Man lees jezelf eens na en je hebt het antwoord. Het is duidelijk hoe aangevallen je je voelt bij het minste of geringste.
Nou nog 1 radicale zin: Alle Nederlanders zijn al hoeren en drugsverslaaffden, je hebt een hekel aan een hele groep joden, dat zeg je hier zelf. Je wilt niets maar dan ook niets accepteren wat misschien de islam in een minder positief daglicht stelt. Elk vergezocht conspiracytheory die amerika of een groep joden kan zwartmaken aan 9/11 haal je aan om alleen maar de aandacht hierbij van het islam af te halen (zo'n foto hierboven slaat nergens op maar ik geloof dat jij het als een duidelijk bewijs ziet)...wil je nog meer horen?
Edit: ik weet niet waar je uit de bovengenoemde bron van fox haalt dat die tapes nep zijn. Daar gaat het gehele articel niet over... Had je gehoopt dat niemand het helemaal zou lezen ofzo? Een quote die in de buurt komt;
Hij zei dus dat de boodschap van zijn goddelijke actie verkeerd waren begrepen. Over de echtheid was iedereen het eens. Het was bin laden die het opeiste. Geen Jood, Geen Amerikaan, nee een islamiet die het deed (en die niet voor iedereen sprak). Wat is daar zo dus zo moeilijk aan om te accepteren (om jouw vraag maar eens om te draaien)??
Ik denk dat in de eerste plaats de duitsers een hekel hadden aan de joden (iig veel van hen dachten dat omdat hun leider dat vond). Ik denk dat de joden in Duitsland daar een verdomd goede rede voor hadden. Ik denk dat je geen vergelijking met hun moet maken en dat je je loopt aan te stellen. Als alle islamieten met een ster hier moeten rondlopen en op de trein worden gezet mag je weer praten. Tot die tijd kun je maar beter niet van dit soort rare aanstellerige vergelijkingen maken.
Laatst bewerkt: 21 dec 2004