1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Je weet helemaal niet hoe vaak dit gebeurt, en zo'n geslachtsoperatie krijg je niet ff 123 als je 4x roept dat je liever een meisje bent he haha.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Wow, klinkt als een serieus groot probleem, dus ik neem aan dat je ook statistieken/bronnen hebt die ons kunnen vertellen om hoeveel kinderen dit nu daadwerkelijk gaat ... ?

    Wat wil je nu eigenlijk precies wat er gaat veranderen? Geen genderneutrale opvoedingen meer? Algeheel social media verbod voor kinderen? Iedereen 2 vaders zodat ze een mannelijk rolmodel hebben? Mensen pas behandelen zodra ze 18 zijn (met alle risico's van dien, zoals tieners die zelfmoord plegen omdat ze zich doodongelukkig en opgesloten voelen in hun verkeerde lichaam)?

    Hoe groot is dit 'probleem' nou eigenlijk werkelijk waardoor jij je er zo druk om maakt ... ? Gaat het je om het welzijn van de kinderen? Zo ja, dan neem ik aan dat je ook meer en betere opvang wilt voor vluchtelingen? Of gaat het je alleen om de geslachtsdeeltjes van deze jongens en meisjes?
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Die laatste zin slaat echt nergens op. Harde statistieken zijn er bij dit soort kwesties niet. Maar heb altijd medelijden als ik kinderen zie die genderneutraal worden opgevoed. Jongetjes met rare kapsels en vreemde jurken. Dan vraag je erom dat een kind gepest wordt. Ik bedoel dan kinderen die daar zelf niet om vragen.

    Het gaat mij erom dat je kinderen kind moet laten zijn en ze niks opdringen omdat jezelf woke bent.
    Kinderen van 6 weten nog niet wat ze willen. Pas in de puberteit zouden ze naar iemand zijn identiteit moeten kijken.

    Het gaat me dan om welzijn van de kinderen. Kinderen van vluchtelingen verdienen ook beter. Maar dat los je niet zomaar op vanwege alle oorlogen. Ik denk dat die kinderen ook beter af zijn in naburige moslimlanden als het om islamitische vluchtelingen gaat. Maar die landen nemen niemand op en verwachten dat wij het doen waarbij de ouders van die kinderen alle landen waar ze doorheen komen overslaan onderweg naar het rijke westen.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Genderneutraal wordt er juist geen identiteit opgelegd, in tegenstelling tot het opvoeden als jongen of meisje.

    Dit is onzin.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Het is iig wel weer ontopic!
     
    Taab vindt dit leuk.
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Die zijn volgens mij nergens welkom, worden door de EU ook teruggestuurd toch?
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Turkije heeft ons gechanteerd? Oh? Wat hebben we allemaal voor Turkije gedaan dan?

    Het was de Europese Unie die Turkije heeft gebedeld om die mensen daar op te vangen voor ons en daar vergoedingen en toezeggingen voor heeft beloofd. Turkije heeft netjes gedaan wat er van ze gevraagd is, miljoenen vluchtelingen netjes opgevangen, en Europa is de gemaakte afspraken niet nagekomen en heeft Turkije een dikke middelvinger gegeven.

    Erdogan had die miljoenen vluchtelingen vervolgens gewoon Europa in moeten sturen.
     
  10. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    Ik zie wel een patroon in wat jij prettige landen vindt
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Gast 8)
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dit is iemand met een strafblad zo lang als de baard van Sinterklaas.
    Hij heeft tijdens een roof een pistool op een zwangere vrouw haar buik gezet.

    Toen hij de fatale dag werd aangehouden stond hij stijf van de drugs en had net een misdaad gepleegd.

    Hij verdiende het niet te sterven en de agent was zeker fout. Maar de status die hij krijgt in tegenstelling tot een Justine Diamond is schokkend.

    Mitch Henriquez zijn nabestaanden kregen toch ook geen miljoenen?

    De agent was fout. Een ton compenseer dat.
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hoeveel vind jij passend?
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Misschien moet de politie gewoon geen onschuldige mensen vermoorden. Scheelt blijkbaar best veel onrust en geld.
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Géén idee. Maar ik ga dat dan ook niet vanuit mijn luie stoel als leek beoordelen. Sowieso is een bedrag op een mensenleven plaatsen bizar. En ongeacht wat meneer allemaal op zijn kerfstok heeft is moord gewoon moord.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2021
    Taab vindt dit leuk.
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vind het ook niet eerlijk om zo'n heisa van slavernijverleden te maken. Dat hadden ze dan maar in de VOC tijd moeten doen.
     

Deel Deze Pagina