1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Racisme, extreem nationalisme en white power

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elendill2003, 3 nov 2005.

  1. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Over je 2e punt, met de link tussen hardcore en racisme:
    Wel jammer eigenlijk, ik hou best wel van Hardcore, ik luister er iig naar, en ik zou natuurlijk wel naar een party willen gaan.. alleen omdat ik weet dat ik daar negatief zou opvallen hoef ik er niet eens aan te denken.
    Heb ik ook met vak 410 in de Arena.. Ik zou graag met ze willen mee doen en als een fanatiek mee willen juichen voor Ajax. Maar ik begin er niet aan, ik zal er niet worden geaccepteerd. Dat is gewoon iets dat ik nu al weet.
     
  2. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    hardcore heeft niks met racisten te maken. alleen de meeste die van hardcore houden zijn racist en dragen lonsdale. maar dat heeft nu even niks met muziek te maken. dit gaat om respect voor de medemens. je weet dat lonsdale bekent staat door die afkorting. dus uit principe draag ik het dan gewoon niet. moslim extremisten zijn ook ziek in hun hoofd. maar we moeten niet kijken naar terrorisme. maar discriminatie op school en overal in nederland. als je dat aanpakt dan gaat het al een stuk beter. het begint bij je zelf. en sorry maar mensen die zeggen dat ze lonsdale mooi vinden vind ik gewoon een slappe smoes. ze willen er gewoon "bij horen".
     
  3. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom zelf ok uit een dorp. Het zijn vooral jongeren uit basis. (het laagste van de middelbare school) Vind het soms wel mooi om dik uit te halen naar die gasten, zoals dingen van aap of gorilla naar hun te roepen. Maar dat is gewoon lol. En ik vindt ook niet dat je londsdale en Hardcore er aan kopeld. Ook al vindt ik Hardcore maar niks.
     
  4. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach goh, het rechts extremistische tuig. Je moet ze gewoon negeren. Als ik die zieltjes zie moet ik altijd lachen, kan er niks aan doen (trouwens hetzelfde met vervelende maroc's, maar die toch vooral omdat ze zich zo verwaand gedragen met hun grote mond). Ze lopen altijd zo sneu, zijn altijd lelijk en moeten dat compenseren met dat stakkerige zwarte hardcore jasje van ze. Die meiden zien er al helemaal niet uit. Als ik die lonsdale figuren zie, moet ik toch wel denken aan het begrip incest. Neef en nicht vrijt licht moet toch wel opgaan, maar goed, dat is ook wel nodig hé voor een sterk wit ras.

    De meeste van deze zieltjes schrijven slecht Nederlands, iets wat ook niet verbazendwekkend is gezien hun geringe intelligentie. Hun cultuurniveau strekt zich niet verder dan die takke herrie genaamd Hardcore. Luister eens Chopin of anders iets kinderachtigs als Mozart (erg kinderachtig, ach ja). Nee, zelfs dat is teveel gevraagd. Ik heb een beter idee. Census kiesrecht en districtenstelsel invoeren. Zo houd je al die rechtse excessen uit de politiek (misschien niet die sneue Pim Fortuyn beweging, maar die's toch mooi dood). Is goed voor Nederland en een stabiele democratie in het algemeen. Tevens moet er meer aandacht gegeven worden aan geschiedenislessen voor dat debiele tuig. Dat kan echter ook weer te gecompliceerd zijn voor dat spul...


    Ach ja. Zieltjes.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat vind je wel mooi?
    Ben jij wel helemaal lekker joh?
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, of hij doet nu of ie het zegt, of hij kent ze goed genoeg om te weten wat ie tegen ze mag zeggen.
    Er zijn zwarten die er niet zo problemen mee hebben als je ze zwart noemt, dit had ik bij oud-klasgenoot, omdat we van elkaar wisten dat het geintjes waren (die iedereen toen over elkaar maakte).
    Maar goed, zou verder niet weten wat er mooi aan is om iemand uit te maken voor gorilla of aap, tenzij zij beginnen, maar dat heb ik nog niet meegemaakt. :)
     
  7. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het op zich wel begrijpen aan de andere kant weer niet , heel veel jongeren maar ook volwassenen zijn bang dat Nederland zijn identiteit zal verliezen door de toenemende migranten stroom , ook door het feit dat de meeste allochtone gezinnen meer kinderen nemen dan een gemiddeld autochtoon gezin zal in 2015 meer dan de helft van alle kinderen die in Nederland geboren worden van een etnische minderheid zijn.

    Zoals je ziet is het aan de ene kant dus wel te begrijpen , deze mensen zijn gewoon bang en gefrustreerd om het Nederland wat zij kennen kwijt te raken.
     
  8. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Zegt genoeg. Overigens is de meest gangbare term verbazingwekkend. ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  9. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    a
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2023
  10. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Yep , en zéér zeker is dat Argus volkomen gelijk heeft .
    Aan hun schrijfwijze en spellingsfouten alléén al kan je die gasten al herkennen.:+
    Probleem is alléén maar , dat ik er hier héél veel tegenkom met zulke schrijfwijze en bijbehorende spellingsfouten.:eek:
     
  11. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Och de Goden, zij hebben mij vervloekt met een duivelse vrucht! Ik werd afgeleid... mijn excuses voor dit stukje barbaarsheid van mijn zijde.
     
  12. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Mag ik dan bronnen over de werkloosheid bij allochtonen?
     
  13. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, het zijn niet de feiten.

    Er zitten VEEL meer autochtonen mensen in de zware criminaliteit dan allochtonen, de meeste allochtonen die zitten zowiezo in de "kleine criminaliteit" dan in de grote. Dat komt mede omdat ze niet de goede integratie of de goede opvoeding hebben gehad. (Lees: armoede)

    Laatst, vriend van me was geslagen in een kroeg. Nee, niet door een allochtoon, maar door een door en door Nederlandse boer. Als je ook kijkt naar kleine dorpen, die mensen daar gebruiken veel meer drugs dan de allochtonen.
    Het word allemaal zo generaliseert dat het niet meer normaal is.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  14. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    a
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2023
  15. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Relatief gezien zitten er echt wel véél meer allochtonen in de gevangenis hoor. 30% van de veroordeelden is van buitenlandse komaf, terwijl nog geen 10% van de bevolking van allochtoons is. Bron
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik weet de bron wel.
    Je nek!
     
  17. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Google is ook jouw vriend, als je met een verhaal komt zou het leuk zijn deze zelf te onderbouwen. En het feit dat jij het niet wilt opzoeken geeft mij alleen maar meer reden om te geloven dat je onzin lult.
     
  18. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3


    Need i say more?
     
  19. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Dus , het was maar van horen zeggen , via.... via..... via.... en dan het verhaal maar aandikken zeker.
    Als je A zegt kerel , dan moet je ook B zeggen , en als je dat niet kan moet je de wijste wezen en helemaal niets zeggen.|:-
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er mis dat de helft van de geboren kinderen van een ethnische minderheid zijn ?.Ben je als allochtoon een slechtere ouder ? of als allochtoon kind minderwaardig tegen over een autochtoon kind ?.Als je het zo wil bekijken hadden we nooit die gastarbijders naar ons land moeten halen om de klusjes op te knappen die wij niet meer wilde.Face vanaf het moment dat wij als "supriuere" westerse macht landen gingen ontdekken bestond het risico dat je als land je identiteit verliest.

    Dan komt de vraag wat is onze identiteit nou werkelijk ?.We zijn een soort kleine amerika aan het worden is dat dan positief ?.Wat is er mis met een andere cultuur ?.Waarom zouden we er niet van kunnen leren ?(en zij van ons)een multiculturele sameleving, best of both worlds.
     

Deel Deze Pagina