1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Racisme?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door McRed, 5 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0
    Echt, je moet een boek gaan schrijven. Ik lach de laatste tijd erg weinig, maar jij kan me helpen zie ik.

Soulrebel, ken je ook die ene. De Holocaust is allemaal een joodse leugen om Palestijnse kinderen af te maken. Want de joden zijn slecht. Is een goede voor in je boek!

Laatst bewerkt: 19 dec 2004
  2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mjah soulrebel ik weet niet wat je slikt.Maar het is niet goed voor je realiteitszin.Je gedraagt je paroniede.En zelfs rasistische.DE waarheid in heel jou gedachte gang is ver te zoeken en het klinkt oook wel als zijnde radicaal.

@yen om nou door een parnoiede member sympathie te krijgen voor verdonk..;)

Ik meng mezelf liever niet in deze discussie omdat ik hier A te weinig van af weet en B Ik beide partijen net zo fout vind.

3. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Precies, beide partijen zijn fout.

4. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0
    ;) Ach, ik vind alleen dat als je in Nederland woont en je hebt nog dit soort gedachtes, dat er dan toch iets mis is gegaan met het onderwijs van deze jongeman. Ik ben het eens met het feit dat beide partijen schuld dragen van de situatie.

5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens.Al zou ie deze gedachtes hebben dan nog mag ie zich lekker voorzich houden.Dit zelfde vind ik vaan extreem rechts (waar ik zo mogelijk een nog grotere hekel aan heb)Het is trouwens ook niet goed voor deze discussie waar beide partijen toch iets meer met mekaar comuniceren.En waar het teminste onderbouwd is.Er valt zelfs enige toenadering te vinden (men is het meer met mekaar eens en geeft mekaar meer gelijk)En dan komt er zon ..... (vul hier zelf maar wat in) voorbij die direct weer olie op het vuur gooid niet onberouwd.En het voor de andere moslims op dit forum toch wel verpest.

6. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Deze logica gebruikten de kruisvaarders ook, omdat Christus in het heilge land was geboren en gestorven hadden zerecht op het land en moest het koste wat kost "terug" gewonnen worden.
    Ik denk dat een staat dat op zulke gronden is gesticht niet een gezond en lang leven is gegund. We hebben het gezien in de geschiedenis en we zien het vandaag de dag. De staat Israel zal alleen maar menselijke leed voortbrengen en zal nooit de vrede brengen waar de Zionisten op hadden gerekend.

7. Soulrebel

Soulrebel G-Unit

Leuk Bevonden:
    0

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

jue noemde mij mijnheertje en dat vond ik ook een tikje kleinerend en vooral lachwekkend. Helemaal omdat ik waarschijnlijk ouder en groter dan je ben.

goed, ik ben het met je eens dta het ontstaan van israël onrechtvaardig is maar de destructieve aanpak van de PLO (ze zijn steeds gematigder geworden!) werkt averechts.

Een goed voorbeeld van produktief oplossingen vinden is in mijn optiek het gemengde scholen project. Hierbinnen werken (veelal intellectuele pacifistische) Joden en Palestijnen samen.

Door figuren als Sharon en de Palestijnse extremisten (vroeger ook Arafat), met hun gewelddadige acties, vallen de goede initiatieven in het honderd. De dood van Arafat opent perspectieven, mits er nu gematigder liden aan de macht komen.

Arafat is voor de Isräëli's wat Sharon voor de Palestijnen is. Arafat was geen groots leider maar in eerste instantie een terrorist en een extremist. Beide lieden zijn in mijn ogen gevaarlijk.

Zolang er haat is en men vergeldingsactie op vergeldingsactie onderneemt komen ze nergens.

Soul Rebel, je bent ronduit belachelijk bezig. Wat jij doet is zoiets als alle Moslims de schuld geven van de acties van Osama Bin laden? Want jij geeft wel alle joden de schuld van de wandaden van Israëli's. Beetje vreemd, mijnheertje.....

9. Soulrebel

Soulrebel G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het over de zionisten (sharon en al zijn volgelingen) en niet over de andere joden die met mij eeens zijn dat er geen land bestaat die israel heet.

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    lol ik hoor de leden van de KKK het ook al zeggen; ik hou van "gekleurde" mensen zolang ze maar blank willen zijn, en andere "gekleurde mensen" willen ophangen. |:-

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    idd ocrist.Earth to soulrebel.Welke dimensie leef je man...Jij denkt zeker ook nog dat tupac leeft en dat andre hazus biertjes tapt bij het cafe om de hoek.

12. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Dude, niet alleen Tupac leeft, maar ook Biggie, Left Eye Lopez en Aaliyah ;) . Hazes is wel dood natuurlijk :eek: .

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

@ Jajojo , ik ben te ver gegaan vannacht, dus hierbij mijn excuses tegenover jou wat betreft mijn woordgebruik , dus sorry kerel , het was geheel mijn fout.

14. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ok excuses aanvaard zand erover.

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    bedankt kerel

16. TheWalrus

TheWalrus Guest

Leeft Tupac niet meer dan?

17. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Ik wordt kotsmisselijk van dit soort gelul van jou. Kom je hier niet om je mening te verkondigen en te discussieren? Dat mijn mening anders is dan die van jou en jij daar niet mee om kunt gaan is niet mijn schuld. Ik vind dat jij de wereld maar ziet als 1 groot sesamstraat hoe je bepaalde dingen simplificeert. Ik schaam me als Nederlander dat jij voordoet dat iedereen maar zon mening als jou moet hebben. Ik ben zo blij dat dat niet zo is _0/ . Zo nou dit schiet lekker op heh.

Laatst bewerkt: 19 dec 2004
  18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Feit is en blijft nog altijd dat de toenmalige internationale politieke wereld de volledige schuld draagt van het feit dat de palestijnen hun land moesten afgeven aan een volk dat nooit geliefd is geweest in het midden oosten.
    Je moet jezelf in de plaats stellen van de gemiddelde palestijn , hoe zou jij reageren als je thuis wordt afgenomen , jij in een tentenkamp belandt , en je hele toekomst onzeker wordt als je door de bezetter in dit geval veroordeeld wordt tot een rol als tweederangsburger in eigen land.
    De israeliers namen het beste voor hun zelf , en de overschot was voor de palestijnen.
    Er is ooit een israelische premier geweest, ik kan alleen niet meer op zijn naam komen , maar ik denk dat het isthak rabin was, die toenadering zocht tot de palestijnen en die werd gelijk vermoord door een van zijn eigen mensen.
    Men zegt altijd dat de figuur van arafat de toenadering tussen de twee partijen in de weg stond, maar dit is niet volledig de waarheid, er zijn nog meerdere mensen die dit onmogelijk maken , onder wie sharon.
    De israeliers zullen nooit toelaten dat de palestijnen iets in hun eigen land te zeggen hebben, wat ze kado gekregen hebben van de toenmalige politieke wereld , zullen ze met alle geweld willen behouden , ongeacht hoeveel duizenden doden er aan beide zijden nog zullen vallen.
    De haat tussen beide volkeren is al historisch gezien heel groot , en zal maar verdwijnen samen met de laatste israelier en palestijn.
    Nooit zal men daar de vrede kennen , en dan mag daar aan de macht komen eerder wie , dit conflict geraakt nooit opgelost.

19. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0

Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  20. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Soulrebel
    Jij zegt een aantal pagina's terug zoiets als sinds wanneer is joden een scheldwoord maar ik zie dat je in Rotterdam woont en daar wordt joden welleens als scheldwoord gebruikt.(ik weet niet of je dat weet)
    Vooral als Feyenoord tegen een bepaalde club speelt hoor ik het woord joden welleens als scheldwoord gebruikt worden af en toe een K-woord ervoor.(doe ik trouwens niet aan mee hoor)
    Maar ja wilde ik maar effe melden en ga maar lekker verder discusieren ik vind dit een leuke discusie om te volgen. :D

Laatst bewerkt: 20 dec 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina