Omdat ik gisteren weg was heb ik helaas niet kunnen reageren hierop. Dus ik doe het nu even. Het is niet pikken, ik vind dat de joden ook aanspraak hebben op een stuk land. Want ook hun geschiedenis heeft daar een plaats, net als de Palestijnen dat hebben.
Ik vind daarom dat zij die de boom bij de wortel kapot hebben gemaakt, in de hoofdzaak schuldig zijn. Wat mij betreft de Arabieren die in die tijd, al een hekel hadden aan joden. Voor het vredeproces nu, vind ik dat beide partijen eens moeten schikken. Het is niet kiezen of delen, maar delen. Dat geldt voor beide partijen.
@ Soulrebel. De Palestijnen hoorden voor een deel bij Trans-Jordanië. Goed, de Palestijnen hadden geen tanks, heb ik ook niet beweerd. Met Arabieren bedoel ik Egypte, Jordanië etc. Die hadden tanks die stukken beter waren, ten opzichte van die gedumpte Shermans die Israël uit Italië moesten vissen.
@ Soulrebel. Jij bent echt zo'n zielig paranoïde Arabiertje (?). Tuurlijk, wij zijn allemaal joden die er op uit zijn om jullie allemaal af te slachten. Wat een giller! Je moet echt eens minder kijken naar die Hezbollah zenders. Ik dacht altijd dat men hier nog wel een beetje normaal dacht, alles in een zekere relativiteit plaatsen, maar ik begin nu toch wel weer sympathie te krijgen voor mevrouw Verdonk.
Overigens zijn de Arabieren zelf ook niet vies van een fikse muur bouwen. Volgens mijn herinnering staat er geloof ik nog eentje in Marokko.
Laatst bewerkt: 19 dec 2004