1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Racisme, extreem nationalisme en white power

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elendill2003, 3 nov 2005.

  1. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk iemand die mij begrijpt _O_
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Piepen schijnt te verdwijnen met de jaren :D
    piepen
     
  3. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht.....|:-
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    je kijkt ook niet verder dan je neus lang is of niet eagle ?.Verdonk zet niet een handje vol asielzoekers uit met een vollebeurs en een vliegticket dat geld stelt niets voor die vliegticket is betaalt van subsidie gelden maar wat ontbreekt er in dit lijstje ?: papieren....Van de regen in de drup heet zo iets.

    Jij vindt dat maar waar zijn de werkelijke feiten hiervoor.Ik vermoed dat dit reuze meevalt.En idd ik snap dat gevoel wel als ze worden afgewezen voor een baan op basis van geloofsovertuiging uiterlijk en vooroordelen.En wij maar roepen dat ze niet van de bijstand moeten leven
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  5. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    :D
     
  6. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, maar ik wil gewoon dat iedereen elkaar accepteert, maar soms lijkt het gewoon alsof ik als nederlander in het buitenland woon en ik me aan hun moet aanpassen ipv andersom...
    als ik in het buitenland verblijf zorg ik dat ik me daar gedraag, laat staan als ik er zou wonen.
    en ik ken ook zat allochtonen en vind ik ook aardige mensen, maar als ik dan van school fiets en er een groepje allochtonen staat met scooters dan is het al standaard dat ik uitgescholden wordt en als ik ook maar in hun richting kijk resulteerd dat standaard in een achtervolging en moet ik me excuses aanbieden dat ik naar hun heb gekeken...
    ja serieus, dat gebeurd met regelmaat, en dat maakt mij een beetje boos:mad:

    ohja en dat allochtone gezinnen 8 kinderen krijgen vind ik ook zoiets, kom op mensen, we leven in het jaar 2005, niet in de middeleeuwen dat er gemiddeld 4 van de 8 doodgaan...
     
  7. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent 28 je gedraagt je als een 5 jarige kom op zeg we kunnen toch wel normaal een discussie voeren of is jouw visie de enige die goed is?

    Ik haat je niet of ik mag je niet omdat je een andere mening hebt laat dat duidelijk zijn.
     
  8. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Dat is het hele punt, jij kan jezelf de recht niet geven iedereen te mogen verstaan / afluisteren om te horen waar het over gaat. Het is privé. Jij mag bijv. toch ook niet in iemands agenda kijken mits degene dat zelf wilt.
    Ook privé, en ook iets waar buitenstaanders niets over te zeggen hebben.
    Of smsjes op iemands telefoon, je kan roepen wat je wil, maar zien zul je ze niet krijgen, of de eigenaar van de telefoon geeft je daar toestemming voor..
    Al is het je beste vriend, al ben je achterdochtig om wat voor reden dan ook.
    ZIJN telefoon.
    Taal is hetzelfde.
     
  9. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je een prive-gesprek wil voeren dan doe je dat toch thuis? Als ik langs jouw loop dan hoor ik jouw praten. Ik vang dingen op. Zonder dat ik er moeite voor doe. Als ik de weg kwijt ben en ik vraag het aan iemand die er woont en hij verstaat me niet omdat hij geen Nederlands spreekt, dan is er toch echt wat mis. Nederlands is de taal hier in dit land. Ik wil hier ook wel Turks gaan spreken, maakt mij weinig uit, maar ik wil wel communiceren met iedereen hier in het land.
     
  10. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    nou liever geen turks, hou het maar gewoon bij nederlands...
    en ik erger me ook dood aan mensen die hier wonen en de taal niet spreken, voor toeristen boeit het me niet, maar iemand die hier 15 jaar woont en nog steeds geen nederlands spreekt, uit t land kicken.
     
  11. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    het was niet zo heel lang geleden dat grote gezinnen hier in Nederland ook werden gepromoot en gepropageerd.
    Dat stond een tijdje geleden zelfs nog in de krant.
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    8)

    Anyway, de argumenten worden aandragen....de zoveelste racisme thread.....de onwil van het lezen en begrijpen van standpunten....de "vaderlijke" manier hier van praten alsof je tegen kinderen praat.....man, ik lach me rot in deze thread.

    Niemand gaat hier ook maar enige moeite doen om elkaar te begrijpen. En als dat wel gebeurt, dan word er volgende maand wel weer een racisme thread geopend. ASEL rules _O_
     
  13. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Jesus gast jij bent pas ziek! Die meisjes zijn net 13 en jij bent 19?!
     
  14. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    - dubbel -
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  15. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Tering, en dat is moderator. Wát een drogredenaties, ongelooflijk! De VS zijn gesticht door Europeanen, dus de VS is gewoon een blank land. Duh! Dat er vroeger nou indianen wonen, sja, vroeger. 500 jaar geleden.

    Wel erg hoor, dat jij als moderator mensen worden in de mond legt die gebaseerd zijn op je eigen drogredenaties.
     
  16. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Typisch geval van lekker off-topic. Zijn nou alle mensen uit Iran ook slecht omdat hun president gestoord is? Nee toch? Dus deze reactie is totaal overbodig.
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Die indianen wonen er nu nog weet je , een paar eeuwen geleden door blanke kolonisten serieus uitgedund en dan in reservaten opgesloten en blijvend onderdrukt door de blanke meerderheid net zoals gebeurd is met de nakomelingen van de negerslaven en de latino's die daar nog steeds een plaats op de tweede rang bekleden na de blanke man .
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  18. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dus in drie jaar tijd is Spaans opgeklommen naar van een potentiële tweede officiële taal naar potentiële eerste officiële taal. Kom op zeg... je zat gewoon fout.
    Gelijkheid is vastgelegd in de grondwet en dat betekent dat iedereen dezelfde plichten en recht heeft. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen gelijk is. Dat is gewoon niet zo, mensen verschillen op grond van oogkleur, haarkleur, ras, intelligentie, afkomst, etc. Niet dat je mensen daarom verschillend moet beoordelen, maar je hoeft niet iedereen als "je broeder" te zien als je dat niet wil :).

    Edit: Oh we waren al een paar pagina's verder :+.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef de bizare gelijkenis tussen jou acount en die van drone niet aan tewijzen i presume ?.Voor de rest is ook voor jou lezen moeilijk.Ik heb nergens gezegt dat spaans oficieel de eerste taal is en ook niet over heel de vs gezien alleen een aantal grote steden.Ik heb dit een tijd terug in een docu op het nieuws gezien(kan hem alleen momenteel niet terug vinden).

    Gelijkheid betekent geen broederschap of gelijkheid visuele en uiterlijke kenmerken.Maar wel op kans van banen vrijemeningsuiting etc.Iets wat in veel gevallen ontbreekt
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  20. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Een paarhonderd jaar geleden. De USA is gewoon gesticht door 'blanke' mensen, en is dus ook een blank land. Vind ik. :+
     

Deel Deze Pagina