Ach goh, het rechts extremistische tuig. Je moet ze gewoon negeren. Als ik die zieltjes zie moet ik altijd lachen, kan er niks aan doen (trouwens hetzelfde met vervelende maroc's, maar die toch vooral omdat ze zich zo verwaand gedragen met hun grote mond). Ze lopen altijd zo sneu, zijn altijd lelijk en moeten dat compenseren met dat stakkerige zwarte hardcore jasje van ze. Die meiden zien er al helemaal niet uit. Als ik die lonsdale figuren zie, moet ik toch wel denken aan het begrip incest. Neef en nicht vrijt licht moet toch wel opgaan, maar goed, dat is ook wel nodig hé voor een sterk wit ras.
De meeste van deze zieltjes schrijven slecht Nederlands, iets wat ook niet verbazendwekkend is gezien hun geringe intelligentie. Hun cultuurniveau strekt zich niet verder dan die takke herrie genaamd Hardcore. Luister eens Chopin of anders iets kinderachtigs als Mozart (erg kinderachtig, ach ja). Nee, zelfs dat is teveel gevraagd. Ik heb een beter idee. Census kiesrecht en districtenstelsel invoeren. Zo houd je al die rechtse excessen uit de politiek (misschien niet die sneue Pim Fortuyn beweging, maar die's toch mooi dood). Is goed voor Nederland en een stabiele democratie in het algemeen. Tevens moet er meer aandacht gegeven worden aan geschiedenislessen voor dat debiele tuig. Dat kan echter ook weer te gecompliceerd zijn voor dat spul...
Ach ja. Zieltjes.
Laatst bewerkt: 3 nov 2005