@ Soulrebel. Jij bent echt zo'n zielig paranoïde Arabiertje (?). Tuurlijk, wij zijn allemaal joden die er op uit zijn om jullie allemaal af te slachten. Wat een giller! Je moet echt eens minder kijken naar die Hezbollah zenders. Ik dacht altijd dat men hier nog wel een beetje normaal dacht, alles in een zekere relativiteit plaatsen, maar ik begin nu toch wel weer sympathie te krijgen voor mevrouw Verdonk.
QUOTE]
Ten eerste noem mij geen zielig arabiertje...want ik heb je niet uitgescholden, dus let op je woorden.
en waarom willen jullie de waarheid niet accepteren. Geef nou gewoon een eerlijk antwoord: Italie neemt nederland in omdat het 5000 jaar geleden van hun was. Zou jij stil blijven zitten??of vechten voor je land??? Er is maar 1 antwoord mogelijk en dat is dan vechten voor je land..en zo is het gewoon met de joden en palestina. De joden hebben daar niks te zoeken en eerlijk gezegd: ik mag ze gewoon niet(de joden/zionisten die de macht hebben).
Heb je gezien hoe de joden dansend op straat feest zaten te vierne omdat arafat is vermoord?? dat is toch gewoon vernedernd. En om te zeggen dat arafateen terrorist was??? waar heb jij dat nou weer gehoord: Nos Journaal??? Hoe the fuck moet hij nou voorkomen dat zijn volk geen "tereur"daden pleegt; het is alsof in Nederland helemaal geen criminaliteit ofzoiets bestaat??? het si alsof de IRA niet bestaat. Zulke daden kan je gewoon niet voorkomen...dan kan je wel laag en hoog springen, maar het is gewoon zo.
En de joden kunnen mischien heel onschuldig overkomen... maar ondertussen plegen hun de ergste terreur daden ooit: 9/11 iemand????
Link en het is een amerikaanse site.
Klik om te vergroten...