Tuurlijk wil je ALLESS, het is gvd jou land. De joden mochten zelfs blij zijn dat ze in palestina mochten wonen en werken.
Stel je voor wij Moslims nemen Nederland over en na 60 jaar geven we jullie de provincie Utrecht...zou je akkoord meegaan of zou je zeggen NEEE ik wil heel Nederland????
En sinds wanneer is het vechten voor je land terrorisme??? Toen de nederlanders de duisters weg jaagden uit nederland..dat was toch ook geen terrorisme??toen amerika duizenden mensen bombardeerden in Berlin en andere steden..dat was toch ook geen terrorisme???Hiroshima..dat is toch ook geen terrorisme??? Sinds wanneer is het vechten voor je vrijheid, voor je land, voor je mensne terrorisme??
En wat voor tanks hadden de palestijnen??? Ze hadden niet eens een leger laat staan een tank (beetje de geschiedenis boeken weer induiken meneer), Want als ze zulke "advanced" tanks hadden ,dan zouden ze nooit een kolonie zijn geweest van Engeland...toch??
En zonder de Bulfor akkoord (minster van buitenlandse zaken van GB) waren d ejoden nu nog steeds verspreid over de hele wereld.
Maar laten we maar weer naar mijn voorbeeld terug gaan....geef mij nou maar een eerlijk antwooord. Zou jij stil zitten en stilletjes in je zolder blijven wonen..of alles doen om je huis weer terug te krijgen (en dan ook ALLES terug krijgen)
En over dat de joden de media hier in handen hebben? Waarom noemen ze nooit de joodse leger een "bezettings macht??? Waaromz ie je alleen maar wat de palestijnen aan doen zijn (bom aanslagen enz)..waarom zie je nooit wat de joodse leger aan het doen is??? Waarom zi eje nooit hoe mensne worden geslacht, kinderen worden vermoord, hoe bejaarden worden vernederd???? Waarom zie je nooit de massa moord praktijken???
En lees maar de links die ik een paar post terug heb gepost...dan zie je hoe ver d ejoodse manipulatie gaat
Laatst bewerkt: 18 dec 2004