die gasten van dhc zijn al immidels opgepakt.
EN over de evolutie theorie: Mensen kunnen daadwerkelijk afstammen van bacterie of een 1 cel levens vorm.
Qoute uit de Koran:
"We hebben de mens geschapen en in de laagste vorm naar aarde gestuurd"
Wat zou dat nou kunnen betekenen?? bij laagste vorm denk ik aan een cel of bacterie, en dat is precies wat wetenschappers hebben aan getoond.
En mensen ik heb veel bewijzen dat de koran niet is geschreven door een mens maar door god. enekel voorbeelden die dat bevestigen:
-In de koran word de aarde vermeld als een ei-vormig object. Iets wat de wetenschappers recentelijk hebben ontdekt(nee het is niet rond, maar heeft een vorm van een ei)
-In de koran wordt ook vermeld dat ijzer(metaal) niet op de aarde is ontstaan maar uit de ruimte is gekomen en dat de molucelen van ijzer de sterkste verband hebben van alle andere metalen op aarde.
-In de koran wordt vermeld dat de romeinen en de perzische volk oorlog hebben gevoerd op de LAAGSTE plek op aarde. Wetenschappers hebben pas ontdekt dat de slagveld idd op de laagste plek op aarde heeft plaats gevonden.
-Dat de planeten om de zon draaien en tegerlijkertijd de zon beweegt(naar waar staat er niet). Wetenschappers hebben ook hier weer ontdekt dat de zon niet stilstaat(wat ze eerst dachten) maar het daadwerkelijk rond om iets beweegt.
-Dat de plek waar zout en zoet water elkaar aanraken(denk eens maar aan een rivier mondig)dat daar soort van een onzichtbaar barriere is. Zout water || Zoet water. Wetenschappers hebben ontdekt(ik denk dat het de franse Jaque Custo ofzo was) dat de zout en zoet water niet met elkaar mengen.
Zo kan ik duizenden voorbeelden noemen die in de koran staan en die pas recentelijk zijn bevestigd/ontdekt door wetenschappers.
Vergeet niet dat de Koran al paar duizend jaar oud is.
Mensen moeten eens keer de koran lezen (ned vertaling) en dan pas een mening vormen tegen over de islam. Al vind ik zelf dat je de koran pas echt ervaart als je het in arabisch kunt lezen. Namelijk alles versen zijn in een poetische vorm geschreven. Allee laatste woord van een zin rijmt op de laatste en soms zelf meerde woorden uit de volgende zin. Het is echt een masterpiece als ik het zelf moet zeggen. En het is nog na duizend jaar niet eens verandert.. niet eens een letter.. Alles is hetzelfde gebleven en niet als de bijbel die meerde keren is herschreven en niet meer is wat het eerst was
Laatst bewerkt: 6 nov 2004