@ Andy01; Als je het woordje Geloof eens vervangt door Rijkdom (vruchtbaar grond, goud, olie etc.), dan zie je werkelijk de redenen waarom oorlogen vaak worden gevoerd.
Er is meer bewijs voor dat wij afstammen van twee mensen dan dat wij afstammen van apen (als je daar evolutie mee bedoeld. Evolutie op micro niveau geloof ik wel in. een dier dat zich aanpast aan de omgeving als dat erom vraagt bijv ijsbeer in ijswitte omgeving). De botten van mensachtigen, die in de loop van de tijd zijn gevonden zijn niet oplopend richting de menselijke botten.
Hiermee bedoel ik dat deze soorten NAAST de mens hebben geleefd en dus niet verandert zijn in de mens. De mooie plaatjes die je altijd voorgeschoteld krijgt in je biologie boekje van een aap naar mens, dat is pas een fabeltje.
Ergens waar wetenschappers of elk rationeel denkend mens graag wil zien zijn bewijzen / feiten die hun theorie ondersteund. En dat is het hem nou juist, er zijn nog NOOIT fossiele resten gevonden van tussenvormen dat de evolutietheorie moet ondersteunen. Dus dat wij afstammen van een bacterie of wat dan ook, dat verwijs ik naar de land van fabelen.
Laatst bewerkt: 5 nov 2004