarom haal je die muziekstijlen erbij? Daar heeft hij het niet over.
     

Deel Deze Pagina