1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Racisme, extreem nationalisme en white power

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elendill2003, 3 nov 2005.

  1. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier moest ik echt om lachen. Ik had hier gister nog met een vriend over. Die vriend zei iets van: "De gemiddelde Nederlander komt nooit in contact met buitenlanders, maar heeft wel een "vat vol met vooroordelen" over deze mensen. Het enige wat ze kennen van buitenlanders is van tv. Het nieuws actualteiten programmas en opsporing verzocht".
    Ik weet niet wat jouw situatie is, maar het is wel een feit, dat de gemiddelde Nederlander geen benul heeft van wat een buitenlander is, maar dit denkt te weten, omdt ze tv kijken.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  2. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
     
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Glue, ik vind jou gewoon een vat vol met vooroordelen jegens nederlanders ;)

    Maar je hebt wel gelijk. Hoe vaak baseren mensen hun mening wel niet op hetgeen wat ze zien op tv. Soms niet de beste bron van informatie blijit wel weer
     
  4. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    :eek: ;)
     
  5. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus volgens sommigen hier maakt het hun geen moer uit of Nederland meer allochtonen dan autochtonen heeft ? er is maar een woord hiervoor : Ziek!
     
  6. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Hoezo dan? Het maakt mij geen ene moer uit
     
  7. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Even tussendoor: wie ben jij? Die avatar van je is een ontwerp van mij.

    :{
     
  8. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Oww... mja ik heb em van een vriend van mij gekregen en waar die hem vandaan heeft al sla je me dood :9
     
  9. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon gejat dus. Zie je PM's verder. Als je er niet bijhoort moet je ook niet net doen alsof.
     
  10. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien is ie een Marokkaan :+
     
  11. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    We zijn allemaal mensen, ik zou liever met een gemiddelde Turk hier wonen in dit land dan met jouw, alleen maar omdat jij zo praat. De wereld is van iedereen, niet van jouw, niet van mij.
     
  12. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Luister ik neem je niks kwalijks dat je er zo over denkt het is een vrij land je mag denken en zeggen wat je wilt.

    Maar naar mijn mening vind ik dat Nederland altijd voor het merendeel uit de oorspronkelijke bevolking dient te bestaan en dan kunnen mensen wel roepen tegen mij rascist maar ik trek me daar helemaal niets van aan , ik heb niets tegen allochtonen , alleen tegen diegene die dood, haat , terreur en verderf zaaien die mogen wat mij betreft aan de galg hangen *)
     
  13. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat me raden je stemt SP
     
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    HAHAHAHA, wat een verhaal weer 8) }:]

    Avatar-jatters moeten aan de hoogste boom opgeknoopt worden. Jij bent een schande voor het nederlandse volk!
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  15. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Hihi wat ben je grappig zeg _0/
     
  16. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Nee. Absoluut niet. (Of iets anders in de linkse richting)


    Aan jouw merk ik dat je niet of nauwelijks met allochtonen omgaat, er zit nauwelijks verschil tussen. Niemand heeft nog inhoudelijk op mijn post gereageerd, als je al die punten inhoudelijk kan weerleggen, en niet met zulke domme beschuldigen komt zonder inhoud, dan ga ik weer verder met je praten.
     
  17. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Het is wel waar wat ze zeggen, racisten (zoals jij) hebben geen gevoel voor humor :D
     
  18. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow god omdat ik trots ben om het feit dat ik Nederlander ben en mijn volk wil behouden ben ik rascist ?

    Ik vind dat wel erg kort door de bocht
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    newsflash. Nederland bestaat voornamelijk uit autochtonen.
    Elke cultuur/ras/geloof heeft zijn eigen vorm van extremisten, criminelen, etc.
    Het is verdomd kortzichtig om daar welke bevolkingsgroep dan ook voor over 1 kam te scheren.
    Dat de media daar al een aardig handje in heeft is al erg genoeg, maar dat betekent niet dat alles wat op TV komt ook meteen een correcte afspiegeling is van de realiteit.
    Nou ben ik alleen wel benieuwd ergens naar, aangezien je "the american dream" zo mooi boven die avatar heeft staan, wat vind je nou van dat land? Behoort het merendeel van de bevolking daar ook niet autochtonen te zijn?
     
  20. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Nee, ik zeg dat je geen gevoel voor humor hebt...8)
     

Deel Deze Pagina