1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Raden wanneer de eerste dode valt

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Pascal, 19 mei 2006.

1. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit een zeer respectloze actie van degene die deze site heeft gemaakt. Die gasten lopen daar voor de veiligheid van anderen te werken, ze zetten uiteindelijk hun leven op het spel voor mensen die ze totaal niet kennen en dan gaat een of andere mongool hier een beetje een gokspelletje van maken! En laten we t dan maar niet hebben over de mensen die dit nog een geslaagd idee vinden en lekker eraan mee doen.
    Jullie hebben totaal geen idee waar het daar over gaat, en lopen in te zetten wanneer de eerste vermoord wordt. Het zal maar een bekende van je zijn die daar doodgeschoten wordt, en ondertussen een of andere kloterig pubertje horen juigen omdat hij de datum goed had.
    En niks het is hun werk, het is niet hun werk om doodgeschoten te worden, tuurlijk zitten er risico's aan hun werk vast, maar dat betekend nog niet dat het normaal is en gewoon is als het gebeurd.
    Ik heb hier geen goed woord voor over, ga maar lekker verder stemmen en blij zijn als je t goed hebt..........

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Volledig mee eens , niemand gaat bij het leger om doodgeschoten te worden .
    Sommige worden soldaat omdat ze het leuk vinden , andere omdat ze verplicht worden opgeroepen , maar niemand wordt soldaat om te sneuvelen.
    Tja en dan vanuit eigen ondervinding gesproken , als je ergens een interventie gedaan hebt met de nodige slachtoffers en je komt dan terug thuis en wordt daar publiek door de media afgemaakt , dan vraag je je af waaraan je dit verdiend hebt aangezien je door je eigen regering in persoon naar een conflict wordt gestuurd waar je zelf part nog deel aan hebt , maar je moet er wel zien te overleven .

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Erg domme actie je wed niet om iemand ander zijn leven. Mrjah das een keuze die je dan zelf maakt. Maar ik vind dat je tog wel diep moet nadenken vrdat je zoiets doet,,,

Deel Deze Pagina