1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Racisme, extreem nationalisme en white power

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elendill2003, 3 nov 2005.

  1. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    The American Dream houdt in rijk worden , chicks en macht en het merendeel van de bevolking in de USA is nog steeds blank volgens mij was het zo'n 70% als ik het goed heb maar moet je maar even nakijken dan maar.:)
     
  2. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0

    Je zegt toch duidelijk dat ik een rascist ben , wat wil je nou eigenlijk :confused:
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    aah .. maar dat is niet de oorspronkelijke bevolking he.. 70% van de bevolking daar is allochtoon, import europeanen...
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het niet so met buitenlanders, en ik vind hardcore ook wel leuk.
    Ben ik nu Rasist?
     
  5. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat ben je overduidelijk :D
     
  6. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt maar ik loop niet te verkondigen over Amerika , maar heb het simpelweg alleen over Nederland .
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hmm nou ik zie iets anders.
    Wat jij zegt is dat het merendeel van de bevolking in nederland autochtoon moet zijn.
    Op het moment dat ik het over amerika heb zeg je vervolgens dat 70% blank is.
    Vervolgens zeg je dus dat je niet loopt te verkondigen dat amerika grotendeels autotoon moet zijn.
    Wat je dus eigenlijk zegt is dat nederland/amerika (of waarschijnlijk elk westers land) grotendeels blank moet zijn, of het dan wel of niet om autochtone bevolking gaat maakt dus niet uit.
    En jij was niet racistisch?
     
  8. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk je hebt mij waarschijnlijk verkeerd begrepen , Nederland moet inderdaad merendeel autotochtoon blijven aangezien het de oorspronkelijke bevolking is ,
    Amerika is een leuk land maar daar blijft het ook bij , mij kan het niks schelen of dit land wel of niet meer negers of latino's heeft dan blanken het is simpelweg mijn land niet.

    Jij vroeg aan mij of het land Amerika zowat alleen maar allochtonen heeft waarop ik zei dat het land nog voor 70% blank is , maar hiermee doelde ik totaal niet op wat jij eigenlijk bedoelde.

    En wie ben jij om mij een rascist te noemen , mag ik niet trots zijn op mijn afkomst of is dat ook alweer verboden?
     
  9. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    enig idee hoeveel van die 'allochtonen' gewoon in Nederland geboren zijn?
    volgens mij weet de helft hier nieteens wat een buitenlander is...

    ik moet zeggen ik ken buitenlanders die al meer nederlander zijn dan ik.
    vriend van mij is marokkaans, kwam keer daar had zijn moeder iets van couscous gemaakt.. hij lustte het niet :D . zat hij daar zijn bloemkool te prakken en ik die couscous op te vreten.. best humor
     
  10. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Mensen zoals jij maken mij minder trots op mijn afkomst. Mensen zoals jij vervang ik liever door een groep buitenlanders _O_
     
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    ik moet zeggen.. vroeger was ik ook nog trots op Nederland, maar door alles wat er is gebeurd: pimp fortuyn, theo van Gogh, de aivd, mevrouw verdonk.. en ga zo nog maar even door.. wat hebben we nog om trots op te zijn? :confused:

    rascisme vind ik gewoon stom, want je kan er niks aan doen wat voor huidskleur je hebt. nou moet ik zeggen, ik zit liever ook niet in een klas waarvan 90% marokkaans is ofzo, maar gewoon beetje verdeeld alles door elkaar is juist heel leuk. Ik kan soms juist beter met een 'buitenlander' opschieten dan een nederlander. maakt mij echt niet uit. als je elkaar gewoon als mensen behandeld..wtf is dan het probleem? :confused:
     
  12. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik maakte twee pagina's terug wat punten waardoor je racistisch zou kunnen worden, en zetten er nog in dat ik geen racist was.
    Jahoor, ik word gequote, met als antwoord dat ik een racist ben.
     
  13. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    "Ik heb niks tegen buitenlanders, zolang ze maar niet naast me komen wonen"
     
  14. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Trots op je land zijn hm neeh niet verboden.Maar dat je je trotse gevoel moet afmeten op de hoeveelheid "autochtonen" er hier wonen jah dat vind ik idd racisme
     
  15. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja totdat jij in de Islamitische Republiek der Nederlanden woont dan piep je wel anders kerel

    PS: Voor alle anderen ik wordt hier afgeschilderd als iemand die allochtonen haat wat dus echt totale onzin is !
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @ Lord armada, Wat is er mis met Theo van Gogh? Hij heeft altijd gewoon zijn mening gegeven. Dat zou toch moeten kunnen hier?

    Of je het er nou mee eens bent of niet.

    Ik las vanmorgen een brief in de Metro van iemand die het een beetje krom vindt dat mensen zo tekeer gaan over zijn uitspraken en dat (sommige) imams ondertussen gewoon door blijven schreeuwen dat homo's dood moeten etc..

    Ik ben het daarmee eens. Ik heb wel eens mensen horen zeggen dat Theo zijn dood met die uitspraken van hem had kunnen verwachten. Kunnen die betreffende imams dat dan ook in hun ogen?
     
  17. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er mis met Rita Verdonk? , in mijn ogen een fantastische minister die simpelweg het beleid uitvoert wat in 2001 ! onder de toen nog Paarse regering is geschreven alleen vergeten veel mensen dat!
     
  18. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Doedette.. :{

    Aanpassen, dat is mijn punt, jij vind dat ze zich moeten aanpassen en in het openbaar hun moedertaal niet moeten spreken. Dit is iets wat jij vind, iets wat je zelf 'selecteert', je selecteert zelf op welk vlak ze zich moeten 'aanpassen'. Dit zou je net zo goed met godsdienst kunnen doen dus, op de manier dat jij het wilt.
    Tis toch een onzin dat iemand z'n moedertaal niet mag spreken op straat? Straks wil je ook nog dat mensen niet aan mogen doen wat ze willen.. :{
    Of straks wil je ook nog dat mensen alleen maar over 1 bepaald onderwerp praten.. :{
    Je selecteert zelf wat je vervelend vind en daarvan vind jij dat zij zich moeten aanpassen :{
    WAAROM zouden mensen in het openbaar niet in hun eigen moedertaal mogen spreken? WAAROM? |:-

    Btw, ik heb zo ongeveer 3 á 4 pagina's oid geskipt.. zoveel zin om te lezen heb ik ook weer niet.. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik ben het hier dan weer niet mee eens, voor de rest ben ik helemaal op 1 lijn met jouw. ;)

    Een samenleving draait op respect en begrip. Als mensen een andere taal gaan spreken waar ik niks van snap dan vraag ik me af waar ze het over hebben, dan word ik dus soms achterdochtig. Als ze hier komen wonen, dan moeten ze zich aanpassen zodat ze met andere Nederlanders om kunnen gaan. (Dat betekent dus niet dat ze niet Moslim mogen zijn of geen tulband of whatever mogen dragen.) Een hoofddoek mag van mij ook, maar dan niet in school aangezien petten ook afmoeten. Verder heb ik er helemaal geen problemen mee als ze gewoon dragen wat ze mooi vinden, of wat hun geloof zegt.
    Dus kort samengevat: Op straat een andere taal spreken, ben ik erg op tegen, dat brengt alleen maar geen wrijving door onbegrip.
     
  20. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat allochtonen autochtonen veel te snel een racist noemen en ik vind ook dat allochtonen niet zo snel zich gediscrimineerd moeten voelen.

    ik weet niet of jullie het niewus de laatste tijd gevolgd hebben, maar gehoord wat de marrokkaanse autoriteit met zwarte afrikanen gedaan hebben toen ze geprobeerd hebben marokko in te komen?
    ze hebben ze geblinddoekt zonder voedsel of wat dan ook in bussen gestopt en midden in de woestijn gedropt op de grens met een land waar ik de naam van kwijt ben, en dat land heeft toen ze daar de grens wilden oversteken vervolgens beschoten (terwijl de marokkaanse gemeenschap dat wist).
    ze hebben ze zonder eten/drinken in de woestijn gedropt!
    en dan piepen als verdonk een handjevol asielzoekers het land uit wil zetten met een goedgevulde beurs en een vliegtuig ticket...
    nu weet ik ook wel dat we onszelf niet met de marokkaanse gemeenschap moeten vergelijken (wij zijn een stuk ontwikkelder en moeten het goede voorbeeld naar hun geven) maar dit vond ik toch wel erg ver gaan.
    oh en btw, in pakistan worden er nog steeds dagelijks kerken in de brand gestoken alleen maar omdat het een kerk is, maar we horen er nooit wat van.
    in nederland wordt er een moskee in de brand gestoken en de hele moslimgemeenschap zit er bovenop.
    begrijp me goed, alle vormen van geweld zijn verkeerd, maar ik vind dat allochtonen wel eens wat vriendelijker naar hun gastland mogen kijken, want wij hebben de allochtonen hier een verblijfsplaats gegeven en niet andersom...
     

Deel Deze Pagina