En daar heb je dus geen enkel bewijs van. Of kom je nu weer aanzetten met de bewering dat er op CNN is gezegt dat alle joodse werknemers heel toevallig die dag niet aanwezig waren. Ik heb destijds CNN ook behoorlijk gevolgt en dat is voor zover ik me kan herinneren nooit ter sprake geweest, daar komt nog eens bij dat ieder weldenkend mens al voorbaat ziet wat voor een belachelijke bewering het uberhaupt eigenlijk wel niet is. Maar goed, als je het kunt bewijzen met CNN videobeelden mag je ze gaan opzoeken. Maar kom alsjeblieft niet weer aanzetten met een of ander vaag tekstje van zo'n site gemaakt door ongetwijfeld even paranoide figuren alsjezelf.
En hier ga je echt weer eens gruwelijk de fout in. Voor de aanslag op 9/11 en de oorlogen in Afghanistan en Irak vonden er ook al aanslagen plaats gepleegd door extremistische moslimgroeperingen als bijvoorbeeld Al Qaida. Al zul je dat wel weer gaan ontkennen zeker. En ook na de invallen in Afghanistan/ Irak werden er diverse aanslagen gepleeg in notabene landen die zelf fel tegen die invallen waren. Zo vonden er aanslagen plaats in Indonesie, Saudi-Arabie, Marokko, Tunesie en Turkije. Hoe dom wil je het hebben.
Eigenlijk snap ik van mezelf (of wie dan ook hier) niet eens waarom uberhaupt de moeite nog wordt genomen op je posts te reageren. het gaat bij jou van kwaad tot erger en de laatste paar posts loop je jezelf gewoon in de knoop te draaien met je uitspraken. Iedereen die even de moeite zou nemen om alle posts van Soulrebel terug te lezen kan toch niet anders concluderen dan dat deze jongen gewoon volslagen de weg kwijt is. Zijn rotsvaste overtuiging in zijn eigen paranoide beweringen doen bij mij iig het ergste vermoeden en ik twijfel ook ten zeerste aan de geestestoestand van hem. Echt Soulrebel, kijk eens wat verder in de wereld dan alleen die propaganda sites van je. Ik hoop dat het ooit nog goed met je komt.
Laatst bewerkt: 22 dec 2004